Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

«Οταν παντρεύτηκαν τα παιδιά είπα δεν πάω, επιτέλους, στο σχολείο;»

Με βαθμό απολυτηρίου 19.6 η 82χρονη Σουλτάνα Γκέσου από την Κοζάνη αφήνει το γυμνάσιο και με νεανική ορμή ετοιμάζεται να φοιτήσει στο επαγγελματικό λύκειο.

«Ποτέ δεν είναι αργά, ο άνθρωπος είναι δυνατός και τα νικάει όλα» είναι το μήνυμα που στέλνει σε μικρούς και μεγάλους.

«Οταν ήμουν μικρή ήθελα να πάω γυμνάσιο. Μεσολάβησε ο πόλεμος και άλλα πολλά. Έγινα μοδίστρα, παντρεύτηκα, έκανα παιδιά, δεν μπορούσα να αφήσω τόσες υποχρεώσεις.. Το είχα στο μυαλό μου, όμως, το σχολείο. Πήρα σύνταξη , ο άνδρας μου αρρώστησε πάλι δεν κατάφερα να ξεκινήσω. Όμως όταν παντρεύτηκαν τα παιδιά και δεν είχα τι να κάνω, είπα, εκεί που θα πάω στο Κ.Α.Π.Η. δεν πάω επιτέλους στο σχολείο;»

Με 4 παιδιά, 6 εγγόνια και 4 δισέγγονα έχει ελάχιστο χρόνο για διάβασμα. «Οι καθηγητές μου λένε «είσαι αστέρι» και τον υπολογιστή που δεν τον είχα πιάσει στα χέρια μου , τον κατάφερα», λέει η 82χρονη και η φωνή της έχει τον ενθουσιασμό μικρού παιδιού

«Όταν πλαγιάζω για ξεκούραση διαβάζω. Πάντα διάβαζα».

Η Σουλτάνα Γκέσου γύρισε στα θρανία στα 80 ,όπως η ίδια είπε στο ραδιόφωνο του Πρακτορείου 104,9 και δεν σκοπεύει να τα παρατήσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου