Πολλές φορές ως ειδικοί παιδαγωγοί, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές καλούμαστε ή παίρνουμε την πρωτοβουλία να δώσουμε στους γονείς κάποιο χαρτί αξιολόγησης ή στοχοθεσίας είτε για να το έχουν ως οδηγό οι ίδιοι, είτε για να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς του παιδιού στο σχολείο.
Τι γράφουμε όμως σε αυτό το χαρτί; Το ερώτημα αυτό είναι ιδιαίτερα δύσκολο να απαντηθεί. Δεν υπάρχει ένας σωστός ή τέλειος τρόπος. Αλλά σίγουρα υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει κανείς να αποφύγει. Φέτος είχαμε «δύσκολες» εμπειρίες με δύο μαμάδες που ήρθαν έξαλλες ή απελπισμένες κρατώντας στα χέρια τους τέτοια χαρτιά.