Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Βιβλιοπαρουσίαση: Το αρνάκι που ήρθε για φαγητό

Τι μπορεί να συμβεί όταν ένας πεινασμένος, κακός λύκος που έχει βαρεθεί να τρώει χορτόσουπα, ανοίγοντας την πόρτα του σπιτιού του, αντικρίζει ένα μικρό, παγωμένο αρνάκι που δεν μπορεί να πει το «ρ» και το «σ»; 

Μην βιαστείτε να φανταστείτε ένα τραγικό τέλος για το αρνάκι! Γιατί σε αυτή την τρυφερή και χιουμοριστική ιστορία, ο λύκος δεν είναι τελικά και τόσο κακός. Μπορεί αρχικά να ονειρεύεται μια νόστιμη κρεατόσουπα, αλλά όταν το βασικό συστατικό του γεύματός του κουρνιάζει στην αγκαλιά του και του σκάει ένα τεράστιο φιλάκι, χάνει τον κόσμο κάτω από τα πόδια του. «Είχε περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που κάποιος τον είχε σφιχταγκαλιάσει…»

Διαθέσιμα πλέον για μαθητές με αναπηρία τα μαθήματα Α΄ και Β’ Δημοτικού

Διαθέσιμα και προσβάσιμα από όλους τους μαθητές, με κάθε είδους αναπηρία, είναι τα όλα τα μαθήματα της Α’ και της Β’ Δημοτικού.

Το εκπαιδευτικό υλικό αφορά στη Μελέτη Περιβάλλοντος, τα Μαθηματικά, το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων και τη Γλώσσα. Χάρη στις νέες τεχνολογίες όλο το υλικό είναι προσβάσιμο, επεξεργάσιμο και εύκολο στη χρήση για τους μαθητές αλλά και για τους δασκάλους τους.

«Για να ακούνε με τα μάτια μας και να διαβάζουν με τη φωνή μας»

Μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία της νέας και ραγδαία αναπτυσσόμενης εθελοντικής ομάδας «Διαβάζω για τους Άλλους» στην Αθήνα, ήρθε η ώρα να συστήσουμε το «Διαβάζω για τους Άλλους» και στο Ηράκλειο. Η μη κερδοσκοπική αυτή οργάνωση δημιουργήθηκε στις αρχές του 2015 όταν οι ιδρυτές της, Αργυρώ Σπυριδάκη και Θοδωρής Τσάτσος, οραματίστηκαν μια κοινωνία, όπου όλοι οι άνθρωποι θα έχουν ίση πρόσβαση στο αγαθό της ανάγνωσης χωρίς διακρίσεις. Με το μότο «για να ακούνε με τα μάτια μας και να διαβάζουν με τη φωνή μας» η ιδέα αναπτύχθηκε ως εξής:

ΗΠΑ: Κατάδικοι νίκησαν την ομάδα ρητορικής του Χάρβαρντ

Η ομάδα ρητορικής του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ έχασε, το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου, από κατάδικους της φυλακής Eastern Correctional Facility, στη Νέα Υόρκη. 

Ο διαξιφισμός των δύο ομάδων φιλοξενήθηκε από τη φυλακή υψίστης ασφαλείας. Οι δύο τριμελείς ομάδες συζήτησαν για περισσότερο από μία ώρα γύρω από τα δικαιώματα των μεταναστών, με τους κριτές να αποφασίζουν στο τέλος ότι οι φυλακισμένοι ήταν οι καλύτεροι. «Οι ακαδημαϊκές δεξιότητες που επέδειξαν ήταν εντυπωσιακές», παραδέχθηκε η Μαίρη Νάγκετ, μία εκ των κριτών.

Προγραμματιστές από τα...γεννοφάσκια!

Θεωρείται ο προγραμματισμός το νέο αλφάβητο για τον 21ο αιώνα;Σε ποια ηλικία θα πρέπει κανείς να εισάγεται στον προγραμματισμό; Πώς θα γεφυρωθεί το χάσμα της πληροφορικής μεταξύ των δύο φύλων;Οι υπολογιστές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σχεδόν σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Στην Ευρώπη, όλο και περισσότερα σχολεία εισάγουν τον προγραμματισμό στο πρόγραμμα σπουδών. Έχει γίνει ο προγραμματισμός απαραίτητη δεξιότητα του 21ου αιώνα;

ΝΟΗΣΙΣ: Ρομποτική για όλους

Ρομποτική για όλους: Νέα τμήματα για μαθητές Νηπιαγωγείου - Γ΄ Γυμνασίου
Από 17/10/2015 θα λειτουργήσουν τα εξής τμήματα:
- Take a brick, για μαθητές Νηπιαγωγείου - Α΄ Δημοτικού.
- Tiny Astronaut, για μαθητές Β΄ Δημοτικού - Δ΄ Δημοτικού, αρχάριοι και προχωρημένοι.
- The Pluto Project, για μαθητές Ε΄ Δημοτκού - Α΄ Γυμνασίου, αρχάριοι και προχωρημένοι.
- Advanced Robotics Laboratory, για μαθητές Β΄ - Γ΄ Γυμνασίου.

Σημαντική η αύξηση της παιδικής παχυσαρκίας στην Ελλάδα

Σημαντική αύξηση του ποσοστού των παιδιών με σωματικό βάρος άνω του φυσιολογικού καταγράφεται στην Ελλάδα, την τελευταία δεκαετία. Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας (ΕΙΕΠ), σήμερα περίπου το 50% των παιδιών σχολικής ηλικίας είναι υπέρβαρα και παχύσαρκα, με το πρόβλημα να επιτείνεται και λόγω οικονομικής κρίσης. 

Ζητούνται ειδικοί παιδαγωγοί για εθελοντική εργασία

Η ομάδα » ATHENS THERAPY DOGS» δημιουργήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 με σκοπό να προωθήσει αποτελεσματικά στην Ελλάδα ως εναλλακτική θεραπευτική προσέγγιση τη μέθοδο θεραπευτικής επαφής με σκύλους για παιδιά κυρίως, ευπαθών ομάδων όπως ΑΜΕΑ, παιδιά με ψυχικά νοσήματα ή ανίατες ασθένειες καθώς και παιδιά ορφανοτροφείων ή σωφρονιστικών ιδρυμάτων.