12 Σεπτεμβρίου η έναρξη του νέου σχολικού έτους και ο Αγιασμός 2016
Οι εγγραφές των μαθητών στα Γυμνάσια και στα Γενικά Λύκεια θα πρέπει να ολοκληρωθούν μέχρι την ημερομηνία λήξης του τρέχοντος διδακτικού έτους, την 30η Ιουνίου 2016
Στο νεαρό κοριτσάκι απαγορεύτηκε η είσοδος στη λειτουργία στην τοπική εκκλησία στη Μεσίνα της Σικελίας, επειδή πάσχει από σοβαρό αυτισμό.
Ο Πάτερ Νίνο Νοουλες, δήλωσε στους γονείς του παιδιού πως η κόρη τους «δεν είναι σε θέση να κατανοήσει τη σπουδαιότητα του μυστηρίου» και πως θα πρέπει «να περιμένουν μέχρι το παιδί να μπορεί να καταλάβει περισσότερα», σύμφωνα με την εφημερίδα Giornale de Sicilia.
Κάθε έγκλημα συγκλονίζει. Πόσω μάλλον όταν αφαιρείται η ζωή ενός παιδιού και μάλιστα από ένα άλλο παιδί! Τον φίλο του. Όχι κατά λάθος. Από πρόθεση. Για ασήμαντη αφορμή. Το φονικό που έγινε πριν από λίγες μέρες στο χωριό Γέφυρα έξω από τη Θεσσαλονίκη, είναι αδιανόητο. Είναι ένα έγκλημα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα... Είναι άραγε και ανεξήγητο;
Όσο περισσότερο ζύγιζε κανείς στην εφηβεία του, τόσο αυξημένο κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας έχει στη μέση ηλικία, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη σουηδική επιστημονική έρευνα.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την καθηγήτρια Ανίκα Ρόζενγκρεν της Ιατρικής Ακαδημίας Σαλγκρένσκα του Πανεπιστημίου του Γκέτεμποργκ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό European Heart Journal της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας, ανέλυσαν στοιχεία για πάνω από 1,6 εκατομμύρια άνδρες.
Μερικοί από τους μπαμπάδες που αξίζουν ιδιαίτερη αναγνώριση την Ημέρα του Πατέρα είναι εκείνοι που κάθε μέρα ρισκάρουν τις ίδιες τους τις ζωές για να προστατέψουν τα παιδιά τους και να ανακαλύψουν ένα ασφαλέστερο μέλλον για εκείνα.
Η πολύ καθιστική ζωή και το περιεχόμενο σωματικού λίπους στα παιδιά συνδέθηκαν με καταστάσεις πόνου, οι οποίες συχνά παραμένουν και αργότερα και γίνονται χρόνιες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
Ερευνητές στη Φινλανδία συνέδεσαν την καθιστική συμπεριφορά, την έλλειψη κίνησης και το περιεχόμενο σε σωματικό λίπος με αυξημένο κίνδυνο καταστάσεων χρόνιου πόνου και υποδεικνύουν ότι μικρές αυξήσεις στην ποσότητα σωματικής δραστηριότητας θα μπορούσαν να μειώσουν τον κίνδυνο μελλοντικών προβλημάτων πόνου.
Τα Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr παρουσιάζουν στους φοιτητές όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και την αναλυτική διαδικασία για τις δυνατότητες επιπλέον χρηματοδότησης που προσφέρονται σε φοιτητές με αναπηρία, για κινητικότητα μέσω του Προγράμματος Erasmus+ 2016-2017.
Έχει αναρωτηθεί ποτέ κανείς από όλους εμάς που χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο - και δεν είναι ανάπηρος - αν μπορούν να έχουν σε αυτό πρόσβαση και τα άτομα με αναπηρία; Τα ψηφιακά εργαλεία υπάρχουν, άσχετα αν ελάχιστες ιστοσελίδες τα παρέχουν.Το να υπάρχει πρόσβαση στην πληροφορία χωρίς διακρίσεις, καταλαβαίνουμε όλοι πόσο σημαντικό είναι και γι αυτό ολοένα και περισσότερες ιστοσελίδες χρησιμοποιούν εργαλεία για κωφούς, τυφλούς και ανθρώπους με προβλήματα κινητικότητας.
Τα Κοινωνικά Μέσα Μαζικής Δικτύωσης φαίνεται πως προτιμούν πλέον οι νέοι για να ενημερωθούν καθημερινά για την επικαιρότητα και τις ειδήσεις που απασχολούν.
Σύμφωνα με νέα έρευνα, τα social media ξεπερνούν και αντικαθιστούν τον ρόλο της τηλεόρασης.
Το λογισμικό Υπερ-Δομή δημιουργήθηκε από το Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Ένα νέο περιοδικό για την Ανοικτή Εκπαίδευση είναι πλέον προσβάσιμο σε κάθε ενδιαφερόμενο, χωρίς περιορισμούς, καθώς διατίθεται ηλεκτρονικά, με ανοικτή πρόσβαση, μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών επιστημονικών περιοδικών του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ). Πρόκειται για το περιοδικό "Ανοικτή Εκπαίδευση" που εκδίδεται από το Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ). Στον νέο ιστότοπο του περιοδικού ο αναγνώστης μπορεί να διαβάσει το τελευταίο 12ο τεύχος του περιοδικού, ενώ έχει πρόσβαση και στα προηγούμενα τεύχη (4 - 11), με περισσότερα από 110 άρθρα σε διάφορους τομείς της εκπαίδευσης.
Κρατάμε από μια τράπουλα μόνο τους αριθμούς. Διαλέγουμε από ένα χαρτί και ο καθένας, ανάλογα με το πόσο μεγάλος ή μικρός είναι ο αριθμός που του έτυχε, υιοθετεί μια στάση ή περπατάει στο χώρο υποδηλώνοντας το status του. Νιώθει «σπουδαίος», «μηδαμινός» ή «ουδέτερος»; Κορδώνεται σαν βασιλιάς ή στέκεται σκυφτός στη γωνία σαν ζητιάνος; Μήπως είναι υπερήρωας ή ένας άνθρωπος σαν τους άλλους; Εγώ που έτυχα το 7 πώς μπορώ να το δείξω; Τι θα γίνει αν ένα 2 και ένα 10 συναντηθούν στο δρόμο; Πώς ερμηνεύονται οι αριθμοί σε σχέσεις;