Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

Οι καλύτερες και οι χειρότερες δραστηριότητες για μετά το σχολείο για τα παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα

Οι καλύτερες και οι χειρότερες δραστηριότητες για μετά το σχολείο για τα παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) 

Οι καλύτερες δραστηριότητες:

- Καράτε ή taekwondo: απαιτούν έντονη πνευματική και σωματική εμπλοκή. Κατά συνέπεια ταιριάζουν με την ανάγκη του παιδιού να απορροφάται από μια δραστηριότητα. Επίσης παρέχουν θετικά πρότυπα, ξεκάθαρες οδηγίες και κανόνες, καθώς και αλληλεπίδραση με συνομηλίκους. 

Προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης διαδραστικών πινάκων στα γλωσσικά μαθήματα (ΣΤ' Δημοτικού - Α' Γυμνασίου)

Στον δικτυακό τόπο του Ψηφιακού Σχολείου (http://dschool.edu.gr/) έχουν αναρτηθεί 
-εγκύκλιος με θέμα «Αξιοποίηση του ψηφιακού εξοπλισμού κατά την εκπαιδευτική διαδικασία σε σχολικές μονάδες Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για το σχολ. έτος 2014-2015» καθώς και 
-προτάσεις αξιοποίησης διαδραστικών πινάκων ανά διδακτικό αντικείμενο.

Workshop Θεραπευτικής Κολύμβησης

Το τμήμα θεραπευτικής κολύμβησης, λειτουργεί στην ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης από το 1992, με εξειδικευμένους θεραπευτές στις πιο σύγχρονες μεθόδους αποκατάστασης. Στα 22 χρόνια λειτουργίας του έχει να επιδείξει σημαντικά θετικά αποτελέσματα στην αποκατάσταση των παιδιών με αναπηρίες, τα οποία ανταποκρίνονται με ευχαρίστηση στην εναλλακτική αυτή μορφή θεραπείας. Με την θεραπευτική κολύμβηση επιτυγχάνεται καλύτερη κιναισθησία των παιδιών, βελτίωση της αναπνευστικής λειτουργίας, η χαλάρωση και η ψυχαγωγία του παιδιού μέσα στο νερό. Αρκετές φορές η κολύμβηση είναι ο μόνος τρόπος για ανεξάρτητη κίνηση σε παιδιά με αναπηρία. 

Δέκα χρόνια «Οικονομία: γνώση με αξία» στα ελληνικά σχολεία

Με τα πιο αισιόδοξα μηνύματα των παιδιών για την αντιμετώπιση της κρίσης μέσα από την συνεργασία, την ομαδικότητα και την αλληλεγγύη για το κοινό καλό ολοκληρώθηκε το δεκαετές πρόγραμμα οικονομικής εκπαίδευσης «Οικονομία: γνώση με αξία!» της Citi που υλοποιήθηκε σε δημοτικά σχολεία της χώρας από το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.

«Μαμά, βαριέμαι…»: Οι γονείς πρέπει να μπορούν να αποκωδικοποιήσουν την παιδική ανία

Γράφει η Παναγιώτα Σιγανού στη Σημερινή

Διαφορετική βαρεμάρα εκφράζουν τα μικρά παιδιά από τους εφήβους, αλλά και στις δύο περιπτώσεις μπορεί το ζήτημα να μην είναι τόσο απλό όσο εκ πρώτης όψεως φαίνεται

«Στρες, άγχος και φόβο έφερε η ψηφιακή κουλτούρα»

Η ψηφιακή εποχή «βλάπτει σοβαρά την πνευματική υγεία» προειδοποιούν Βρετανοί ερευνητές και βουλευτές υποστηρίζοντας για άλλη μία φορά ότι τα βίαια βιντεοπαιχνίδια, η ανταλλαγή φωτογραφιών ερωτικού περιεχομένου μέσω κινητών τηλεφώνων και κοινωνικών δικτύων και ο κυβερνοτραμπουκισμός ενισχύουν ανησυχητικά τα ψυχολογικά και διατροφικά προβλήματα, τη βία και τον αυτοτραυματισμό σε αγόρια και κορίτσια κάτω των 18.

«Έξυπνα» ακουστικά οδηγούν τους τυφλούς

Η αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας και ηλεκτρονικών ειδών Microsoft, παρουσίασε ένα «έξυπνο» σετ ακουστικών, ειδικά σχεδιασμένων για να «δείχνουν» τον δρόμο σε τυφλούς ανθρώπους, εντός μεγάλων πόλεων, σύμφωνα με ρεπορτάζ του βρετανικού δικτύου BBC.

Τα παιδιά γράφουν το τέλος του μυστηρίου στο Χάμελιν

«Μακριά, μακριά, στον τόπο δίχως πρέπει, στον τόπο δίχως όχι, στον τόπο δίχως μη, μπείτε όλοι στη γραμμή...». Σάββατο μεσημέρι, περασμένες τρεις η ώρα έχουμε έρθει στο θέατρο «Πόρτα» για να παρακολουθήσουμε την παράσταση «Το μυστήριο της πολιτείας Χάμελιν» σε σκηνοθεσία του Θωμά Μοσχόπουλου. Η πλατεία είναι σχεδόν γεμάτη, ο κόσμος συνεχίζει να μπαίνει. Στην αναμονή οι ηθοποιοί, οι οποίοι ως πρωτότυποι ταξιθέτες μας έχουν οδηγήσει στις θέσεις, τώρα μας προτρέπουν να τραγουδήσουμε το «μακριά...» ένα τραγούδι το οποίο θα ερμηνεύσουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια της παράστασης. «Αυτό θα πει interactive», μας θυμίζουν και γελάμε.

Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το ΚΘΒΕ, ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος συνεχίζοντας την εκπαιδευτική του πολιτική για τη σχολική χρονιά 2014 - 2015 παρουσιάζει θεατροποιημένα το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Για τα Παιδιά όλης της γης» με αφορμή το διήγημα του Hans Christian Andersen «To κορίτσι με τα σπίρτα», σε σύλληψη – σκηνοθεσίαΝίκου Βουδούρη. Πρόκειται για ένα ταξίδι αυτογνωσίας και ελπίδας που αφορά στη φτώχεια, την ανέχεια και τα προβλήματα των παιδιών όλης της Γης, στο πέρασμα των δύσκολων καιρών μας.

Έναρξη Προγράμματος: 6 Νοεμβρίου 2014
Διάρκεια: 45 λεπτά

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσφέρεται στα σχολεία δωρεάν.