Τα πολλά ορθογραφικά λάθη είναι ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο. Κάποια από αυτά μπορούν να αποφευχθούν ή να περιοριστούν μέσα από τη γνώση των υφιστάμενων γραμματικών κανόνων. Όταν λέμε όμως γνώση, δεν εννοούμε την αποστήθιση του κανόνα, αλλά την πραγματική κατοχή του μέσα από πολλά παραδείγματα, διαφορετικού τύπου ασκήσεις και συχνές επαναλήψεις.
Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016
Μαθητές υπό την πίεση της βαθμοθηρίας και των γονέων
Ακραία, χωρίς αμφιβολία, η ενέργεια ενός δασκάλου δημοτικού να στείλει στους γονείς των μαθητών του επιστολή, εξηγώντας πως βαθμολόγησε τα παιδιά με άριστα, κατόπιν ισχυρών πιέσεων που του άσκησαν ορισμένοι εξ αυτών. Διευκρινίζοντας ότι η αξιολόγησή του δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, διατυπώνει την ευχή τα παιδιά να καταφέρουν στο μέλλον να κατακτήσουν τους ίδιους βαθμούς με την αληθινή τους αξία.
Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας: Θα φέρει θετική αλλαγή;
Μια πρώτη απάντηση στην Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας από το Ευρωπαϊκό Φόρουμ Ατόμων με Αναπηρία - EDF (πρωτότυπο δελτίο Τύπου http://is.gd/39CjK1)
Για περισσότερα από τρία χρόνια, το EDF και τα μέλη του διεξήγαγαν μεγάλο αγώνα για να έρθει η νομοθετική πρόταση για την προσβασιμότητα των προϊόντων και υπηρεσιών στην ΕΕ. Στις 2 Δεκεμβρίου 2015 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε τελικά την πρότασή της για το πολυαναμενόμενο αυτό νομοθέτημα, η οποία χαιρετήθηκε από το EDF. Η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι πράγματι καινοτόμα καθώς στοχεύει στην ενίσχυση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία στην εσωτερική αγορά της ΕΕ. Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ακολούθησε τις συστάσεις της Επιτροπής του ΟΗΕ για τη Σύμβαση των Ατόμων με Αναπηρία προς την ΕΕ να υιοθετήσει αμέσως την Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας. Μετά από ευρεία διαβούλευση με τις οργανώσεις μέλη της σε όλη την Ευρώπη, το EDF παρουσιάζει μια πρώτη απάντηση στη Πράξη.
Εκδήλωση - μάθημα για τη συμβίωση τυφλών ανθρώπων με σκύλο - οδηγό
Η Περιφερειακή Διεύθυνση του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, (Παράρτημα Θεσσαλονίκης) και η Περιφερειακή Ένωση Κεντρικής Μακεδονίας του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών σας προσκαλούν στην πρώτη ενημερωτική συνάντηση με θέμα: «Ανεξάρτητη Διαβίωση των Ατόμων με προβλήματα όρασης με τη χρήση του Λευκού Μπαστουνιού και με Σκύλο Οδηγό».
Εκθεση-σοκ: «Χάθηκε» η αριστεία από τα ελληνικά σχολεία
«Άγνωστη» λέξη είναι η αριστεία για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Μόλις το 3,9% των 15χρονων μαθητών επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις σε βασικά γνωστικά αντικείμενα, όπως είναι τα Μαθηματικά, στους διεθνείς διαγωνισμούς PISA, όταν στην Ευρώπη οι αριστούχοι ανέρχονται, κατά μέσο όρο, σε 10,9%.
Μηχανογραφικό με πολλές αλλαγές και γρίφους
Μόνο ο ένας στους επτά υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων πετυχαίνει τον απόλυτο στόχο του: να σπουδάσει την επιστήμη που επιθυμεί στην πόλη του. Οι υπόλοιποι αναγκάζονται σε μικρούς ή μεγαλύτερους συμβιβασμούς με τη σχολή που θα φοιτήσουν. Μάλιστα, το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο για πρώτη φορά θα εφαρμοστεί από τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016, δυσκολεύει τους γρίφους που καλούνται να λύσουν, κατά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού, οι υποψήφιοι κάθε χρονιάς. Και αυτό διότι οι φετινοί υποψήφιοι θα μπορούν να επιλέξουν σχολές από δύο επιστημονικά πεδία (όπως και πέρυσι), αλλά όχι από τα πέντε διαθέσιμα (όπως πέρυσι) παρά μόνο από τρία εξ αυτών. Με τον τρόπο αυτό περιορίζεται το εύρος των επιλογών των υποψηφίων, και είναι καθοριστικό το πέμπτο μάθημα που θα επιλέξει κάθε υποψήφιος να εξεταστεί.
Στην Αθήνα το Θερινό Σχολείο του Κέντρου για Χαρισματικά Παιδιά
Στην Αθήνα επεκτείνεται από το ερχόμενο καλοκαίρι το Θερινό Σχολείο του Κέντρου για Χαρισματικά - Ταλαντούχα Παιδιά (CTY) του Κολεγίου Ανατόλια.
Όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής του Κέντρου Αντώνης Αποστόλου, κατά την παρουσίαση του προγράμματος στην πρωτεύουσα, αυτό θα πραγματοποιηθεί από τις 26 Ιουνίου έως τις 15 Ιουλίου 2016, ενώ απευθύνεται σε μαθητές από την τρίτη έως την έκτη τάξη του Δημοτικού που θα έχουν επιτύχει νωρίτερα στα σχετικά τεστ αξιολόγησης των δεξιοτήτων των παιδιών.
Ο «πόλεμος των κεφτέδων» στη Δανία
Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης Ράντερς στη Δανία αποφάσισε ότι στο μενού των σχολείων θα πρέπει να περιλαμβάνεται το χοιρινό κρέας ακόμη κι αν η πλειονότητα των παιδιών είναι μουσουλμανικού θρησκεύματος.
Μαραζώνουν τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας
Κραυγή αγωνίας από μαθητές αλλά και καθηγητές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε) Κορυδαλλού οι οποίοι ζητούν να στελεχωθεί το σχολείο με το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό, να προσληφθούν καθαρίστριες και να δοθούν τα απαραίτητα κονδύλια για την εύρυθμη λειτουργία όλων των αντίστοιχων σχολικών μονάδων της χώρας.
Το έργο για τους πρόσφυγες που έφτιαξαν 30 μαθητές στη Λεμεσό πάει στη Saatchi Gallery στο Λονδίνο
Από την Λεμεσό, στην Saatchi Gallery του Λονδίνου θα ταξιδέψει το έργο που έφτιαξαν 30 παιδιά του Λυκείου Αποστόλου Λουκά Κολοσσίου με τη βοήθεια της δασκάλας τους και ζωγράφου Πόπης Νικολάου.
Το έργο "Immigrants", που φτιάχτηκε με αφορμή τον 5ο Παγκύπριο Διαγωνισμό Εικαστικών Τεχνών Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης με θέμα "Κρίση- Πρόκληση", δεν θέλει και πολλές εξηγήσεις- είναι ουσιαστικά η υλική απεικόνιση όλου του δράματος των προσφύγων και της κρίσης αξιών που βιώνουμε.
Παιδαγωγικό Συνέδριο "Αλέξανδρος Δελμούζος"
Ο Δήμος Δελφών στα πλαίσια της συνεργασίας του με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και συγκεκριμένα την Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου και το Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΦΠΨ) μαζί με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας διοργανώνουν τριήμερο παιδαγωγικό – επιστημονικό συνέδριο με τίτλο: "Ο Αλέξανδρος Δελμούζος και το σχολείο της εποχής μας: Εκσυγχρονισμός του Εκπαιδευτικού Έργου - Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις".
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)