Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

Εργασία: Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε τσιγγανόπαιδα

Στην έρευνα "Ετερότητα και εκπαιδευτικές πρακτικές: διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε τσιγγανόπαιδα : η μελέτη περίπτωσης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού" μελετήθηκε το είδος των εκπαιδευτικών πρακτικών που προωθούνται σε σχολικά περιβάλλοντα ετερότητας και διερευνήθηκαν οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτά.

Μύθι, μύθι, παραμύθι…

Το βρήκαμε πολύ ενδιαφέρον το ερώτημα που έθεσαν προνήπια (παρακαλώ!) και σκεφτήκαμε να το ανοίξουμε σε διαγωνισμό. Όποιος δώσει την καλύτερη απάντηση θα βραβευτεί με το στεφάνι της δόξας, φυσικά, αλλά και με ένα δωράκι από την πλούσια συλλογή προϊόντων του WWF.

Θέσεις υποψηφίων διδακτόρων στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Το Τμήμα Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας ανακοίνωσε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για δύο θέσεις υποψηφίων διδακτόρων, μία θέση στο γνωστικό πεδίο «Οικονομικά της Εκπαίδευσης» και μία θέση στο γνωστικό πεδίο «Οικονομικά της Υγείας».

Μαθητής εισέβαλε με σπαθί σε σχολείο

Αναστάτωση και πανικός επικράτησε νωρίτερα στο 1ο Λύκειο Αμαρουσίου όταν ένας 18χρονος μαθητής πολωνικής καταγωγής εισέβαλε κρατώντας ένα σπαθί και απείλησε συμμαθητές και καθηγητές.

Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Εσπερίδα με θέμα τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση οργανώνει η εθελοντική ομάδα καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης: «Πολυδράση», σε συνεργασία με το Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.) και την ΕΛΜΕ Χανίων, τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου, στο περιφερειακό Τμήμα Δυτικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), οδός Νεάρχου 23, στις 5.30 το απόγευμα.

Παραμύθια από ψέμα κι αλήθεια στο θέατρο Αργώ

Η Εταιρεία θεάτρου Παίκτες παρουσιάζει την παράσταση “Παραμύθια από ψέμα κι αλήθεια” σε συνεργασία με την Καλλιτεχνική Εταιρεία Αργώ, στο Θέατρο Αργώ (Ελευσινίων 15, Μεταξουργείο, τηλ: 210-5201.684) από την Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011 και κάθε Κυριακή στις 12 π.μ.

Διανυκτερεύοντας στο Μουσείο 2 – Sleepover

Στις 4 Νοεμβρίου, 25 παιδιά ηλικίας 8 έως 12 ετών έζησαν μία μοναδική νυχτερινή εμπειρία στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Στις 18 Νοεμβρίου το πρόγραμμα επαναλαμβάνεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο, το Μουσείο των Σιδηροδρόμων και το Πολεμικό Μουσείο. Παιδιά ηλικίας 8 έως 12 ετών θα διανυκτερεύσουν μέσα σε αυτά συμμετέχοντας σε μία από τις πλέον σύγχρονες μουσειολογικές πρακτικές μουσείων του εξωτερικού με εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις.

Κέντρα Ενταξιακής Αξιολόγησης και Παιδαγωγικής Υποστήριξης (ΚΕΑΠΥ) των ΑμΑ και των ΑμΕΕΑ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα

του Μηνά Ευσταθίου 
Εξαιτίας της βαθιάς οικονομικής και πολιτικής κρίσης που μαστίζει την Ελλάδα, την Ευρώπη και τις περισσότερες χώρες του πλανήτη, φαίνεται να προκαλείται μία ευρείας κλίμακας κρίση και απορρύθμιση των εκπαιδευτικών συστημάτων όλων των χωρών. Το ελληνικό υποσύστημα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης από τις αρχές του 21ου αιώνα -στο πλαίσιο μιας νέας νομικοπολιτικής προσέγγισης - υιοθέτησε «τη φιλοσοφία της ένταξης των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο εκπαιδευτικό σύστημα, στην κοινωνική ζωή και στην επαγγελματική δραστηριότητα».

TEDxAthens: Δέκα ιδέες για καλύτερη εκπαίδευση

Δέκα ιδέες για να κάνουμε την παιδεία και την εκπαίδευση καλύτερη βρίσκονται αναρτημένες αναρτημένες στην ιστοσελίδα του http://challenge.tedxathens.com/και περιμένουν από το κοινό να της αξιολογήσει διά της ψήφου του ως τις 25 Νοεμβρίου.

Μεταπτυχιακή εργασία για τη διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα των διευθυντών

Σήμερα διανύουμε μια νέα εποχή, η οποία χαρακτηρίζεται από πολιτισμική και εθνική ανομοιογένεια. Η πολυπολιτισμική σύνθεση της κοινωνίας και η συνακόλουθη αρχή του σεβασμού της διαφορετικότητας έχουν εμφανέστατα μεταφερθεί στην εκπαίδευση, η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το κοινωνικό περιβάλλον όπου συντελείται.

ΗΠΑ: Δρ. Τσολάκης: Πειθαρχημένα τα σχολεία της Ομογένειας

Την εκτίμηση ότι ο ρόλος της Ομογένειας στην αναγέννηση της Ελληνικής Πολιτείας θα είναι πρωταρχικός και θα έχει ως κέντρο το σχολείο, εξέφρασε ο Δρ. Χρίστος Τσολάκης, ομότιμος καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), μιλώντας στη Greek News κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στη Νέα Υόρκη, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «εδώ σώζεται ο Ελληνισμός και ο Χριστιανισμός».