Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ημερίδα: «ΔΕΠΥ και συνοσηρότητα: από το παιδί στον έφηβο και στον ενήλικα»

Η ΔΕΠΥ (Διαταραχή Επικέντρωσης Προσοχής/Υπερκινητικότητα) αποτελεί αναπτυξιακή διαταραχή, την πιο συχνή της παιδικής ηλικίας, δεδομένου ότι πλήττει 5-10% των παιδιών της σχολικής ηλικίας. Μέχρι πρότινος η ΔΕΠΥ εθεωρείτο μια αμιγώς νευροβιολογική διαταραχή της παιδικής ηλικίας, όμως διαχρονικές μελέτες αποδεικνύουν πως η διαταραχή εμμένει και στην ενήλικο ζωή και περιγράφεται σε 3- 5% του πληθυσμού, αναλλοίωτη σε 15% και παραλλαγμένη σε 50% των περιπτώσεων.

Κατασκευή: Ημερολόγιο αποτυπωμάτων!

Διαβάσαμε στο ιστολόγιο Theano a m@mmy on line για την κατασκευή ημερολογίων διαφορετικών και ιδιαίτερων, όπου αντί για φωτογραφίες θα χρησιμοποιήσετε τα αποτυπώματα από τα δαχτυλάκια και τις παλάμες του για να δείξετε το μήνα που αλλάζει. Κάντε μία βόλτα από εκεί και εμπνευστείτε!

Tο παραμύθι της Κυριακής στις 30 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Κενταυρούλης του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου προσκαλεί τα παιδιά να παρακολουθήσουν το Παραμύθι της Κυριακής στις 30 Σεπτεμβρίου 2012, το πρώτο παραμύθι της νέας σχολικής χρονιάς.

Στο Σχοινιά το 2ο τουρνουά beach-volley καθιστών

Ο Αθλητικός Σύλλογος Ατόμων με Αναπηρία “ΤΡΙΠΤΟΛΕΜΟΣ” είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος δραστηριοποιείται από το 1998 αποκλειστικά στο χώρο του αθλητισμού για άτομα με αναπηρία.

Η Συνεισφορά του Νηπιαγωγείου, Στην Εξέλιξη της Παιδαγωγικής Σκέψης

Στην εποχή μας η μεγάλη σημασία του νηπιαγωγείου, βασίζεται στην συναισθηματική όψη της εξέλιξης του παιδιού , που διαβλέπει ως κυριότερο παράγοντα όχι μόνο την πνευματική ανάπτυξη αλλά και όλη την δομή της προσωπικότητας, εφόσον στην προσχολική ηλικία τίθεται ο πυρήνας της προσωπικότητας και του χαρακτήρα του ανθρώπου.

Μεταξύ 6 και 9 ετών ξεκινούν την εκμάθηση ξένων γλωσσών τα περισσότερα παιδιά στην Ευρώπη

Όλο και πιο μικρά τα παιδιά στην Ευρώπη αρχίζουν να μαθαίνουν ξένες γλώσσες, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σύμφωνα με την έκθεση, τα περισσότερα παιδιά στην Ευρώπη ξεκινούν την εκμάθηση ξένων γλωσσών μεταξύ 6 και 9 ετών. Η πλέον διαδεδομένη εκμάθηση ξένης γλώσσας στην Ευρώπη είναι τα αγγλικά και ακολουθούν τα γαλλικά, τα ισπανικά, τα γερμανικά και τα ρωσικά.

Πρόγραμμα ”Σπουδάζω με υποτροφία” για Ελλάδα κι εξωτερικό

Ο Μη Κυβερνητικός Οργανισμός Equal Society - Κοινωνία Ίσων Ευκαιριών, στα πλαίσια των δράσεών του για την προώθηση των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση, υλοποιεί σε συνεργασία με μεγάλα δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού, το πρόγραμμα «Σπουδάζω με υποτροφία!».

Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων του γενικού και εσπερινού λυκείου για το 2012-2013

Το υπουργείο παιδείας με εγκύκλιο του απέστειλε οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων του Γενικού και του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013
Δείτε την εγκύκλιο
Πηγή: diorismos

«Χαλασμένο τηλέφωνο» η μνήμη

Όπως μια φράση που καταλήγει αγνώριστη περνώντας από παίκτη σε παίκτη στο παιχνίδι του «χαλασμένου τηλέφωνου», ο εγκέφαλός μας έχει την τάση να αλλάζει τις αναμνήσεις μας κάθε φορά που τις ανακαλούμε στη μνήμη, αποκαλύπτει ένα έξυπνο πείραμα σε μικρό αριθμό εθελοντών.

Εργαστήρια Δημιουργικής Έκφρασης στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών

Τα Εργαστήρια Δημιουργικής Έκφρασης των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Τελλογλείου Ιδρύματος Τεχνών Α.Π.Θ. βάζουν… πλώρη για ένα δημιουργικό ταξίδι στην ακαδημαϊκή χρονιά ’12 – ’13, από τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου, με την έναρξη των εγγραφών σε οχτώ εργαστήρια.

Παιδιά με πίεση & χοληστερίνη; Κι όμως, υπάρχουν!

Η υψηλή χοληστερίνη και η υπέρταση είναι στο μυαλό μας ως παθήσεις που αφορούν ανθρώπους μεγάλης ηλικίας. Κι όμως, αφορούν και ένα μεγάλο ποσοστό παιδιών στη χώρα μας.

Φεστιβάλ Αθλημάτων Special Olympics στην Ηλιούπολη

Tο Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου και Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012, θα πραγματοποιηθεί στην Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κεντρική Πλατεία Ηλιούπολης) με την υποστήριξη του Δήμου Ηλιούπολης, το Φεστιβάλ Αθλημάτων Special Olympics, δίνοντας την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν ακόμα περισσότεροι πολίτες, αναφορικά με τον σεβασμό στη διαφορετικότητα των ανθρώπων με διανοητική αναπηρία και να ενισχυθεί η πεποίθηση ότι αποτελούν χρήσιμα και ισότιμα μέλη της κοινωνίας.