Οι οπτικοί τύποι πρέπει να σωματικά ενεργοί, να δημιουργούν γνωστικούς χάρτες, να κρατούν σημειώσεις και γενικά να μεταφράζουν τη μάθηση μέσα από το δικό τους δημιουργικό φακό/ πρίσμα. Διαβάστε μερικές – οπτικού τύπου- στρατηγικές που θα βοηθήσουν το παιδί σας να σταθεροποιήσει και να διατηρήσει όσα έμαθε στην τάξη.
Οι ώρες μετά το σχολείο είναι μία ανάπαυλα για τα παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής (ΔΕΠΥ/ ΔΕΠ). Μετά από ένα πρωινό μέσα στην τάξη όπου αισθάνονται άβολα, αγχωμένα και νιώθουν ότι κανείς δεν τα καταλαβαίνει, οι ώρες μετά το σχολείο τούς δίνουν τη δυνατότητα να χαλαρώσουν και να είναι ο εαυτός τους. Ωστόσο, ένα μεγάλο μέρος της μάθησης που «μπήκε» στο μυαλό του παιδιού σας στο σχολείο, μπορεί να χαθεί αν δεν ενισχυθεί στο σπίτι αποκτώντας οπτική μορφή, μια μορφή που τα παιδιά με ΔΕΠΥ μπορούν εύκολα να «πιάσουν».