Κοινές δραστηριότητες στο σχολείο όπως το φαγητό και το διάλειμμα δίνουν στο παιδί την ευκαιρία να κοινωνικοποιηθεί στο σχολείο. Αλλά αυτές οι κοινωνικές καταστάσεις μπορεί κάποιες φορές να είναι πρόκληση για τα παιδιά με δυσκολίες μάθησης και προσοχής. Δείτε πώς.
Γεύμα/ φαγητό.
Η ώρα φαγητού στο σχολείο είναι από τις πιο μη δομημένες χρονικές περιόδους μέσα στη σχολική μέρα. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο για τα παιδιά που δεν καταλαβαίνουν ποιες συμπεριφορές αναμένονται κοινωνικά. Για παράδειγμα, τα παιδιά που έχουν δυσκολίες στον κοινωνικό τομέα μπορεί να καθίσουν σε μια θέση στα τραπέζια φαγητού, αγνοώντας το γεγονός ότι κάποιο παιδί έχει βάλει ήδη τα πράγματά του εκεί για να «κρατήσει» θέση. Ή ίσως πει κάτι παρορμητικά και πληγώσει τα συναισθήματα του άλλου παιδιού («Το φαγητό σου είναι αηδία»). Η φασαρία στο χώρο του γεύματος μπορεί επίσης να προκαλεί δυσκολίες στα παιδιά που δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν.