Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου 2009

Λειτουργία ΚΔΑΠ στο Πολυδύναμο Κέντρο Δ. Αρταίων


Την παραχώρηση κατά χρήση στη ΔΗΚΕΔΑ ειδικών αιθουσών στο Πολυδύναμο Κέντρο Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αρταίωνγια την ίδρυση και λειτουργία ΚΔΑΠ/ΜΕΑ (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες) και ΚΔΑΠ για παιδιά εργαζομένων γυναικών ηλικίας 6 έως 12 ετών, αποφάσισε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο Άρτας στη συνεδρίασή του τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου.
Την άνοιξη θα βγει προκήρυξη του Οργανισμού Εργατικής Εστίας που εποπτεύεται από το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, με την οποία θα καλούνται οι ενδιαφερόμενοι φορείς οι οποίοι έχουν ιδρύσει ΚΔΑΠ, να λάβουν μέρος για την υλοποίηση πράξεων στο πλαίσιο της δράσης «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής» του ΕΣΠΑ 2007-2013. Το πρόγραμμα αυτό προβλέπει χρηματοδότηση για μεν τα ΚΔΑΠ/ΜΕΑ με 6.000 ευρώ κατ’ άτομο ετησίως, για δε τα ΚΔΑΠ παιδιών εργαζομένων γυναικών με 2.200 ευρώ κατ’ άτομο ετησίως.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς που έκανε το Δ.Σ. της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αρταίων (ΔΗΚΕΔΑ) η χρηματοδότηση αρκεί για να καλύψει σχεδόν όλα τα έξοδα της δημιουργίας του ΚΔΑΠ. Έτσι το Δ.Σ. της Επιχείρησης πρότεινε στο Δημοτικό Συμβούλιο, δια του διαχειριστή της Επιχείρησης Νίκου Δάφνου, τη λήψη απόφασης παραχώρησης μέρους των αιθουσών του Πολυδύναμου Κέντρου για την ίδρυση και λειτουργία ΚΔΑΠ ούτως ώστε στην προκήρυξη που θα βγει την άνοιξη να μπορέσει η Επιχείρηση σαν διαχειριστικός φορέας να υποβάλει τις προτάσεις της και να υλοποιηθεί το πρόγραμμα προς όφελος αρκετών οικογενειών. Στόχος της Δράσης «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής» είναι η αύξηση της απασχολησιμότητας και της ισότιμης συμμετοχής των γυναικών στην εργασία, μέσω της παροχής θέσεων φροντίδας και φιλοξενίας των τέκνων τους από Δομές. Ως Δομές ορίζονται: Βρεφικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, Βρεφονηπιακοί Σταθμοί Ολοκληρωμένης Φροντίδας, Παιδικοί Σταθμοί, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) και Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠ/ΜΕΑ). Το ΚΔΑΠ/ΜΕΑ αφορά παιδιά με ειδικές ανάγκες, με στόχο την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου τους μέσα από τη δημιουργική απασχόληση και την ψυχαγωγία τους, την κοινωνική τους ένταξη, τη στήριξη του οικογενειακού περιβάλλοντος και γενικά τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των παιδιών και των οικογενειών του.
πηγή: Καλά Νέα

Κιλκίς: Κουκλοθέατρο για παιδιά




Το Κέντρο Πρόληψης της Χρήσης Εξαρτησιογόνων Ουσιών Νομού Κιλκίς και το Δίκτυο Υποστηρικτών “ΝΗΡΕΑ” σας περιμένει μικρούς και μεγάλους στην Πλατεία Ειρήνης την Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009 στις 18:00 να μοιραστεί μαζί σας την ιστορία ενός μικρού αστεριού που είχε ένα όνειρο γλυκό…Την συνέχεια της ιστορίας θα σας αποκαλύψουν οι κούκλες. Φέρτε το τριγωνάκι σας μαζί κι ελάτε να νιώσουμε τη μαγεία των γιορτών με μουσική, τραγούδι και άλλες εκπλήξεις...

8ο Διήμερο Διαλόγου για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών


Τον προσεχή Απρίλιο (2010) διοργανώνεται στην Αθήνα το 8ο Διήμερο Διαλόγου για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών, με θέμα:

Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική και Σχολική Εκπαίδευση

Οι εργασίες του Διημέρου στοχεύουν να αναδείξουν τους σχετικούς προβληματισμούς, τις ερευνητικές δραστηριότητες και τις πρωτοβουλίες των ερευνητών και εκπαιδευτικών για τη διερεύνηση και την αξιοποίηση των αμοιβαίων και πολύπλευρων σχέσεων των μαθηματικών με τις φυσικές επιστήμες στην προσχολική και τη σχολική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Υποβολή εργασιών
Στο διήμερο θα γίνει δεκτός περιορισμένος αριθμός εισηγήσεων έπειτα από κρίση τους από την Επιστημονική Επιτροπή. Περιλήψεις των προτεινόμενων εισηγήσεων θα πρέπει να υποβληθούν ηλεκτρονικά μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου 2010 και τα πλήη κείμενά τους μέχρι τις 15 Μαρτίου 2010 στη διεύθυνση dchasapis@ecd.uoa.gr. Οι εισηγήσεις θα περιληθφούν στα πρακτικά του Διημέρους, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σε CD κατά την έναρξη της διεξαγωγής του.

Πληροφορίες
Δημήτρης Χασάπης
τηλ. 6955462666
email: dchasapis@ecd.uoa.gr
http://www.ecd.uoa.gr/~dchasapis

Ελένη Γιαννακοπούλου
τηλ. 6945175283
email: egian@tutors.eap.gr

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Διαδικτυακών Τόπων





Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών "Μιχάλης Δερτούζος" και η "Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση" (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε), σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, προκηρύσσουν διαγωνισμό για τη βράβευση σχολικών δικτυακών τόπων Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων.
Ο διαγωνισμός αποσκοπεί στην ηθική και υλική επιβράβευση των σχολικών και των δοικητικών μονάδων (για πρώτη φορά φέτος, πχ Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης), καθώς και των  εκπαιδευτικών- δημιουργών, που διατηρούν ποιοτικούς διαδικτυακούς τόπους παρέχοντας εκπαιδευτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Ο έλεγχος και η αξιολόγηση των δικτυακών τόπων θα διεξαχθεί στο διάστημα από την 1η Φεβρουαρίου 2010 έως τις 31 Μαρτίου 2010. 
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι Σχολικοί και Διοικητικοί διαδικτυακοί τόποι, που είναι ενεργοί την 31η Δεκεμβρίου 2009 και έχουν ενημερωθεί επαρκώς μέσα στο 2009. Για τους διαδικτυακούς τόπους που φιλοξενούνται εκτός του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου απαιτείται ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής (τα κριτήρια αξοιλόγησης θα αναρτηθούν εγκαίρως στην ηλεκτρονική διεύθυνση του διαγωνισμού).
Η βράβευση θα πραγματοποιηθεί στις 25 Απριλίου 2010 σε παράλληλη εκδήλωση στο πλαίσιο του "2ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας" (23-25 Απριλίου 2010).


2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας


1η Ανακοίνωση

2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας
Βέροια – Νάουσα, 23-25 Απριλίου 2010

«Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση»
Οι παρακάτω ενώσεις εκπαιδευτικών:
διοργανώνουν το 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας με θέμα:
«Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση»
Το συνέδριο απευθύνεται σε νέους επιστήμονες, ερευνητές, φοιτητές, εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων και σε στελέχη εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των σχετικών υποδομών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Κύριος σκοπός του συνεδρίου είναι να αναδείξει τις πρωτοβουλίες εκπαιδευτικών που προτείνουν ή εφαρμόζουν στη διδασκαλία καινοτόμες ή ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές πρακτικές με χρήση των Τ.Π.Ε. Επιπλέον θα γίνει μια πρώτη εκτίμηση της καινοτόμου πρωτοβουλίας του Υπ.Ε.Π.Θ. για την ενσωμάτωση των Η/Υ και του εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης («Ψηφιακή Τάξη»).

Η ειδικότερη θεματολογία περιλαμβάνει τα παρακάτω:

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

  • Εκπαιδευτικό Λογισμικό
    • ΥΠΕΠΘ & Παιδαγωγικού Ινστιτούτο
    • Ελεύθερο Λογισμικό- Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα
    • Εφαρμογές εκπαιδευτικών
    • Θέματα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
    • Συνεργατικά διαδικτυακά γνωστικά εργαλεία
    • Εικονικά εργαστήρια
  • Μελέτες και έρευνες, σχετικά με θέματα Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
  • Ελληνικό Εκπαιδευτικό Διαδίκτυο (Εκπαιδευτικές Πύλες , Σχολικές Ιστοσελίδες Α/θμιας κα Β/θμιας Εκπαίδευσης , Εκπαιδευτικά Ιστολόγια, Πλατφόρμες δυναμικού περιεχομένου, ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης και εφαρμογές e-Learning)
  • Εκπαιδευτική Ρομποτική
  • Θέματα σχολικών εργαστηρίων Πληροφορικής και εφαρμογών υπολογιστών (υλοποιήσεις σε επίπεδο υλικού και λογισμικού)
  • Microcomputer Based Laboratories
  • Προτάσεις διδασκαλίας με χρήση ΤΠΕ
  • Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ
  • Κοινωνικές και παιδαγωγικές επιπτώσεις της χρήσης του διαδικτύου από τους νέους.
Kατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν κεντρικές ομιλίες, workshops (εργαστήρια), tutorials,  προφορικές ανακοινώσεις, παρουσιάσεις αφισών και στρογγυλά τραπέζια σχετικά με τη θεματολογία του συνεδρίου που θα πλαισιώνονται από παράλληλες συνεδρίες ειδικοτήτων.
Παράλληλα σκοπεύουμε να συνεχίσουμε την αξιέπαινη πρωτοβουλία της οργανωτικής επιτροπής του 4ου Συνεδρίου Σύρου το 2007 για τη βράβευση των καλύτερων σχολικών ιστοσελίδων, προχωρώντας στον 4ο κατά σειρά διαγωνισμό.
Τονίζεται ότι θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος σε ζητήματα της εκπαιδευτικής πράξης με τη διεξαγωγή  μεγάλου αριθμού εργαστηριακών δραστηριοτήτων, για τις οποίες οι συμμετέχοντες σύνεδροι θα πρέπει να προεγγραφούν (λεπτομέρειες σε επόμενη ανακοίνωση).
Στους συνέδρους θα χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης, βιβλίο περιλήψεων, τα πρακτικά του συνεδρίου σε ηλεκτρονική μορφή καθώς και οπτικοί δίσκοι με το εκπαιδευτικό λογισμικό που θα παρουσιαστεί.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Η Οργανωτική Επιτροπή καλεί όσους/ες  ενδιαφέρονται, να υποβάλουν εργασίες σχετικές με τη θεματολογία του Συνεδρίου. Για να παρουσιαστεί μια εργασία στο συνέδριο θα πρέπει να έχει θετική αξιολόγηση από 2 τουλάχιστον μέλη της επιτροπής κριτών.

Κατηγορίες εργασιών

  • Εισηγήσεις – Προφορικές ανακοινώσεις
Αφορούν σε διδακτικές προτάσεις, δραστηριότητες χρήσης των ΤΠΕ, εμπειρικές μελέτες και ερευνητικές εργασίες, νέα διδακτικά περιβάλλοντα κ.ά.  Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 8 σελίδες.  Χρόνος παρουσίασης 15-20 λεπτά.
  • Αφίσες (posters)
Οι παρουσιάσεις αφίσας θα γίνουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Το κείμενο δε θα πρέπει να ξεπερνά τις 4 σελίδες
  • Συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας
Παρέχεται η δυνατότητα να παρουσιαστούν εργασίες και να γίνουν ανοιχτές συζητήσεις γύρω από ένα θέμα που θα αφορά σε κάποιον από τους τομείς της θεματολογίας του συνεδρίου. Για κάθε τέτοια συνεδρία προβλέπονται 5-6 εισηγήσεις και χρόνος για συζήτηση. Χρόνος παρουσίασης 15 λεπτά. Μέγιστη χρονική διάρκεια συνεδριών στρογγυλής τράπεζας 90 λεπτά. Το κείμενο για κάθε παρουσίαση δε θα πρέπει να ξεπερνά τις 4 σελίδες.
  • Παράλληλες συνεδρίες ειδικοτήτων
Παρέχεται η δυνατότητα να παρουσιαστούν εργασίες και να γίνουν συζητήσεις γύρω από θέματα που αφορούν σε συγκεκριμένη ειδικότητα εκπαιδευτικών. Η οργάνωση μιας παράλληλης συνεδρίας αναλαμβάνεται από ομάδα εκπαιδευτικών. Ορίζεται συντονιστής της παράλληλης συνεδρίας, που αναλαμβάνει να συγκεντρώνει και να υποβάλλει όλες τις εισηγήσεις των εισηγητών στην οργανωτική επιτροπή.  Χρόνος παρουσίασης εργασίας 15-20 λεπτά. Προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια παράλληλης συνεδρίας ειδικοτήτων 4 ώρες. Το κείμενο για κάθε παρουσίαση δε θα πρέπει να ξεπερνά τις 8 σελίδες.
[σημείωση: Οι παράλληλες συνεδρίες θα διεξαχθούν σε ειδικούς χώρους που θα ορίσει εγκαίρως η οργανωτική επιτροπή]
  • Εργαστήρια (tutorials & workshops)
Παρουσίαση, διδασκαλία ή επιμόρφωση σε διδακτικές προσεγγίσεις και περιβάλλοντα διδασκαλίας, σε εκπαιδευτικό λογισμικό και άλλες εφαρμογές για εκπαιδευτική χρήση. Θα διεξαχθούν αποκλειστικά σε δικτυωμένα εργαστήρια Η/Υ και θα χρησιμοποιηθούν φύλλα οδηγιών ή/και φύλλα εργασίας. Προβλεπόμενος χρόνος εργαστηριακών εργασιών: 1-3 ώρες. Οι εκπαιδευτές θα υποβάλλουν κείμενα μέχρι 4 σελίδες καθώς και τα φύλλα εργασίας ή/και τα φύλλα οδηγιών που θα χρησιμοποιήσουν.

Παρατηρήσεις

  • Όλα τα υποβληθέντα κείμενα των εργασιών, που θα εγκριθούν από την επιτροπή κριτών, θα περιληφθούν στα ηλεκτρονικά πρακτικά του συνεδρίου.
  • Εταιρίες λογισμικού και εκδοτικοί οργανισμοί μπορούν να υποβάλλουν προτάσεις για την παρουσίαση εφαρμογών ή προϊόντων στους χώρους που θα διεξαχθεί το συνέδριο, αφού έρθουν πρώτα σε συνεννόηση με την οργανωτική επιτροπή.
  • Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην τήρηση της θεματολογίας του συνεδρίου κατά την υποβολή των εργασιών.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

  • 1 Φεβρουαρίου 2010: Έναρξη εγγραφών – Υποβολή πλήρων κειμένων εισηγήσεων στην επιτροπή κριτών.
  • 1 Μαρτίου 2010: Οριστική υποβολή κειμένων εισηγήσεων που έχουν κριθεί.
  • 22 Μαρτίου 2010: Ανακοίνωση προγράμματος
  • 23, 24 & 25 Απριλίου 2010: Διεξαγωγή Συνεδρίου
Λεπτομέρειες για τη διαδικασία των προεγγραφών, οι οδηγίες για τη συγγραφή και υποβολή εργασιών και οι χώροι διεξαγωγής του συνεδρίου θα αναρτηθούν εγκαίρως στον  δικτυακό τόπο του συνεδρίου.
Ο Πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής
Δοδοντσής Μιλτιάδης


Η παρέα της Γεύσης




Ως τις 31 Δεκεμβρίου μπορούν να συμμετάσχουν οι νεαροί Ευρωπαίοι στο διαδικτυακό κυνήγι του θησαυρού της «Τρελοπαρέας της Γεύσης», μιας πρωτοβουλίας που στόχο έχει την εκπαίδευση της νέας γενιάς σε θέματα σωστής διατροφής.
Οι νέοι Ευρωπαίοι στην ΕΕ-27 καλούνται να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους όσον αφορά την ισορροπημένη δίαιτα και τον υγιεινό τρόπο ζωής, να ανακαλύψουν εκ νέου τα οφέλη των φρούτων, των λαχανικών και των γαλακτοκομικών προϊόντων και να προσπαθήσουν να κερδίσουν αξιόλογα βραβεία, όπου εμπλέκονται αθλήματα και πρακτικές υγιεινού μαγειρέματος.
Το πλήρες ευρωπαϊκό κείμενο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ
Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της τρελοπαρεας και διαβάστε την ιστορία των τροφίμων, όπως τα ίδια τη διηγούνται, ενημερωθείτε για την περιοδεία, πάρτε μέρος  στο κυνήγι του  θησαυρού, κατεβάστε πληροφοριακό και διδακτικό υλικό και ενημερωθείτε για σχετικά θέματα.

Συμπόσιο: Το αειφόρο σχολείο του παρόντος και του μέλλοντος



Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (Συμβούλιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) σε συνεργασία με το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΤΕΑΠΗ και Τμήμα Χημείας), το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης, διοργανώνουν το 4ο Πανελλήνιο Συμπόσιο με θέμα "Το αειφόρο σχολείο του παρόντος και του μέλλοντος", το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 22, 23 και 24 Ιανουαρίου 2010 στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, στην Αθήνα.
Το Συμπόσιο απευθύνεται σε εκπαδιευτικούς, όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων και στους φορείς που με οποιοδήποτε τρόπο ασχολούνται με τη σχολική στέγη, σε ειδικούς των ήπιων μορφών ενέργειας και σε κάθε ενεργό πολίτη που ενδιαφέρεται για αειφορία.
Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής, την υποβολή ανακοινώσεων και για την παρουσίαση μακετών, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Συμποσίου, κα Ισμήνη Κάβουρα, τηλ. 2103225245.

Πύλη Παιδαγωγικού Υλικού Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης



Με την αποκλειστική χρηματοδότηση του Ιδρύματος Μποδοσάκη και υλοποίηση από πανεπιστημιακούς, η Πύλη Παιδαγωγικού Υλικού Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Βασικός στόχος της δημιουργίας της ήταν η συγκέντρωση του παιδαγωγικού υλικού σχετικα με την περιβαλλοντική εκπαίδευση που έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα και η διάθεσή του στους ενδιαφερόμενους. Εκτός από το εν λόγω παιδαγωγικό υλικό, η πύλη παρέχει προτεινόμενη βιβλιογραφία, νομοθεσία, παιχνίδια, βάσεις δεδομένων, λεξικά και γλωσσάρια- στοιχία φορέων που σχετίζονται με την περιβαλλοντική εκπαίδευση, και ένα φόρουμ για την ανάπτυξη επικοινωνίας και διαλόγου μεταξύ των χρηστών.
Το παιδαγωγικό υλικό ταξινομείται με δύο τρόπους: (α) σε "θεματικές ενότητες", οι οποίες αναφέρονται σε βασικά περιβαλλοντικά θέματα και αντιστοιχούν στη θεματολογία του παιδαγωγικού υλικού και (β) σε "Εκπαιδευτικά Πακέτα", τα οποία έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευης στην Ελλάδα.
Στην κατηγορία "Υλικό Εκπαιδευτικών" μπορεί να στείλει ο κάθε χρήστης το παιδαγωγικό του υλικό για να αναρτηθεί στην πύλη. Στη "Βιβλιοθήκη" υπάρχει υποστηρικτικό υλικό, όπως βασικά κείμενα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, προτεινόμενη βιβλιογραφία, ερευνητικές διατριβές, οδηγίες χρήσης λογισμικού, νομοθεσία, ηλεκτρονικά παιχνίδια, περιβαλλοντικά γλωσσάρια, πληροφορία για θεσμούς της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και  άλλες χρησιμες πληροφορίες.