Θέτοντας ως προτεραιότητα την ένταξη των μαθητών με αναπηρίες σε όλες τις πτυχές της σχολικής κοινότητας διασφαλίζεται ένα φιλόξενο μαθησιακό περιβάλλον.
Το σχολείο είναι ένας χώρος όπου όλοι πρέπει να αισθάνονται ότι ανήκουν. Ωστόσο, για τους μαθητές με αναπηρίες, αυτό δεν ίσχυε πάντα — το εκπαιδευτικό σύστημα έχει μακρά ιστορία αποκλεισμού και διαχωρισμού όσον αφορά τον συγκεκριμένο μαθητικό πληθυσμό. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που δεν υπήρχε καμία προσδοκία ότι τα παιδιά με αναπηρίες θα έπρεπε ή θα μπορούσαν να φοιτούν σε δημόσια σχολεία.
