Quino, Μαφάλντα, αρ. 9, εκδόσεις Παρά Πέντε 1991 |
Η παρουσία μαθητών με πολύ μεγάλες δυσκολίες στις τάξεις γενικών δημόσιων και ιδιωτικών γυμνασίων δεν είναι κάτι σπάνιο. Είτε εξαιτίας των απόψεων και των επιθυμιών των γονιών, είτε εξαιτίας της έλλειψης κατάλληλων εκπαιδευτικών δομών και προγραμμάτων, πολλοί μαθητές με σημαντικές νοητικές δυσκολίες βρίσκονται στις γενικές τάξεις, μολονότι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν. Τι γίνεται με αυτούς τους μαθητές και πώς μπορούμε σαν εκπαιδευτικοί να τους βοηθήσουμε;