Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

Συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς των παιδιών σας

Συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς των παιδιών σας –με ή χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: τι θα πρέπει να προσέξετε για να είναι αποδοτική και ευχάριστη. 

- Φροντίστε να ενημερώνεστε συχνά για την πρόοδο του παιδιού σας, ιδίως αν έχει δυσκολίες σε κάποιον τομέα. Μην περιμένετε την ημέρα που δίνονται οι βαθμοί. Ο χρόνος που έχει εκείνη την ημέρα ο εκπαιδευτικός στη διάθεσή του για κάθε γονιό είναι πολύ περιορισμένος και συνήθως δαπανάται σε θέματα σχετικά με τη βαθμολογία και την ακαδημαϊκή επίδοση του παιδιού και όχι με τη συνολική του εικόνα, μέσα και έξω από την τάξη. Κάθε εκπαιδευτικός ορίζει συνήθως μια μέρα την εβδομάδα που δέχεται γονείς. Επιλέξτε να τον επισκεφτείτε εκείνη την ημέρα και ώρα και αποφύγετε τις σύντομες συζητήσεις στο πόδι όταν πηγαίνετε ή παίρνετε το παιδί από το σχολείο. Είναι πολύ σημαντικό να έχει χρόνο για να συζητήσετε και να μην αισθάνεται αγχωμένος ή να μην αποσπάται η προσοχή του από παιδιά που φωνάζουν στους διαδρόμους ή μπαινοβγαίνουν στην τάξη. Καλό είναι να ενημερώνεστε για την πορεία των παιδιών σας 2-3 φορές σε κάθε τρίμηνο, έτσι ώστε να βλέπετε αν υπάρχει βελτίωση, αν είναι δηλαδή αποδοτικές οι παρεμβάσεις που δοκιμάζετε ή να προλάβετε τα όποια προβλήματα εμφανίζονται κατά καιρούς και να τα αντιμετωπίσετε πριν πάρουν μεγάλες διαστάσεις. 

Σκοτώνουν τα ιστορικά σχολεία όταν γεράσουν

Xρυσοχώραφα Σερρών
Παραλίμνιο χωριό της Λίμνης Kερκίνης
ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΗ

Eκατοντάδες σχολικά κτίρια σε όλη τη χώρα, µνηµεία της σύγχρονης ιστορίας µας, σήµερα καταρρέουν. H εγκατάλειψη και η παρακµή από την αχρησία και την έλλειψη οποιασδήποτε συντήρησης από την πολιτεία δεν είναι το χειρότερο που έχει συµβεί σε αυτά τα αρχιτεκτονικά αριστουργήµατα στο πέρασµα του χρόνου. Kι αυτό, ακόµη κι αν ακούγεται υπερβολή, δεν είναι.

Kάποια από τα σχολικά κτίρια έχουν µετατραπεί σε αποθήκες πολιτιστικών ή άλλων συλλόγων, άλλα χρησιµοποιούνται για την τοποθέτηση κεραιών κινητής τηλεφωνίας, ενώ σε µερικά αντικρίζει κανείς εικόνες σουρεαλισµού καθώς στο προαύλιό τους φιλοξενούν χοίρους(!).

Η επίδραση της κατάθλιψης στον εγκέφαλο των παιδιών!

Μια νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση JAMA Psychiatry έδειξε ότι η περιοχή του εγκεφάλου η οποία εμπλέκεται στα συναισθήματα είναι μικρότερη στα παιδιά που έχουν διαγνωστεί με κατάθλιψη όταν είναι 3-6 ετών σε σύγκριση με εκείνα τα παιδιά που δεν είχαν κατάθλιψη σε αυτή την ηλικία.

Νέα κούκλα με ρεαλιστικές αναλογίες, το αντίπαλο δέος της Μπάρμπι

Πιο κοντή, καστανή, με ρεαλιστικές αναλογίες σώματος, ακόμη και με δυνατότητα προσθήκης κυτταρίτιδας: η κούκλα Λάμιλι, η οποία εμφανίζεται ως το αντίπαλο δέος της Μπάρμπι και επιθυμεί να παρουσιάσει το «κανονικό» σώμα μιας νεαρής γυναίκας, θα είναι σύντομα διαθέσιμη στις ΗΠΑ.

Ένας νεαρός γραφίστας από το Πίτσμπεργκ, ο Νικολάι Λαμ 26 ετών, δημιούργησε την κούκλα αυτή που θα αρχίσει να πωλείται από την επόμενη εβδομάδα. Στόχος του ήταν να δείξει ότι «είναι ωραίο να είσαι μια κανονική γυναίκα», όπως είναι και το σλόγκαν του προϊόντος.

Δημοτικό συμβούλιο πολωνικής πόλης απορρίπτει τον Γουίνι το αρκουδάκι ως ερμαφρόδιτο!

«Ο Γουίνι το αρκουδάκι είναι ερμαφρόδιτο, επιδειξίας, και δεν έχει καμία δουλειά να βρίσκεται κοντά σε παιδιά.»

Αυτό διεμήνυσαν δημοτικοί σύμβουλοι της πολωνικής κωμόπολης Tuszyn (περίπου 87 χλμ νοτιοδυτικά της Βαρσοβίας, και 10 εκατ. χλμ μακριά από την πραγματικότητα) όταν κλήθηκαν να αποφασίσουν για το ποια μασκότ θα χρησιμοποιήσουν για τα εγκαίνια της παιδικής χαράς της πόλης. Αποφάσισαν να απορρίψουν τον Γουίνι, γιατί είναι μια «ακατάλληλα ντυμένη» αρκούδα «αμφιβόλου σεξουαλικότητας»!

Την απαγόρευση των γάμων μεταξύ ανηλίκων σε όλον τον κόσμο προωθεί ο ΟΗΕ

Τα Ηνωμένα Έθνη συμφώνησαν την Παρασκευή ότι όλα τα μέλη του Οργανισμού θα πρέπει να θεσπίσουν και να εφαρμόσουν νόμους για την απαγόρευση των γάμων μεταξύ ανηλίκων, προκειμένου να βρεθεί μία λύση για το θέμα αυτό το οποίο επηρεάζει περίπου 15 εκατομμύρια κορίτσια ετησίως. 

Αλληλέγγυο σχολείο" από τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας στην Καλαμάτα

Τη λειτουργία στην Καλαμάτα, από 1η Δεκεμβρίου, ενός «αλληλέγυου σχολείου» γνωστοποιεί με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας.

Σχόλιο: Β. Σκουντής "Γράμμα στον μπαμπά μου!"

Την ώρα που γίνεται χαμός στο ίσωμα (με τον θάνατο του οπαδού του Ερυθρού Αστέρα στην Πόλη, με τον Παπαντωνίου να βάζει το τρίποντο της ζωής του στο Ζηρίνειο και με τον Τζον Γουόλ να αναγκάζει τον Λεμπρόν Τζέιμς να τα βλέπει όλα κωλυόμενα), λέω να στρίψω χωρίς φλας και από την πεπατημένη της επικαιρότητας και να παρκάρω σε μια άγονη γραμμή...

Είναι μια από αυτές τις περιπτώσεις, που δεν έχουν ονόματα και διευθύνσεις, διότι δεν τα χρειάζονται. Αυτό που θα εξιστορήσω (και μάλιστα με λίγα λόγια) θα μπορούσε να έχει συμβεί σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου και σε οποιαδήποτε ομάδα διακονεί το ευγενές άθλημα της καλαθοσφαιρίσεως και μάλιστα στις τρυφερές ηλικίες...

Σχόλιο: Γ. Νταλλή "Τα παιδιά φωνάζουν"

10 με 12 χρονών. Όνομα άγνωστο. Μάτια γαλανά, όχι το φωτεινό του ουρανού, αλλά εκείνο το σκούρο μπλέ του βυθού. Βλέμμα κενό, ξεθωριασμένο, καρφωμένο στο ταβάνι. Χείλη κλειστά, ανέκφραστα. Χέρια ζωγραφισμένα με μαρκαδόρους. Χρώματα, πολλά χρώματα. Σαν να προσπαθούν να κρύψουν κάτι. Διακρίνω έναν ήλιο πάνω σε μια μελανιά. Ένα αστεράκι πάνω σε μια γρατσουνιά. Μια καρδιά πάνω σε μια κοκκινισμένη πληγή. Τα χτυπήματα αργά ή γρήγορα θα φύγουν. Τα σημάδια όμως θα μείνουν. Να μας θυμίζουν. Να μας πονάνε. Να μας πληγώνουν. Δυστυχώς μερικές πληγές δεν κλείνουν όσο χρώμα και αν τους ρίξεις.