Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2010

Ξεκίνησε ο Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων !!!!

Λαβε και εσύ συμμετοχή και κέρδισε την ευκαιρία να ταξιδέψεις στην Μόσχα στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων

Φυσική Γυμνασίου


Εάν σας ενδιαφέρει η Φυσική Γυμνασίου, επισκεφτείτε τον ομότιτλο ιστότοπο για "ανήσυχους" μαθητές και "μαθητές" πολίτες.

Ομιλία με θέμα:Νέες τεχνολογίες στη Συμβουλευτική

Σας προσκαλούμε στην ομιλία της κας Ειρήνης Σωτηροπούλου- Συμβουλευτικής Ψυχολόγου Επαγγελματικού Προσανατολισμού με θέμα

«Νέες Τεχνολογίες στη Συμβουλευτική του Επαγγελματικού Προσανατολισμού»,

την Τετάρτη 27-10-10, ώρα 8:00 μμ στο Βιβλιοκαφέ Έναστρον (Σόλωνος 101, Αθήνα)
τηλ. 2103828161

Πηγή: ΕΕΦ

Ψηφιακό θεματολόγιο: έρευνα για τη χρήση του Διαδικτύου από τα παιδιά· διαγωνισμός για επιγραμμικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Τα παιδιά στην Ευρώπη αρχίζουν, κατά μέσο όρο, να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σε ηλικία 7 ετών, αλλά μόνο ένα στα τρία παιδιά ηλικίας 9-12 ετών βρίσκει ότι στο Διαδίκτυο υπάρχουν αρκετά "καλά πράγματα για τα παιδιά" της ηλικία του, σύμφωνα με πανευρωπαϊκή έρευνα που δημοσιεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η μελέτη δείχνει επίσης ότι ένα στα οχτώ παιδιά είχαν επιγραμμικές (διαδικτυακές) εμπειρίες που τα αναστάτωσαν και ότι δεν διαθέτουν ακόμα αρκετές δεξιότητες και αυτοπεποίθηση κατά τη χρήση του Διαδικτύου. Για να συμβάλει στην αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, η Επιτροπή προκήρυξε διαγωνισμό με σκοπό να ενθαρρυνθεί η δημιουργία επιγραμμικού περιεχομένου υψηλής ποιότητας για παιδιά. Στο πλαίσιο του ψηφιακού θεματολογίου για την Ευρώπη, η Επιτροπή έχει δεσμευτεί να βοηθήσει τους γονείς και τα παιδιά τους ώστε να κινούνται με ασφάλεια στο Διαδίκτυο (βλ. IP/10/581, MEMO/10/199 και MEMO/10/200).

Ένωση Ελλήνων Φυσικών: Aπάντηση στην επιστολή της κας Λαμπροπούλου για το θέμα της Νοηματικής

Αθήνα, 22 Οκτωβρίου 2010

Προς:
κυρία Δρ. Βενέττα Λαμπροπούλου,
καθηγήτρια ΤΠΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών

Κοινοποίηση:
1.Σύγκλητο Πανεπιστημίου Πατρών,
2. Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής
3. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Γραφείο Προέδρου
4. Πολύχωρο «Κιβωτός», Κέντρο Διδασκαλίας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας,
5. Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος
Θέμα: Έναρξη νέων τμημάτων Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας στην Θεσσαλονίκη

Σχετ.: Η από 13-10-2010 επιστολή σας προς την ΕΕΦ, η οποία αναρτήθηκε και στον ιστόχωρο της Ομοσπονδίας κωφών Ελλάδος
Κυρία Λαμπροπούλου,
Λάβαμε την από 13-10-2010 επιστολή σας προς εμάς, την οποία και εντοπίσαμε, προς έκπληξή μας, αναρτημένη στον ιστόχωρο της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος (http://www.omke.gr), χωρίς να αναγράφεται στην πρωτότυπη επιστολή η κοινοποίηση αυτή), πράγμα που, αν μή τι άλλο, εγείρει ερωτήματα περί της σκοπιμότητας της επιστολής σας.

Προκήρυξη 3ου Μαθητικού Διαγωνισμού Λογοτεχνίας και Ζωγραφικής

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας δια της Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων προκηρύσσει τον 3ο Διαγωνισμό Λογοτεχνίας και Ζωγραφικής για τους μαθητές των Γυμνασίων, Γεν. Λυκείων και ΕΠΑΛ του νομού, με θέμα «Ταξίδια σαν θάλασσες, με πλοίο τον κόσμο».

Σχετικά με τη δυνατότητα πρώιμης αποχώρησης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Από τον ΕΝΙΑΙΟ ΔIΟIΚΗΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΤΜΗΜΑ Α’ παραλάβαμε την παρακάτω εγκύκλιο με αρ. πρωτ. Φ.12/1254/131832/γ1/20-1002010 που υπογράφει ο διευθυντής Κώστας Παπαχρήστος:

5 Schoolwave Bands Live στην Τεχνόπολη (είσοδος ελεύθερη)

Το Σάββατο 30 Οκτωβρίου στις 7 το βράδυ, 5 Schoolwave μπάντες θα παίξουν στην Τεχνόπολη (Στάση ΜΕΤΡΟ: Κεραμεικός) στο πλαίσιο της «Ημέρας Διαφορετικότητας» (είσοδος ελεύθερη). Οι μπάντες που θα παίξουν είναι:

• Ska Bangies
• Looming Titties
• Musica Ficta
• Anassa
• Until a better name

Future Library

Το Future Library ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2009 με σκοπό να προωθήσει την ημερίδα "Οι Βιβλιοθήκες στον 21ο αιώνα : Καινοτομία-Δημιουργικότητα και Κοινωνικά Δίκτυα". Σήμερα, συνεχίζει ως ένα κοινωνικό δίκτυο που θέλει να συμβάλλει μεταξύ άλλων στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν οι Βιβλιοθήκες στο ευρύτερο κοινό.