Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025

Διδασκαλία επιστημονικού περιεχομένου σε μαθήτριες/μαθητές με ΔΕΠΥ με τη χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η εικονική πραγματικότητα, η απτική και η τρισδιάστατη μάθηση, παρέχουν νέες ευκαιρίες που επιτρέπουν στις/ους μαθήτριες/ητές να διερευνήσουν επιστημονικά φαινόμενα, ενισχύοντας τις αντιλήψεις της εικονικής παρουσίας, την αίσθηση της αισθητηριακής βύθισης και της αυθεντικής αλληλεπίδρασης μέσα σε ένα εικονικό περιβάλλον μάθησης που δημιουργείται από υπολογιστή (VLE). Οι νευροτυπικοί μαθητές εκπροσωπούνται σε μεγάλο βαθμό στην έρευνα VLE για τη μάθηση των φυσικών επιστημών, με λιγότερους με νευροαποκλίνοντες μαθητές, όπως οι μαθητές με ΔΕΠΥ.

Άνοιξε η πλατφόρμα Α21 – Επίδομα Παιδιού για υποβολή αιτήσεων

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Α21 – Επίδομα Παιδιού, άνοιξε χθες, Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου, για την υποβολή αιτήσεων, σύμφωνα με το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και τον ΟΠΕΚΑ.

Η πλατφόρμα θα δέχεται νέες αιτήσεις ή τροποποιήσεις υφισταμένων.

Ερευνητές εντόπισαν γονίδια που σχετίζονται με τη δυσλεξία

Σε μια από τις μεγαλύτερες γενετικές μελέτες για τη δυσλεξία μέχρι σήμερα, ερευνητές εντόπισαν περισσότερες από δώδεκα νέες γονιδιακές περιοχές που σχετίζονται με την πάθηση, αξιοποιώντας δεδομένα από πάνω από 1,2 εκατομμύρια άτομα.

Η Εκπαιδευτική Τηλεόραση στη Βουλή Τηλεόραση. Έναρξη νέου προγράμματος


Έναρξη νέου προγράμματος το Σάββατο 4 Οκτωβρίου και κάθε Σάββατο στις 10:00!

Ακραία, επίμονη φτωχοποίηση και περιθωριοποίηση των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα

Το τετράπτυχο της περιθωριοποίησης των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα
  • Φτώχεια: Το 2024, 1 στους 2 πολίτες με αναπηρία (16-64 ετών) ζουν σε συνθήκες φτώχειας ή/και κοινωνικού αποκλεισμού, δεύτερη χειρότερη θέση στην Ε.Ε. (με ελάχιστή διαφορά της τάξεως του 0,1 από την Βουλγαρία). Οι 3 στους 10 με αναπηρία 65+ (30,2%) ζουν πλέον σε φτώχεια ή/και κοινωνικό αποκλεισμό.

Υπεύθυνος Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών: Όλα όσα ορίζει η Εγκύκλιος

Με νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας καθορίζονται η διαδικασία επιλογής και τα καθήκοντα του/της Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών (Υ.Σ.Ε.Φ.Ε.) σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.).
Διαδικασία επιλογής

Τζέιμι Όλιβερ: Στο σχολείο τον κορόιδευαν για τη δυσλεξία αλλά τον «έσωσε» η μαγειρική

Ο διάσημος σεφ Τζέιμι Όλιβερ άνοιξε την καρδιά του και μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε στο σχολείο λόγω της δυσλεξίας του, αποκαλύπτοντας πως το εκπαιδευτικό σύστημα της εποχής του δεν είχε την κατάλληλη υποστήριξη για παιδιά με δυσκολίες μάθησης.

Αθλητισμός: Σχεδόν καμία επιλογή για τα άτομα με Νωτιαία Μυϊκή Ατροφία

Παγκόσμια Ημέρα Αθλητισμου στα σχολεία: Καμία επιλογή σχεδόν δεν έχουν τα άτομα με Νωτιαία Μυϊκή Ατροφία (SMA)

Η Παγκόσμια Ημέρα Αθλητισμού & στα σχολεία είναι μια υπενθύμιση ότι ο αθλητισμός πρέπει να είναι προσβάσιμος σε όλους.

Κίνηση Χειραφέτησης Αναπήρων: "Μηδενική Ανοχή": Όταν τα αυτιστικά άτομα μπαίνουν στο στόχαστρο

Όταν τα αυτιστικά άτομα μπαίνουν στο στόχαστρο: Ο μισαναπηρισμός της αμερικανικής ακροδεξιάς

Η πρόσφατη δήλωση του Ντόναλντ Τραμπ ότι το Tylenol στις εγκύους «προκαλεί» αυτισμό στα έμβρυα δεν είναι μια απλή ανοησία.

«Πλαίσιο δράσης για ισότιμη πρόσβαση ΑμεΑ σε λιμάνια και πλοία»

Στη δημιουργία συγκεκριμένου πλαισίου δράσης με στόχο την ισότιμη πρόσβαση των ΑμεΑ σε λιμάνια και πλοία αποφάσισαν να προχωρήσουν το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η ΕΣΑμεΑ, οι εκπρόσωποι των λιμένων και οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια.