Θεωρείς τον εαυτό σου προοδευτικό άνθρωπο και εκπαιδευτικό, απαλλαγμένο από προκαταλήψεις και στερεότυπα, με μυαλό ανοιχτό σε νέα και αντισυμβατικά στοιχεία. Και έρχεται ένα προνηπιάκι να γκρεμίσει την ψευδαίσθηση αυτή. 90 εκατοστά πλασματάκι, με σιγανή φωνούλα και άπειρες αποχρώσεις του ροζ επάνω του. Ροζ φιογκάκια, ροζ μπλουζίτσα, ροζ φουστανάκι, ροζ καλσόν, ροζ παπούτσια με ροζ κορδόνια. Και την ώρα του φαγητού; Ροζ πετσετούλα, ροζ παγουρίνο, ροζ ταπεράκι… Τα πάντα ροζ. Ένα ροζ κουφετάκι. Χαμογελάς, κουνάς το κεφάλι σου συγκαταβατικά και από μέσα σου ψιθυρίζεις το τραγούδι “I am a Barbie girl”.
Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016
O «ιός» του 1% κόλλησε και την επιστήμη που έγινε πεδίο μόνο για προνομιούχους
O πλούτος που απολαμβάνει και ο έλεγχος που ασκεί στην οικονομία και στην κοινωνία το προνομιούχο 1%, σχεδόν οπουδήποτε στον κόσμο, είναι ένας «ιός», ο οποίος δεν έχει αφήσει αμόλυντη και την επιστήμη. Ένα πεδίο που υπερηφανευόταν κάποτε ότι εμφάνιζε πολύ λιγότερες ανισότητες σε σχέση με άλλους τομείς.
Τι αλλάζει στο Λύκειο και πώς θα γίνεται η εισαγωγή στα ΑΕΙ
Τη νέα δομή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση παραθέτει το νέο πόρισμα της επιτροπής Λιάκου, που παραδόθηκε τις προηγούμενες ημέρες στο υπουργείο Παιδείας και παράλληλα αναλύει το Λύκειο των δύο ετών, το οποίο θα ακολουθεί το τετρατάξιο Γυμνάσιο.
Πρωταθλητισμός και σχολείο, ένα δύσκολο στοίχημα
«Κολυμπάω ήδη επτά χρόνια. Προπονούμαι δύο ώρες καθημερινά, σύντομα θα προστεθεί άλλη μία ώρα το πρωί, πριν από το σχολείο», αρχίζει να λέει ο 14χρονος Αλέξανδρος Κακανής, ο οποίος έχει συμμετάσχει σε πανελλήνια πρωταθλήματα, ενώ οι άμεσοι στόχοι του είναι να λάβει μέρος σε αγώνες εκτός Ελλάδας.
Ενα παιδί, τρεις γονείς, πολλά ερωτήματα
Για πρώτη φορά γεννήθηκε μωρό με μια νέα τεχνική «τριών γονέων» που του επιτρέπει να σωθεί από σοβαρό μιτοχονδριακό νόσημα που θα κληρονομούσε από τη μητέρα του. Το επίτευγμα δημιουργεί ελπίδα αλλά και φόβους, πρακτικούς και ηθικούς
Εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά στο Ιδρυμα Θεοχαράκη
Τα παιδιά ανακαλύπτουν τις τέχνες, γνωρίζουν τους ήρωες της ελληνικής μυθολογίας, γίνονται «αρχιτέκτονες», μαθαίνουν την τέχνη της αγχιμαχίας (debate) και συνδυάζουν την εκπαίδευση με την ψυχαγωγία μέσα από τα προγράμματα που διοργανώνει, τον Οκτώβριο, το Ιδρυμα Θεοχαράκη.
Σχολεία με χρώμα και ζωή για τα παιδιά της Αθήνας
«Οταν είδα στον αγιασμό μαθητές να χοροπηδούν και να αγκαλιάζουν το κτίριο, ένιωσα δικαιωμένη». Η σκηνή εκτυλίχθηκε στο 13ο Δημοτικό Αθηνών, στο Μετς, όπου παρευρέθη η Μαριάνθη Λιάπη, επιστημονική συνεργάτις του Πολυτεχνείου Κρήτης, το οποίο συμμετέχει στην υλοποίηση του προγράμματος «Ετσι μαθαίνω καλύτερα» που πραγματοποιεί ο Δήμος Αθηναίων με την οικονομική υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)