Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Μια κάμπια πολύ πεινασμένη...

Μπορείτε να μας βρείτε 

Ξεκίνησαν οι εγγραφές δημοτικά σχολεία-νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2018-19

Από 2 έως και 18 Μαΐου 2018 θα πραγματοποιηούνται οι εγγραφές στα δημοτικά σχολεία και στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2018-19. 

Επισημαίνεται ότι για το ερχόμενο έτος, στην Α' τάξη του δημοτικού θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2012 έως 31-12-2012.

Λένα Παπαδημητρίου: H ζωή των Mini-Me

«Προτού γίνει διάσημος, ο κόσμος στον δρόμο απέφευγε τον Βερν Τρόιερ. Οταν αναδείχθηκε σε σταρ του Χόλιγουντ, οι θαυμαστές του τον σήκωναν ψηλά και του έκαναν "πατ πατ" στο κεφάλι». Ετσι ξεκινούσε η νεκρολογία των «Times» του Λονδίνου για τον Βερν Τρόιερ, που πέθανε πριν από λίγες ημέρες σε ηλικία 49 ετών. Ο ύψους 81 εκατοστών Τρόιερ ήταν ο καλτ «Μini-Me», ο απεχθής κλώνος του Dr. Evil (Μάικ Μάιερς) στην κινηματογραφική σειρά «Austin Powers». Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν έχουν γίνει γνωστά τα αίτια του θανάτου του. Οι φήμες πάντως λένε ότι πάλευε εδώ και χρόνια με τον αλκοολισμό και την κατάθλιψη. Ο διεθνής Τύπος τον αποχαιρέτησε με τη γνωστή παιχνιδιάρικη και μεγαλόθυμη συγκατάβαση που επιφυλάσσεται σε αυτού του είδους τη διαφορετικότητα. Στο κάτω-κάτω, για έναν νάνο μιλάμε. 

Καλοκαιρινές εξερευνήσεις για παιδιά 4-12 ετών στο Τελλόγλειο

Τέσσερις βδομάδες γεμάτες θεατρικό παιχνίδι και μουσική, εικαστική δημιουργία, κόμικς, αστρονομία, επιστήμες και γιόγκα περιλαμβάνουν οι «Καλοκαιρινές εξερευνήσεις» του Τελλογλείου Ιδρύματος για παιδιά ηλικίας 4-12 ετών. Οι εγγραφές μόλις άρχισαν.

Το πρόγραμμα έχει τίτλο «Art you curious» και θα πραγματοποιηθεί το διάστημα από 18 Ιουνίου έως 13 Ιουλίου 2018 (Δευτέρα - Παρασκευή 08.00 έως 16.00) με δραστηριότητες που στόχο έχουν την ενεργοποίηση τόσο του πνεύματος όσο και του σώματος.

Χρυσόστομος Παπασπύρου: Ας δούμε τις διαφορές μας εποικοδομητικά

Η ιατρική έχει ήδη αποκρυπτογραφήσει όλες τις αιτιολογίες που οδηγούν σε μεγαλύτερου ή μικρότερου βαθμού απώλεια ακοής και με διάφορα τεχνολογικά μέσα και βοηθήματα μπορεί να δώσει – σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ καλή – αντισταθμιστική στήριξη. Εδώ δεν θα μάς απασχολήσει άλλο η ιατρική πλευρά. Για λεπτομέρειες μπορείτε να ανοίξετε ένα εγχειρίδιο ιατρικής. Εκείνο που ενδιαφέρει εδώ είναι τα ιστορικά, τα ψυχοσυναισθηματικά, τα εκπαιδευτικά και τα κοινωνικοπολιτικά επακόλουθα της ανηκοΐας. Είναι όλα εκείνα τα γνωρίσματα που έχουν να κάνουν με την γνώση, την επίγνωση της ταυτότητας, τις αξίες, την συμπεριφορά, τις κοινωνικές στάσεις και την επίσημη αντιμετώπιση από τους πολιτειακούς θεσμούς.

Να τα βλέπει το ιδιωτικό (σχολείο) και να ζηλεύει…

Δύο σχολεία, το 2ο Γυμνάσιο Αλίμου και το 1ο Δημοτικό Αγίων Αναργύρων, αποδεικνύουν ότι η ελληνική δημόσια εκπαίδευση δεν έχει ξοφλήσει - οι δράσεις, οι πρωτοβουλίες και τα προγράμματα που κάθε γονιός θα ήθελε για το παιδί του

Οι αλλαγές στη λειτουργία του ΚΕΣΥ σε σχέση με το ΚΕΔΔΥ

Οι σημαντικότερες αλλαγές του άρθρου 51 *, σε σχέση μ αυτά που ισχύουν αυτή τη στιγμή για τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και που αφορούν στα ΚΕΣΥ, όπως τις εντόπισε η Ομάδα του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Φθιώτιδας. 

1) Η πενταμελής διεπιστημονική ομάδα αξιολόγησης (εκπαιδευτικός ΕΑΕ πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή προσχολικής, παιδοψυχίατρος ή παιδονευρολόγος, κοινωνικός λειτουργός, ψυχολόγος, λογοθεραπευτής) αντικαθίσταται από τριμελή διεπιστημονική ομάδα (εκπαιδευτικός ΕΑΕ πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας και όχι προσχολικής αγωγής), ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός και δύναται να συμμετέχουν σε αυτή λογοθεραπευτής, εργοθεραπευτής, φυσικοθεραπευτής κ.α. ύστερα από εισήγηση της τριμελούς διεπιστημονικής ομάδας,