Ποιες φράσεις μπορούν να χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου για να προάγουν εποικοδομητικές συζητήσεις, ενώ γιορτάζουν τα επιτεύγματα των μαθητών τους.
Στο παρελθόν, όταν κάποιος μαθητής /μαθήτριά μου μου έλεγε για κάποια επιτυχία του/της (πχ πήραν βραβείο σε διαγωνισμό, νίκησαν σε κάποιο αγώνα) απαντούσα λάμποντας «Είμαι τόσο περήφανη για σένα». Ήμουν πραγματικά πολύ περήφανη και χαρούμενη, αλλά η απάντησή μου δεν μου φαινόταν ανάλογη των συναισθημάτων μου και της επιτυχίας. Καταρχάς, με αυτό τον τρόπο σταματούσε και η συζήτηση. Κατά δεύτερον, μετακινούνταν η προσοχή από τον μαθητή σε εμένα, λες και η έγκρισή μου ήταν ο βασικός μας στόχος.