Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2010

Youtube : προνογραφικό υλικό και μέσα σε βιντεάκια για παιδιά !


Το διαδίκτυο έχει αλλάξει πολύ τον τρόπο της ζωής μας. Όλο και περισσότερα παιδιά σερφαρουν μόνα τους σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ή σε ιστοσελίδες με παιχνίδια και βιντεάκια. Πόσο ασφαλής είναι όμως μια τέτοια τακτική ; Πόσο ήσυχοι μπορεί να είναι οι γονείς ξέροντας οτι το παιδί τους βλέπει βιντεάκια αγώνων ή της αγαπημένης του παιδικής σειράς στο YouTube ; Η απάντηση είναι απλή : ΚΑΘΟΛΟΥ.

Νέο επικίνδυνο παιχνίδι....


Σε δημοσίευμα στα Νέα "Πνίγουν ο ένας τον άλλο για πλάκα " (7/1/2010) γίνεται αναφορά σε μια επικίνδυνη μόδα που έχει αρχίσει να αναπτύσσεται στη Γαλλία, την Αγγλία, τον Καναδά και τις ΗΠΑ. 
Διαβάστε το άρθρο και προσέξτε κυρίως τα σημεία που μπορούν να μας δείξουν ότι ένα παιδί επιδίδεται σε τέτοιου είδους παρακτικές.


ΒΙΝΤΕΟ στο ΥouΤube δείχνουν παιδιά να πνίγουν άλλα παιδιά μέχρι λιποθυμίας, στο πλαίσιο μιας νέας «μόδας» που οι γιατροί προειδοποιούν ότι προκαλεί εγκεφαλικές βλάβες, ακόμη και τον θάνατο. Το πρόβλημα έχει βεβαιωθεί στις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Γαλλία και μερικοί λένε πως είναι ιδιαίτερα έντονο και στη Βρετανία. Η «μόδα» διαδίδεται μέσω του Ίντερνετ, σε μεγάλο βαθμό χωρίς να το γνωρίζουν οι ενήλικοι. «Είναι ανησυχητικό, πολύ επικίνδυνο, η πρακτική αυτή πρέπει να αποφεύγεται πάση θυσία», λέει ο καθηγητής Στιβ Φιλντ, πρόεδρος του βρετανικού Βασιλικού Συλλόγου Παθολόγων Ιατρών. Τα Αμερικανικά Κέντρα για τον Έλεγχο και την Πρόληψη Ασθενειών προειδοποίησαν πρόσφατα: «Γονείς, εκπαιδευτικοί και υπεύθυνοι της υγειονομικής περίθαλψης πρέπει να εξοικειωθούν με τις ενδείξεις που προειδοποιούν ότι ένας νέος παίζει το παιγνίδι του πνιγμού». 

Ημερίδα στις Σέρρες για την συναισθηματική νοημοσύνη


Το Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) Σερρών διοργανώνει το Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010 ημερίδα με θέμα "Ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης του μαθητής". Στα πλαίσια της ημερίδας θα πραγματοποιηθούν και 3 παράλληλα εργαστήρια, με θέματα : «Εφαρμογές της συναισθηματικής νοημοσύνης στο χώρο του σχολείου: Ο ρόλος των εκπαιδευτικών», «Σφιχτοδεμένο στεφάνι: Συνυπάρχω-Υποστηρίζομαι-Αναπτύσσομαι», «Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων».

Χιλιάδες στην χώρα μας οι αδιάγνωστοι ενήλικες αυτιστικοί (Ελευθεροτυπία, 6/1/2010)


Η εξέλιξη της επιστημονικής γνώσης και ο συνακόλουθος εμπλουτισμός των διαγνωστικών μεθόδων σε ότι αφορά τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος είναι μια σχετικά "φρέσκια" υπόθεση. Το οποίον σημαίνει οτι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων μέσης και μεγάλης ηλικίας πορεύονται αδιάγνωστοι το δύσκολο διάβα της ζωής.