Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2025

Τι «κερδίζουν» τα παιδιά όταν καλλιεργούν τα δικά τους φρούτα και λαχανικά στο σχολείο ή στο σπίτι.

Σχολικός κήπος Βρασνών 1957
Τι «κερδίζουν» τα παιδιά όταν καλλιεργούν τα δικά τους φρούτα και λαχανικά στο σχολείο ή στο σπίτι.
  • Αποκτούν πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες, καθώς καταναλώνουν περισσότερα (σε ποσότητα και ποικιλία) φρούτα και λαχανικά.
  • Αποκτούν πρακτικές δεξιότητες της καθημερινής ζωής.
  • Περνούν περισσότερο χρόνο «στη φύση», σε συνθήκες χωρίς άγχος και έρχονται σε επαφή με μια μη καθιστική δραστηριότητα ιδανική για χαλάρωση και ηρεμία (βελτίωση της ψυχικής υγείας).
  • Αισθάνονται χαρά και ικανοποίηση για τα επιτεύγματά τους. Ενισχύεται η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμησή τους.

Η έκθεση των νηπίων σε οθόνες περιορίζει τη γλωσσική τους ανάπτυξη

Η έκθεση των παιδιών σε οθόνες συσκευών, όπως τα tablets ή τα smartphones, προβληματίζει τους ειδικούς, που διεξάγουν έρευνες για τους κινδύνους στη σωστή ανάπτυξη των νηπίων.

Μαθητές του Γυμνασίου Καλοχωρίου δημιούργησαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι που... σώζει ζωές

Ποιος είναι ο αριθμός του ΕΚΑΒ; Ποιος είναι ο ευρωπαϊκός αριθμός κλήσης έκτακτης ανάγκης; Αυτές και πολλές άλλες ερωτήσεις περιλαμβάνει το πρωτότυπο εκπαιδευτικό επιτραπέζιο παιχνίδι πρώτων βοηθειών «Save me», το οποίο δημιούργησε μία ομάδα μαθητών της Γ΄τάξης του Γυμνασίου Καλοχωρίου σε συνεργασία με την Ανθρωπιστική Οργάνωση KIDS SAVE LIVES – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές.

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025: Το μήνυμα του Πάνελ Νέων!

Τα παιδιά του Πάνελ Νέων του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου ενώνουν τις φωνές τους για ένα ασφαλές και υπεύθυνο διαδίκτυο! Δείτε το βίντεο που δημιούργησαν με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου και ανακαλύψτε πώς μπορούμε όλοι να προστατεύσουμε την ιδιωτικότητά μας, να αποφύγουμε τις διαδικτυακές απειλές και να δημιουργήσουμε έναν θετικό ψηφιακό κόσμο.

Podcast: Η σκληρή αλήθεια για τον Δημήτρη Παπανικολάου


Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ του Άρη Δημοκίδη για τη σπουδαία καριέρα και ζωή του καλαθοσφαιριστή και για τον αυτισμό σήμερα στην Ελλάδα. 

Αναπληρωτές για Ωνάσεια σχολεία: Δε λαμβάνονται υπόψη τα παιδιά με αναπηρία

Σύμφωνα με τον ΣΚΕΑ, παρόλο που η πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση για όλους είναι θεμελιώδης αρχή ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος, στις εξαγγελίες για τα Ωνάσεια Σχολεία δεν γίνεται καμία αναφορά στη συμμετοχή μαθητών με αναπηρία, ούτε στη διασφάλιση των αναγκαίων δομών ειδικής αγωγής και των προσαρμογών που απαιτούνται για τη φοίτησή τους. Επιπλέον, το γεγονός ότι η εισαγωγή σε αυτά τα σχολεία θα πραγματοποιείται μέσω εξετάσεων, χωρίς πρόβλεψη για τις εύλογες προσαρμογές που απαιτούνται, δημιουργεί ανησυχία για τον αποκλεισμό συγκεκριμένων ομάδων μαθητών. 

Στέγες υποστηριζόμενης διαβίωσης για Άτομα με Αναπηρία

Ευκαιρία στους δήμους της Αττικής να υποβάλλουν μελέτες για την δημιουργία δομών υποστηριζόμενης διαβίωσης για συνανθρώπους μας αναπηρία, δίνει μια νέα πρόσκληση της περιφέρειας Αττικής.

Πρόσληψη Ατόμων με Αναπηρία από λυθείσες δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών (Αριθ. Πρωτ.: οικ. 6425, 6/2/2025), ρυθμίζεται η δυνατότητα πρόσληψης ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ) που εργάζονταν σε λυθείσες δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις. Η ρύθμιση αυτή βασίζεται στο άρθρο 67 του Ν. 5149/2024, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Α’ 169/25.10.2024).

Απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης και τα τέλη κυκλοφορίας για άτομα με αναπηρία

Η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας χορηγείται για ένα μόνο όχημα ανά δικαιούχο και πραγματοποιείται μέσω της διαλειτουργικότητας των ηλεκτρονικών συστημάτων της ΑΑΔΕ και του e-ΕΦΚΑ

Διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές στο Δέλτα του Έβρου

Η περιήγηση στο Δέλτα του Έβρου, παρέα με χιλιάδες υδρόβια και άλλα είδη πουλιών σίγουρα αποτελεί ξεχωριστή εμπειρία, ειδικά όταν αφορά μικρά παιδιά.