Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Προβολή: Deanne Bray's rude awakening (ASL)


Πληροφορίες για το βίντεο που παρακολουθήσατε θα βρείτε εδώ, ενώ για την πρωτοβουλία Deaf Hope, που επικεντρώνεται στην καταπολέμηση της βίας κατά των Κωφών γυναικών και παιδιών, μέσω της ενδυνάμωσης, της ευαισθητοποίησης και παρεχόμενων υποστηρικτικών υπηρεσιών, θα βρείτε εδώ. Περισσότερα σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία (στην ελληνική γλώσσα) μπορείτε να διαβάσετε εδώ, εδώ κι εδώ. Διαβάστε, τέλος, κείμενα για την ενδοοικογενειακή βία και τα παιδιά εδώ, εδώ κι εδώ.

Μηνιαίο ενημερωτικό σημείωμα του EDF "Disability Voice"

Διαβάστε το μηνιαίο ενημερωτικό σημείωμα του EDF "Disability Voice", όπως μεταφορτώθηκε από την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία.

Ανοίγει το Μουσείο Αφής

Ανανεωμένο και με καινούργια εκθέματα, με την έναρξη της νέας εκπαιδευτικής χρονιάς, θα ξεκινήσει τα εκπαιδευτικά προγράμματά του, όπως κάθε χρόνο, το Μουσείο Αφής του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος (Δοϊράνης 198, Καλλιθέα, τηλ. 210-9415222), το οποίο θα συμμετέχει στο Πρόγραμμα «Φωνές νερού μυριάδες».

«Την κορόιδευαν τα άλλα παιδιά στο σχολείο»

«Το μόνο πρόβλημα που τη βάραινε ήταν το σχολείο. Το παιδί ήρθε στην Ελλάδα από την Αλβανία στα 11 της χρόνια και πήγε αμέσως στην Ε' δημοτικού. Δεν μπορούσε να προχωρήσει στα μαθήματα και αναγκάστηκε να το διακόψει. Οχι γιατί δεν ήθελε το σχολείο, αλλά επειδή δεν μπορούσε να συνεχίσει. Επαναλάμβανε συνέχεια ότι τα παιδιά την κορόιδευαν. Αυτό την πλήγωνε, τη στεναχωρούσε. Ισως αν δεν υπήρχε τόση αδιαφορία, το μοιραίο πρωί να ήταν στο σχολείο του και να μη γινόταν αυτό που έγινε», λέει ο Λεονάρντ, στενός φίλος της οικογένειας.

Η Φραντζέλα και η βιολογική φάρμα στο Ολυμπιακό Μουσείο



Η Φραντζέλα, η Τζορτζέλα και η Τζέλα είναι τρεις κατσίκες σαν όλες τις κατσίκες του κόσμου που ζουν σε φάρμα παραγωγής γάλακτος. Τρώνε το χορταράκι τους, παίρνουν τα αντιβιοτικά τους και μας δίνουν το γαλατάκι τους.

Σύγχρονο ηλεκτρονικό πάσο για τους φοιτητές

Ηλεκτρονικά θα πραγματοποιείται, από σήμερα 26/09/2011, η διαδικασία υποβολής αίτησης για το φοιτητικό πάσο. Σκοπός του ηλεκτρονικού πάσο είναι ο εκσυγχρονισμός του τρόπου διανομής και της μορφής του πάσο, καθώς και ο εξορθολογισμός του συστήματος, ώστε οι δικαιούχοι – και μόνο αυτοί – να λαμβάνουν το δελτίο ειδικού εισιτηρίου.

Μολυβιές: πώς τις καθαρίζουμε;

Μολυβιές στον τοίχο, σε ρούχα και όπου αλλού θελήσουν τα πιτσιρίκια μας να ξεδιπλώσουν τα συγγραφικά και καλλιτεχνικά τους ταλέντα. Τι κάνουμε (με την προϋπόθεση ότι θέλουμε να εξαφανίσουμε το έργο τέχνης); Αφού απαθανατίσουμε ψηφιακά το έργο τους (για συναισθηματικούς και όχι μόνο λόγους), καθαρίζουμε τις επιφάνειες-πηγή έμπνευσης. Πώς; 

Πτυχιακή: Νοηματική Γλώσσα: Οπτική Αναγνώριση και Δημιουργία-Σύνθεση

Η πτυχιακή εργασία με τίτλο «Νοηματική Γλώσσα: Οπτική Αναγνώριση και Δημιουργία-Σύνθεση» σκοπό είχε την δημιουργία ενός αριθμού Ελληνικών Νοηματικών Λέξεων με σύμβολα, με βάση το λεξικό του SignWriting. Tο SignWriting σύστημα είναι ένα σύστημα γραφής των νοηματικών γλωσσών, το οποίο απεικονίζει τα διάφορα νοήματα όπως αυτά παρατηρούνται παραστατικά ως οργανωμένες αλληλουχίες από χειρονομίες.

Ποιος φοβάται την Ανοιχτή Σχολή;

Η Παρέμβαση φοιτητών της Νομικής για Ανοιχτή Σχολή γράφει αποκλειστικά για το protagon.

Τα αντανακλαστικά που έχει διεγείρει ο νέος νόμος-πλαίσιο για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είναι πρωτόγνωρα. Χιλιάδες φοιτητές οργανώνονται όχι μόνο στο facebook αλλά και στις σχολές συντάσσοντας πλαίσια κατά των καταλήψεων.

Τα Παιδιά του Δρόμου: Συμβάλλετε βοηθώντας

"Τα Παιδιά του Δρόμου" είναι ένα σπίτι που φιλοξενεί και "χρηματοδοτεί" φτωχά παιδιά και οικογένειες απ' όλο τον κόσμο που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα.

Αφορά παιδιά που είτε είναι ορφανά, είτε οι οικογένειές τους είναι πολύ φτωχές.

Δέχονται τα πάντα σε καλή κατάσταση (ρούχα, παιχνίδια, μικροέπιπλα, καρότσια, κλπ) για ηλικίες που αφορούν ακόμη και βρέφη.

26 Σεπτεμβρίου: Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

Τα γλωσσικά χαρακτηριστικά των χωρών της ΕΕ σχηματίστηκαν από ιστορικούς και γεωγραφικούς παράγοντες, καθώς και από την κινητικότητα των πληθυσμών. Σήμερα, υπάρχουν 20 επίσημα αναγνωρισμένες γλώσσες στην ΕΕ (Αγγλική, Τσέχικη, Δανέζικη, Ολλανδική, Εσθονική, Φινλανδική, Γαλλική, Γερμανική, Ελληνική, Ουγγρική, Ιταλική, Λετονική, Λιθουανική, Μαλτέζικη, Πολωνική, Πορτογαλική, Σλοβακική, Σλοβένικη, Ισπανική και Σουηδική), ενώ τρεις επιπλέον γλώσσες (Ιρλανδική, Βουλγαρική και Ρουμανική) προστέθηκαν από την πρωτοχρονιά του 2007.