Από το 2006 η Μονάδα έχει εξυπηρετήσει περισσότερους από 420 φοιτητές µε αναπηρία στη µεταφορά από και προς τα αµφιθέατρα, την πρόσβαση στο Διαδίκτυο και παρέχοντάς τους ψυχολογική υποστήριξη. Ωστόσο, όπως λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Κουρουπέτρογλου, αναπληρωτής καθηγητής στο Τµήµα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, το ελληνικό πανεπιστήµιο παραµένει αφιλόξενο στους ΦµΕΑ: τα παλιά κτίρια παραµένουν ακόµα ελάχιστα προσβάσιµα και οι καθηγητές δεν γνωρίζουν πώς να τους αντιµετωπίσουν στο αµφιθέατρο ή στις εξετάσεις.
Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011
Διοργάνωση Παρουσίασης σχετικά με την ενημέρωση για την προσβασιμότητα και χρηστικότητα των εναλλακτικών καναλιών στις τραπεζικές υπηρεσίες για άτομα με προβλήματα όρασης στην αίθουσα του Φάρου Τυφλών.
Στις 20 Ιανουαρίου, και ώρα 5:00 μμ , στην αίθουσα του Φάρου Τυφλών σε συνεργασία με τους παρακάτω φορείς:
- Φάρος Τυφλών,
- Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών,
- Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών και
- ΣΤΑΤ (Σύλλογος Τεχνολογικής Ανάπτυξης Τυφλών)
- Τμήμα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς,
διοργανώνουν μια ανοιχτή συζήτηση που ως στόχο θα έχει την ανταλλαγή απόψεων για το πώς θα μπορούσαν οι τραπεζικές υπηρεσίες να γίνουν φιλικότερες σε άτομα με προβλήματα όρασης μέσω των εναλλακτικών καναλιών. (e-banking, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, mobile banking, SMS Banking)
Ένας χρόνος φυλάκιση με τριετή αναστολή για... παιδαγωγικούς λόγους.
Σε μια πρωτοφανώς άδικη καταδικαστική απόφαση κατέληξε χθες το βράδυ το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Γιαννιτσών κατά των 40 καθηγητών του 2ο Λυκείου Γιαννιτσών, οι οποίοι κατηγορούνταν γιατί δέχθηκαν εκπρόθεσμα δικαιολογητικά για απουσίες 4 μαθητών, οι δύο εκ των οποίων αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα υγείας. Η ποινή τους είναι ένας χρόνος φυλάκιση με τριετή αναστολή για παράβαση καθήκοντος. Μαζί με τους καθηγητές καταδικάστηκαν 3 ιατροί για έκδοση ψευδούς ιατρικού πιστοποιητικού, ένας γονέας ως ηθικός αυτουργός στην υπόθεση της έκδοσης των πιστοποιητικών, καθώς και ο προϊστάμενος του Γραφείου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον του πρώην διευθυντή του σχολείου Μιχαήλ Λούση, ο οποίος ήταν και αυτός που στράφηκε εναντίον όλων.
Ο «Μικρός Πρίγκηπας» βοηθά παιδιά με νοητικά προβλήματα στην ανάγνωση και τη φιλία
Μία πρωτότυπη μέθοδο, που διευκολύνει την ανάγνωση και κατανόηση κειμένων από παιδιά με νοητικά προβλήματα, δυσλεξία ή αυτισμό, ανέπτυξαν εκπαιδευτικοί του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πτολεμαϊδας, στηριζόμενοι στις έννοιες της αγάπης και της φιλίας της πολυδιαβασμένης ιστορίας του «Μικρού Πρίγκηπα» του Αντουάν ντε Σαίντ Εξυπερύ.
Μετά το διαζύγιο, τι ; Ένας οδηγός για τα παιδιά & γονείς
Έπειτα από ένα διαζύγιο, οι περισσότεροι γονείς ανησυχούν για το πώς τα παιδιά τους μπορεί να αισθάνονται, και πως μπορούν να τα βοηθήσουν να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα κατάσταση. Ας δούμε κάποια πρακτικά θέματα και τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης τους.
Εκπαιδευτικές Δράσεις του ΚΘΒΕ 2010- 2011
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΑ
ntng. ΟΔΥΣΣΕΑΣ- ΣΕΒΑΧ.gr για μαθητές E΄& Στ΄ δημοτικού
Έναρξη Προγράμματος: 13 Ιανουρίου 2011
Διάρκεια: 35-40 λεπτά
Πρόκειται για ένα νέο συμμετοχικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του οποίου η παρουσίασή διαμορφώνεται από τις επιλογές των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι μαθητές ζητούν πληροφορίες για τον Οδυσσέα και τον Σεβάχ μέσα σε έναν ιδιότυπο διαδικτυακό χώρο. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “ntng Οδυσσέας–Σεβάχ gr” γίνεται στο πλαίσιο του προγράμματος του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού "Θεσσαλονίκη Σταυροδρόμι Πολιτισμών", στο οποίο το ΚΘΒΕ συμμετέχει ενεργά με πολλές δράσεις και παραστάσεις.
Είστε και εσείς μια ιδιοφυΐα, οποιοσδήποτε κι αν είστε
Αν ανήκετε σε όσους πιστεύουν ότι οι ιδιοφυΐες γεννιούνται, δεν γίνονται, ξανασκεφθείτε το. Η σύγχρονη επιστήμη έχει καταλήξει στο αισιόδοξο συμπέρασμα ότι είμαστε όλοι εν δυνάμει Αϊνστάιν.
Ενας αμερικανός γενετιστής, ο Ντέιβιντ Σενκ, εξηγεί το γιατί στο βιβλίο του «Τhe Genius in all of us» («Η ιδιοφυΐα μέσα σε όλους μας»).
Προχωρημένα μαθήματα Φυσικής Σωματιδίων για μαθητές Λυκείου
Μαθητές Λυκείου από όλη την Ελλάδα θα έχουν για μία ημέρα την ευκαιρία να επισκεφθούν το κοντινό τους Πανεπιστήμιο και να ανακαλύψουν τον κόσμο της Φυσικής Σωματιδίων, μέσα από διαλέξεις και ανάλυση πραγματικών δεδομένων από το τρέχον πείραμα στο CERN. Στη διοργάνωση, που διεξάγεται σε 23 χώρες, συμμετέχουν τα Πανεπιστήμια Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Κρήτης, ΕΜΠ και ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.
Υπουργείο παιδείας: παιδαγωγική η λογική για τις συγχωνεύσεις σχολείων
Το υπουργείο παιδείας με ανακοίνωση του επισημαίνει ότι οι συγχωνεύσεις σχολείων που δρομολογεί σχεδιάζονται με παιδαγωγικά κριτήρια και όχι εις βάρος της μάθησης των μαθητών, επίσης αναφέρει τα κριτήρια επιλογής των σχολικών μονάδων.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Παράταση της υποβολής αιτήσεων στη Σχολή Κατάρτισης ΑΜΕΑ
Παρατείνεται, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΕΔ η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την εισαγωγή επιπλέον καταρτιζόμενων στα τμήματα Τηλεκατάρτισης (Διοικητικών και Οικονομικών Στελεχών και Υπαλλήλων Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου) της Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης Ατόμων με Αναπηρία Αθήνας για το σχολικό έτος 2010-2011.
Απάντηση στο ρατσισμό με...Τέχνη
«Τα παιδιά είναι παιδιά», έλεγε η Φιλουμένα Μαρτουράνο. Τα παιδιά είναι παιδιά είτε είναι έλληνες είτε μετανάστες, θα πρόσθετε κανείς σήμερα...
Με αυτό το σκεπτικό, ίσως, το Θέατρο του Νέου Κόσμου, ένα θέατρο που εδώ και χρόνια στηρίζει με τις καλλιτεχνικές του πρωτοβουλίες τους μετανάστες (από τους «Εμιγκρέδες» του Μρόζεκ ως το «Ενας στους δέκα»), συμμετέχει στο αντιρατσιστικό συλλαλητήριο του Σαββάτου (15/1/2011), που θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία Αγίου Παντελεήμονα....
Ελληνικό Μουσείο αυτοκινήτου για μικρούς και μεγάλους
Ιστορικά συλλεκτικά αυτοκίνητα, αλλά κυρίως ένα πρόγραμμα οδικής ασφάλειας για παιδιά από 6 έως 18 ετών που μέσω προσομοιωτών ποδηλάτου, αλλά και φόρμουλας 1 θα μπορούν να εκπαιδεύονται σε ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας, θα περιλαμβάνει το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου που ανοίγει για το κοινό τέλη Φεβρουαρίου.
Φτιάξτε αυστηρούς νόμους για τα όπλα - όπως και για τα παιχνίδια
Ο Τζάρεντ Λόφνερ θεωρείτο πνευματικά ασταθής για να πάει στο κοινοτικό κολέγιο. Τον απέρριψαν από τον Στρατό. Αλλά να αγοράσει ένα όπλο Glock και γεμιστήρα 33 φυσιγγίων; Κανένα πρόβλημα. Προκειμένου να προστατέψουμε το κοινό εφαρμόζουμε κανόνες για τα αυτοκίνητα, τα παιχνίδια και τα φάρμακα. Επομένως, απλά ως θέμα δημόσιας υγείας, δεν θα έπρεπε να λάβουμε μέτρα για να μειώσουμε τα θύματα της εγχώριας βιομηχανίας όπλων; Κοιτάξτε, είμαι ένα αγροτόπαιδο από το Όρεγκον που ως δώρο για τα 12α γενέθλιά μου πήρα ένα τουφέκι διαμετρήματος 22 χιλιοστών.
Ακόμη χρησιμοποιοώ όπλα κατά καιρούς όταν επισκέπτομαι την οικογενειακή φάρμα και καταλαβαίνω γιατί σε κάποιον μπορεί να τους αρέσουν: έχουν πλάκα. Είναι επίσης αλήθεια ότι οι πρωτευουσιάνοι υπερβάλουν μερικές φορές όσον αφορά την επικινδυνότητα των όπλων. Οι συγγραφείς του Freakonomics σημειώνουν ότι ένα σπίτι με πισίνα είναι πολύ πιο επικίνδυνο για τα μικρά παιδιά από ένα σπίτι με όπλο. Λένε ότι ένα παιδί πνίγεται κάθε χρόνο για κάθε 11.000 πισίνες, αλλά ένα παιδί σκοτώνεται από πυροβολισμό για κάθε ένα εκατομμύριο και πλέον όπλα. Τα όπλα όμως είναι πολύ πιο θανατηφόρα για την Αμερική γιατί απλά υπάρχουν πάρα πολλά. Υπάρχουν περίπου 85 όπλα ανά 100 κατοίκους στις Ηνωμένες Πολιτείες και δείχνουμε μία ιδιαίτερα προτίμηση στα πιστόλια. Μόνο στην Υεμένη έχω δει περισσότερους οπλισμένους ανθρώπους από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Από το περιστατικό στη Τουσόν, έχουν χάσει τη ζωή τους από όπλα περισσότεροι από 320 άνθρωποι. Κάθε ημέρα περίπου 80 άνθρωποι σκοτώνονται από όπλα και πολλοί περισσότεροι τραυματίζονται. Οι πωλήσεις όπλων αυξήθηκαν κατά 60% τη Δευτέρα στην Αριζόνα, αφού οι κάτοικοι έσπευσαν να προλάβουν τυχόν νόμους που περιορίζουν την οπλοκατοχή. Συχνά οι άνθρωποι αγοράζουν όπλα για να αισθάνονται πιο ασφαλείς. Τα στοιχεία δείχνουν όμως ότι τα πυροβόλα όπλα βάζουν σε κίνδυνο τα άτομα που τα χρησιμοποιούν.
Επιπλέον η πιθανότητα ένα όπλο να χρησιμοποιηθεί προκειμένου να αποτραπεί μία εισβολή στο σπίτι είναι ελάχιστη και το να καλέσει κανείς την Αστυνομία είναι πολύ πιο αποτελεσματικό. Στην Αμερική, τα παιδιά έχουν 11 φορές περισσότερες πιθανότητες να χάσουν τη ζωή τους από δυστύχημα με όπλο σε σχέση με άλλα ανεπτυγμένα κράτη. Τί μπορεί να γίνει λοιπόν; Ρώτησα τον καθηγητή του Χάρβαρντ Ντέιβιντ Χέμενγουεϊ: 1) Να περιορίσουμε την αγορά όπλων σε μία τον μήνα ανά άτομο προκειμένου να μειωθεί το λαθρεμπόριο. 2) Να πιέσουμε για περισσότερα πρότυπα ασφαλείας στα όπλα. 3) Να βελτιώσουμε το σύστημα ελέγχου και να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Καναδά που επιβάλλει μία περίοδο αναμονής 28 ημερών για αγορά όπλου.Τη Τετάρτη το Κογκρέσο πλημμύρισε από ομιλίες προς τιμήν των θυμάτων της Τουσόν. Η καλύτερη επιμνημόσυνη δέηση θα ήταν να εφαρμόσουμε για τα όπλα αντίστοιχους κανονισμούς όπως για τα οχήματα ή τα παιχνίδια.
Πηγή: Βήμα
Μην ταΐζετε ...µύθους τα παιδιά σας
Τα διατροφικά λάθη των γονέων... παιδεύουσι τέκνα. «Μην τρως κρέας µε µακαρόνια, θαπαχύνεις». «Πρέπει να πίνεις 8-10 ποτήρια νερό την ηµέρα». «∆εν κάνει να τρως ψάρι µε τυρί».
Πρόκειται για διατροφικές συµβουλές και παραινέσεις των γονέων προς τα παιδιά τους κατά το παρελθόν. Σήµερα όµως οι ειδικοί της διατροφής τονίζουν ότι πολλές από αυτές τιςσυµβουλές αποδεικνύονται είτε υπερβολικές είτε λανθασµένες.
Κίνδυνοι για τα παιδιά στο Διαδίκτυο
Όσο τα παιδιά «μπαίνουν» σε όλο και μικρότερη ηλικία στο Ίντερνετ, καθώς επίσης με όλο και μεγαλύτερη συχνότητα μέσα στη μέρα, αυξάνουν ανάλογα και οι κίνδυνοι με τους οποίους μπορεί να έρθουν αντιμέτωπα.
Η έκθεση του ευρωπαϊκού Δικτύου EU Kids Online, που η οποία δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, χρηματοδοτήθηκε από το κοινοτικό πρόγραμμα Safer Internet (Ασφαλέστερο Διαδίκτυο) και πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 25.142 παιδιών ηλικίας 9-16 ετών και των γονέων τους, σε 25 ευρωπαϊκές χώρες. Η έρευνα εξέτασε τους βασικούς διαδικτυακούς κινδύνους που είναι οι εξής: πορνογραφία, εξύβριση (εκφοβισμό), λήψη σεξουαλικών μηνυμάτων, επαφή με ανθρώπους που [τα παιδιά] δε γνωρίζουν από κοντά, δια ζώσης συναντήσεις με επαφές του διαδικτύου, δυνητικά επιβλαβές υλικό που παράγεται από το χρήστη και παράνομη διαχείριση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Ημερίδα: "Νέες προκλήσεις στην παιδεία: ο φιλόλογος του αύριο"
Το Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2011 και ώρα 10 π.μ., στο «Νέο Αμφιθέατρο» του Πανεπιστημίου Αθηνών (Πανεπιστημίου 30), το Τμήμα Φιλολογίας του ΕΚΠΑ διοργανώνει Πανελλήνια Ημερίδα με θέμα: «ΝΕΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ: Ο ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)