Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

6 λόγοι που δεν μπορείς να είσαι φίλος με το παιδί σου

Η συγγραφέας και κοινωνική λειτουργός Janet Lehman, μας εξηγεί 6 απλούς λόγους που ένας γονιός δεν πρέπει να είναι φίλος με τα παιδιά του

Η αλήθεια είναι ότι αν μπορούσαμε να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας σαν φίλους όλα θα ήταν πολύ πιο εύκολα για εμάς. Αλλά (δυστυχώς και ευτυχώς) ο ρόλος του γονιού είναι πολύ πιο περίπλοκος. Τα παιδιά εκτός από φιλική συμπεριφορά, χρειάζονται όρια, πειθαρχία και καθοδήγηση. Εκτός όμως από όλα αυτά χρειάζονται και μια απόσταση από τους γονείς τους, ιδιαίτερα καθώς μεγαλώνουν.

Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2013-2014

Mε την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2013-2014 κάθε σχολική μονάδα επικεντρώνεται  στον καθορισμό των παραγόντων οι οποίοι δρουν αποφασιστικά στην ικανοποιητική επίτευξη  των στόχων και σκοπών του εκπαιδευτικού της έργου. 
Διαβάστε  το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας εδώ.

Πώς μαθαίνουμε τα παιδιά να εκτιμούν ό,τι έχουν

Σε μια εποχή υπερκαταναλωτισμού, με τα μικρά παιδιά να είναι ίσως τα μεγαλύτερα “θύματα”, οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί στην ανατροφή τους, για να μην τα κάνουμε κακομαθημένα και αχάριστα.

Έρευνα: Απόψεις δασκάλων για την ένταξη στα γενικά σχολεία

Διαβάστε και μεταφορτώστε τη διατριβή "Elementary Teachers’ Perspectives of Inclusion in the Regular Education Classroom" που εκπονήθηκε στο  East Tennessee State University από την Becky Lorraine Olinger.

Οικογένειες «Ουράνιο τόξο» ψάχνουν νομική προστασία

Η θεσμοθέτηση του γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων, ο οποίος αναγνωρίστηκε από το γαλλικό Κοινοβούλιο στις 23 Απριλίου, πυροδότησε τις έντονες αντιδράσεις κύκλων της Καθολικής Εκκλησίας, της ακροδεξιάς αλλά και της ίδιας της αντιπολίτευσης.

«Η ελληνική κοινωνία είναι βαθιά ομοφοβική, κάθε τι διαφορετικό προκαλεί τρόμο. Στα περισσότερα ζευγάρια η μη βιολογική μητέρα δεν αναγνωρίζεται πουθενά και φυσικά όχι στο σχολείο»Ο νόμος αυτός ανοίγει το δρόμο στο δικαίωμα της τεκνοθεσίας στα ομόφυλα ζευγάρια, σημείο στο οποίο στήριξαν τις αντιδράσεις τους οι επικριτές του νομοσχεδίου ανασύροντας το επιχείρημα της βιολογικής φύσης της οικογένειας και κατ' επέκταση της υπεράσπισης της ψυχικής υγείας των παιδιών.

Τα τελειομανή παιδιά δεν είναι πάντα...τέλεια!

Όλοι οι γονείς ονειρεύονται ένα παιδί με άψογες επιδόσεις και επιτυχίες. Ωστόσο η τελειομανία δεν είναι (πάντα) προσόν. Αντίθετα μπορεί να αποτελεί για το παιδί ένα αληθινό μαρτύριο!

Για πολλούς γονείς η τελειομανία αποτελεί ένα θετικό χαρακτηριστικό, μια που ένα παιδί με τάσεις τελειομανίας θα ακολουθήσει με ευλάβεια το πρόγραμμα που θα του θέσουν οι άλλοι, αλλά και όταν μεγαλώσει θα είναι πάντα επιμελές και άψογο με τις επιδόσεις του.

Βλαβερές παγίδες για τα παιδιά παγωτά-αναψυκτικά

Βλαβερές παγίδες για τα δόντια των παιδιών κρύβουν οι δροσερές και γλυκές (παγωτά, γλυκά, αναψυκτικά) καλοκαιρινές απολαύσεις τονίζουν οι οδοντίατροι.

Για το λόγο αυτό εφιστούν την προσοχή των γονιών ώστε τα παιδιά με μέτρο αλλά και τρόπο να απολαμβάνουν το Καλοκαίρι παγωτά, γλυκά και αναψυκτικά χωρίς να επιβαρύνουν τα δόντια τους.

Κολλέγιο Ανατόλια: Δωρεά λογοτεχνικών βιβλίων από το σε δημοτικά σχολεία της περιφέρειας

Στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων του Κολλεγίου Ανατόλια, το Δημοτικό του σχολείο, συγκέντρωσε βιβλία για σχολεία που βρίσκονται σεαπομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας. Η μεγάλη συμμετοχή μαθητών και γονέων του Ανατόλια, είχε ως αποτέλεσμα τη συγκέντρωση 400 λογοτεχνικών βιβλίων για τον εμπλουτισμό των βιβλιοθηκών σε σχολεία της Πάτμου και του Έβρου. 

Διακοπές με τα παιδιά με χαρτί γιατρού για δικαιολογημένη «κοπάνα»

Aντιδράσεις έχει προκαλέσει στο Βέλγιο η διαφημιστική εκστρατεία τουριστικού πρακτορείου, το οποίο για να τραβήξει περισσότερους πελάτες στα πακέτα οικογενειακών διακοπών, προσφέρει «βεβαιώσεις ασθένειας» για τους μαθητές, ώστε να είναι δικαιολογημένη η «κοπάνα» από το σχολείο.

Μητέρες Ρομά έγιναν ξανά μαθήτριες και έμαθαν γραφή και ανάγνωση

Κάποιες από εκείνες δεν είχαν καν την ευκαιρία να πάνε στο σχολείο. Αλλες, αναγκάστηκαν να το εγκαταλείψουν πολύ νωρίς. Τώρα, κάποιες μητέρες Ρομά στη Θεσσαλονίκη είχαν τη δεύτερη ευκαιρία τους. Κάθισαν ξανά στο θρανίο και έμαθαν γραφή και ανάγνωση, κάτι που όπως λένε οι ίδιες το χρωστούσαν στον εαυτό τους.