Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Μάθετε στο παιδί καλούς τρόπους μέσα από το παιχνίδι

Γράφει η  Έλενα Μπούλια στο mama365.gr

Τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα από τις πράξεις παρά από τα λόγια. Ανεξάρτητα, λοιπόν, από το πόσες φορές θα θυμίσετε στο παιδί να πει «συγνώμη» κάθε φορά που π.χ. ρεύεται, δύσκολα θα μάθει να το λέει αν δεν κάνετε και εσείς το ίδιο. Το παιχνίδι και οι διασκεδαστικές δραστηριότητες αποτελούν, μάλιστα, το καλύτερο μέσο για να «περάσετε» στο παιδί το μήνυμα των καλών τρόπων. Δείτε παρακάτω πώς ακριβώς θα το πετύχετε:

Ανακαλύψτε το Σέϊχ- Σου

Τo ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο του εορτασμού των 30 χρόνων παρουσίας στην πόλη και σε συνεργασία με τη «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014» διοργανώνουν την Κυριακή 16 Μαρτίου 2014 και ώρα 10:00 π.μ,  έναν περίπατο στο πευκόδασος του Σέϊχ- Σου  για γονείς και παιδιά πάνω από 6 ετών. 

Τα παχύσαρκα κορίτσια έχουν χαμηλές σχολικές επιδόσεις

Η παχυσαρκία στα κορίτσια συσχετίζεται με χαμηλότερες σχολικές επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της εφηβείας τους, σε σχέση με τις συνομίληκές τους που έχουν κανονικό βάρος, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα. Πρόκειται για την μεγαλύτερη μελέτη που έχει γίνει μέχρι σήμερα πάνω στη σχέση μεταξύ παχυσαρκίας και επιδόσεων των εφήβων στο σχολείο.

«Εικονικός» ύπνος βοηθά τον εγκέφαλο να λειτουργεί καλύτερα

Το να σκεφθεί απλώς κάποιος ότι κοιμήθηκε καλά το βράδυ μπορεί να τον βοηθήσει να αποδώσει καλύτερα μέσα στην ημέρα, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Η επίδραση placebo
Το φαινόμενο πιστεύεται ότι είναι το αποτέλεσμα της επίδρασης placebo - η επίδραση αυτή είναι γνωστή σε ασθενείς που λαμβάνουν εικονικά φάρμακα πιστεύοντας ότι περιέχουν δραστική ουσία και τελικώς εμφανίζουν βελτίωση στην υγεία τους.

Αιτήσεις εκπαιδευτικών δραματικής τέχνης για Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε την ανάρτηση της Εγκυκλίου με θέμα «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποψηφίων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ 18.41 Δραματικής Τέχνης, για την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, στα Καλλιτεχνικά Σχολεία Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου Κρήτης, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων ‘Αναβάθμιση Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων – Α.Π. 1, 2’, του Ε.Π. ‘Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση’ για το διδακτικό έτος 2013-2014».

Ακόμα και 2 ποτά την εβδομάδα σημαίνουν κίνδυνο πρόωρης γέννας για εγκύους

Οι γυναίκες που πίνουν ακόμη και δύο ποτά την εβδομάδα κατά τους πρώτους τρεις μήνες της εγκυμοσύνης τους, αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο να γεννηθεί πρόωρα το μωρό τους και να έχει βάρος μικρότερο του κανονικού, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα.

Το «γέμισμα» ρυτίδων μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση

Η έγχυση φίλερ στο μέτωπο για το… σιδέρωμα των ρυτίδων μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμη τύφλωση, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «JAMA Opthalmology».

«Κάρβουνο», μια παράσταση του Θεάτρου Κωφών Ελλάδος

Μια άλλη προσέγγιση του διαφορετικού και τη δυνατότητα εξοικείωσης μαζί του μας δίνει η παράσταση του Θεάτρου Κωφών Ελλάδος με τη νέα τους παραγωγή με τίτλο «Κάρβουνο». Πρόκειται για σύνθεση που βασίζεται σε αποσπάσματα λογοτεχνικών έργων, αληθινές μαρτυρίες και τραγούδια της εποχής και η οποία θα παιχθεί στη μόνιμη και ειδικά διαμορφωμένη στέγη τους, στου Ψυρρή.

Έχει σχέση η δυσκολία των θεμάτων με τη δυσκολία εισαγωγής στις ανώτατες σχολές;

Τα δύσκολα θέματα αποτελούν το μεγαλύτερο φόβο των υποψηφίων για μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έχει σχέση η δυσκολία των θεμάτων με τη δυσκολία εισαγωγής στις ανώτατες σχολές; Αυτό το ερώτημα θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε και να διαλύσουμε τις παρεξηγήσεις.

Μοναδικός έλληνας αθλητής στους Παραολυμπιακούς ο Μάκης Καλαράς

To ελληνικό παραολυμπιακό κίνημα έχει δυναμική παρουσία και στο Σότσι, όπου διεξάγονται από την Παρασκευή οι Χειμερινοί Παραολυμπιακοί αγώνες.

Την Πέμπτη ο μοναδικός αθλητής μας (ένας αλλά Λέων) που συμμετέχει ο Μάκης Καλαράς θα έχει την πρώτη του εμφάνιση στο Σότσι, ενώ δύο μέρες αργότερα θα έχει άλλη μια παρουσία, πάντα στο αλπικό σκι (σλάλομ και γιγαντιαίο σλάλομ).

ΟΜΕΡ Θεσσαλονίκης - Επιστημονική συνάντηση

Ενημερωτικό δελτίο από την Ο.Μ.Ε.Ρ. Θεσσαλονίκης

Αγαπητοί/ές,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Ο.Μ.Ε.Ρ. Θεσσαλονίκης (Παγκόσμια Οργάνωση Προσχολικής Αγωγής) σε συνεργασία με το σχολείο Μοντεσσοριανή Αγωγή, διοργανώνουν επιστημονική συνάντηση με θέμα «Το παιδί στο Μοντεσσοριανό σχολείο εργάζεται, δημιουργεί, χαίρεται! Η οικογένεια το κατάλαβε;»

Εθελοντική αιμοδοσία στη Θεσσαλονίκη για τις υπηρεσίες αιμοδοσίας της χώρας

Για πρώτη χρονιά η ομάδα «Αιμοδοτώ» σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων Παιδιών και Πασχόντων από Μεσογειακή Αναιμία Θεσσαλονίκης διοργανώνουμε από κοινού εθελοντική αιμοδοσία η οποία στοχεύει στην εγκαθίδρυση μιας παράδοσης γνήσιας εθελοντικής αιμοδοσίας και στην δημιουργία παιδείας αιμοδότη στο Πανεπιστήμιο αλλά και στην ευρύτερη κοινότητα.

Υποτροφίες για την Α τάξη λυκείου από την Αμερικανική Γεωργική Σχολή

Η Αμερικανική Γεωργική Σχολή στα πλαίσια του μακρόχρονου προγράμματος υποτροφιών της ανακοίνωσε τη χορήγηση τριών υποτροφιών (σε ποσοστό 100%) για φοίτηση στην Α’ τάξη του Γενικού (θετική και τεχνολογική κατεύθυνση) ή του Επαγγελματικού Λυκείου της (τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Διατροφής) για τη σχολική χρονιά 2014-2015.

Μουσική ανηδονία: To 1% με 3% του πληθυσμού δεν αισθάνεται την μουσική

Η μουσική έχει χαρακτηριστεί μια παγκόσμια «γλώσσα», όμως φαίνεται πως δεν την μιλάνε όλοι, καθώς, σύμφωνα με μια νέα ισπανική επιστημονική έρευνα, υπάρχει πράγματι ένα όχι αμελητέο ποσοστό ανθρώπων που απλούστατα δεν ευχαριστιούνται καθόλου να ακούνε μουσική. Η κατάσταση αυτή αποκαλείται «μουσική ανηδονία», δηλαδή είναι η σχεδόν πλήρης έλλειψη απόλαυσης και αδιαφορία για την ομορφιά της μουσικής.

Θεατρική παράσταση της ομάδας ΡΩΓΜΗ

Η Θεατρική ομάδα Εκπαιδευτικών Πάτρας ΡΩΓΜΗ παρουσιάζει το έργο «Οι Βαλίτσες» σε κείμενο και σκηνοθεσία του Ανδρέα Θανασούλα.
Η ΡΩΓΜΗ ξεκίνησε από Εκπαιδευτικούς με σκοπό τη μύηση σε τεχνικές θεάτρου και θεατρικού παιχνιδιού και αξιοποίηση αυτών στη διδακτική μας πράξη. Μετά από μια σειρά βιωματικών σεμιναρίων σε σχολεία του νομού αλλά και επιμορφωτικά σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς Π.Ε και την παρουσία μας στο Πανελλήνιο Συμπόσιο της Π.Ε.Ε.Π.Θ.Ε, στην Αθήνα το 2011, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αξιολόγησε και συμπεριέλαβε στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης την ομάδα και τις δράσεις της.