Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022
2ος Διεθνής Διαγωνισμός Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Αφηγηματικού Παιχνιδιού
Η προθεσμία υποβολής έργων παρατείνεται μέχρι τις 3 Ιουνίου 2022
Δηλώστε συμμετοχή και κάντε παιχνίδι!
Ο Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Αφηγηματικού Παιχνιδιού έχει επιστρέψει. Ανακαλύψτε πώς μπορεί το μάθημα να γίνει αφορμή για τον σχεδιασμό ενός παιχνιδιού, κινητοποιώντας και αναπτύσσοντας ένα φάσμα δημιουργικών και υπολογιστικών δεξιοτήτων και κάνοντας την αφομοίωση του μαθήματος παιχνίδι.
Μαθητές από τη Φλώρινα εφηύραν σύστημα που μετράει τη ρύπανση κάνοντας... ποδήλατο
Ένα περιβαλλοντικό κοινωνικό δίκτυο, όπου οι χρήστες του θα διαμοιράζονται μετρήσεις σε πραγματικό χρόνο για την ατμοσφαιρική ρύπανση, τις οποίες θα συλλέγουν οι ίδιοι ενώ κάνουν ποδήλατο, δημιουργεί ομάδα μαθητών από τη Φλώρινα.
ΦΕΚ: Τι ισχύει μέχρι 28 Φεβρουαρίου σε σχολεία, ΑΕΙ, Κολλέγια, ΙΕΚ, ΣΔΕ, Φροντιστήρια και ΚΞΓ
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία ορίζει τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 για σχολεία, ΑΕΙ, ΙΕΚ, ΣΔΕ, Κολλέγια , Φροντιστήρια και ΚΞΓ από σήμερα Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 06:00 έως και τη Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 6:00.
Πότε κλείνουν τα σχολεία για το Πάσχα φέτος
Λίγοι μήνες έμειναν για το Πάσχα του 2022 και τις διακοπές των μαθητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.
Φέτος, η Κυριακή του Πάσχα θα γιορταστεί στις 24 Απριλίου για τους ορθόδοξους.
Επομένως, τα σχολεία θα κλείσουν την Παρασκευή πριν την Μεγάλη Εβδομάδα, στις 15 Απριλίου και θα ανοίξουν πάλι στις 2 Μαΐου.
Άποψη: Αλέξης Παπαχελάς "Ο αφοσιωμένος δάσκαλος κάνει τη διαφορά"
Μερικές φορές η τοξικότητα της δημόσιας αντιπαράθεσης και το ατέλειωτο κουτσομπολιό της «πιάτσας» σε κάνουν να ξεχνάς γιατί μπορείς και πρέπει να είσαι αισιόδοξος. Μια ανάσα «φρέσκου αέρα» σε κάνει όμως να παίρνεις δύναμη. Λειτουργεί σαν αντίδοτο στον περιρρέοντα, πληθωρικό κυνισμό και την ορμή των δυνάμεων της αδράνειας που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα σε αυτόν τον τόπο.
Ωράριο και υπερωριακή διδασκαλία των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο δεν μειώνεται ή συμπληρώνεται λόγω απασχόλησης των εκπαιδευτικών σε εξωδιδακτική απασχόληση (π.χ. γραμματειακή υποστήριξη).
Το ωράριο και η υπερωριακή διδασκαλία των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ορίζονται σε εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας , η οποία προβλέπει τα εξής:
Αιτήσεις μετάθεσης Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) σχολικού έτους 2021-2022
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται η έκδοση της αριθ. πρωτ. 18769/18-2-2022 (ΑΔΑ: 6ΝΠ146ΜΤΛΗ-ΘΑ7) εγκυκλίου για υποβολή των αιτήσεων μετάθεσης των μόνιμων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2021-2022.
Μιχαηλίδου: Αλλάζουμε σελίδα στην παιδική προστασία
Να οριστούν με σαφή κριτήρια και αυστηρές προδιαγραφές οι προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας των Μονάδων Παιδικής Προστασίας και Φροντίδας από Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα στοχεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, με το σχέδιο της υπουργικής απόφασης, το οποίο έθεσε σε δημόσια διαβούλευση στην επίσημη σελίδα του paidi.gov.gr, η οποία θα διαρκέσει έως τις 13 Μαρτίου 2022.
Erasmus +PRIDE: Συνεργασία με διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου
Στο πλαίσιο του προγράμματος “PRIDE” της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου υποδέχθηκαν τις ομάδες των εκπαιδευτικών και μαθητών από την Ιταλία, Ρουμανία, Σερβία και Τουρκία, για παρουσίαση και συζήτηση πάνω στο θέμα της ομαλής ένταξης των Ρομά στην εκπαιδευτική διαδικασία και γενικότερα την ενταξιακή και διαπολιτισμική εκπαίδευση.
Δήμος Ιωαννιτών: Μαθήματα φιλοζωίας σε παιδιά νηπιαγωγείου
Μια καλή πρωτοβουλία από τον Δήμο Ιωαννιτών. Η κτηνίατρος του Δήμου μαζί με μέλη φιλοζωικών οργανώσεων, έδειξαν τους ενδεδειγμένους τρόπους συμπεριφοράς σε ένα αδέσποτο ζωάκι.
Ο Δήμος Ιωαννιτών στο πλαίσιο του προγράμματος της διαχείρισης των αδέσποτων ζώων συνέχισε τις δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων της πόλης με στόχο την ενημέρωση τους για την ζωοφιλία.
Άποψη: Γιούλη Επτακοίλη "Μια Ελένη χωρίς όνομα"
Τη θυμάμαι αμυδρά. Μια φιγούρα με σκυμμένους ώμους, σαν μονίμως τρομαγμένη, σαν μονίμως υπό διωγμόν. Οταν έβλεπε ανθρώπους να πλησιάζουν το σπίτι της, έμπαινε γρήγορα μέσα και έκλεινε το παράθυρο. Ακουγα να την αποκαλούν το «κλο» και πίστευα ότι αυτό είναι το όνομά της. Στο παιδικό μου μυαλό ήταν μια ηλικιωμένη κυρία με παράξενο όνομα, που δεν ήθελε πολλά πολλά με τους ανθρώπους. Τους απέφευγε. Η αλήθεια ήταν πολύ διαφορετική και πολύ στενάχωρη.
διαΝΕΟσις: Ένα Νέο Μνημόνιο Συνεργασίας Με Τη Unicef
H διαΝΕΟσις με χαρά ανακοινώνει την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με την United Nations Children’s Fund (UNICEF) με στόχο την ενίσχυση και την προαγωγή της έρευνας για θέματα της παιδικής ηλικίας και των νέων, σε τομείς όπως η παιδική διατροφή και ψυχική υγεία, η παιδική φτώχεια, η προσχολική εκπαίδευση, η ποιοτική και χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση, η βία κατά των παιδιών, η συμμετοχή των νέων στην αγορά εργασίας και η ανεργία των νέων.
Υπογραφή μνημονίου συναντίληψης και συνεργασίας μεταξύ της έδρας UNESCO του Ιονίου Πανεπιστημίου και του Συλλόγου ΜΕΛΙΣΣΑ Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία Κέρκυρας
Την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2022 ο Διευθυντής της Έδρας UNESCO "Για τις Απειλές κατά της Πολιτιστικής Κληρονομιάς και των Σχετικών με την Πολιτιστική Κληρονομιά Δραστηριοτήτων" του Ιονίου Πανεπιστημίου Καθηγητής Τ.Ξ.Γ.Μ.Δ. Σταύρος Κάτσιος και ο κύριος Σπυρίδων Ζουμπουλίδης, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία Κέρκυρας, εκτιμώντας την αμοιβαία επιθυμία των φορέων τους να συνεργαστούν για την αναγνώριση της θέσης και των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία και την ανάδειξη του ρόλου τους για την προστασία της υλικής και άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς προχώρησαν στην υπογραφή μνημονίου συναντίληψης και συνεργασίας.
Προβολή: Στερεότυπα και θρήσκευμα
Πώς θα μας φαινόταν αν δεν μπορούσαμε να κάνουμε φίλους, να βγαίνουμε έξω, να πηγαίνουμε στο σχολείο και όλα αυτά επειδή πιστεύουν πράγματα για εμάς που ΔΕΝ ισχύουν;
Με το να αποδίδουμε χαρακτηριστικά και ιδιότητες σε έναν άνθρωπο δίχως να τον γνωρίζουμε, του στερούμε το δικαίωμα να ζήσει ελεύθερα και ισότιμα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)