Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

5 τρόποι για να κάνουμε τους μαθητές μας να μας ακούσουν

Το να ακούει κανείς είναι μια από τις βασικές δεξιότητες που σχετίζονται με τον εγγραμματισμό. Όταν δίδασκα στο Γυμνάσιο, η ικανότητα ακρόασης δεν ήταν μια από τις προτεραιότητές μου. Έδινα έμφαση στη γραφή, την ανάγνωση και την προφορική έκφραση. Ωστόσο, αν σκεφτεί κανείς την επαγγελματική πορεία του ατόμου, καθώς και την ακαδημαϊκή του πορεία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι δεξιότητες ακρόασης είναι ιδιαίτερα σημαντικές. 

Πώς μπορούμε να διδάξουμε στα παιδιά να ακούνε προσεκτικά; 

Η καισαρική τομή «εγκυμονεί» παχυσαρκία στην ενήλικη ζωή

Τα άτομα που έχουν γεννηθεί με καισαρική τομή ειναι πιθανότερο ως ενήλικοι να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, συγκριτικά με όσους έχουν γεννηθεί φυσιολογικά, υποστηρίζουν βρετανοί ερευνητές σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στην επιθεώρηση « Public Library Of Science (PLOS)».

Τα σχολεία θα καθορίζουν τη μέρα λήψης των θεμάτων

Οι προαγωγικές εξετάσεις της Α' τάξης του Λυκείου δεν είναι πανελλαδικές τονίζει ο Υπουργός Παιδείας σε έγγραφό του.

Το κάθε σχολείο λοιπόν θα λαμβάνει το 50% των θεμάτων από την Τράπεζα Θεμάτων στο εκάστοτε εξεταζόμενο γνωστικό αντικείμενο οποιαδήποτε ώρα και μέρα ορίσει ότι θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις.

Διατριβή: Χοροθεραπεία

Διαβάστε και μεταφορτώστε τη διδακτορική διατριβή της Αλεξίας Μαργαρίτη  με τίτλο "Χοροθεραπεία- Πρωτόγονη Έκφραση: Αποτελέσματα βιωματικής εμπειρίας σε ομάδα ατόμων με ψυχικές διαταραχές." Σε αυτήν παρουσιάζονται τα αποτελέσματα συνεδριών χοροθεραπείας- πρωτόγονης έκφρασης σε 3 ομάδες ψυχιατρικών ασθενών, τα οποία είναι ενθαρρυντικά, καθώς δείχνουν ότι η Χοροθεραπεία- Πρωτόγονη Έκφραση μπορεί να έχει θετική επ΄δραση σε ψυχιατρικούς ασθενείς.

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: Θετικοί Γονείς Χαρούμενα Παιδιά

Η εκπαίδευση βασίζεται στις βασικές αρχές του προγράμματος: «Θετικοί Γονείς Χαρούμενα Παιδιά», το οποίο απευθύνεται σε γονείς με παιδιά με σοβαρά προβλήματα διαγωγής, ηλικίας 3-8 χρόνων.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

To πρόγραμμα πραγματοποιείται στα πλαίσια του Προγράμματος για την Προαγωγή της Ψυχικής Υγείας Παιδιών, Εφήβων και Νέων, που χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Ημερίδα: «Η Κακοποίηση των Γυναικών Σήμερα: Διαστάσεις-Πρόληψη-Αντιμετώπιση»

Με αφορμή την 8η Μαρτίου «Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας», το "Καταφύγιο Γυναίκας" σας προσκαλεί στην ημερίδα που διοργανώνει με θέμα «Η Κακοποίηση των Γυναικών Σήμερα: Διαστάσεις-Πρόληψη-Αντιμετώπιση». Η ημερίδα θα διεξαχθεί στο Συνεδριακό Κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης», το Σάββατο 8 Μαρτίου και ώρα 16:30. 

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί με διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, με την υποστήριξη του ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (http://www.keng.gr/).

Διαγωνισμός δοκιμίου με θέμα ''Ο ρόλος μου ως πολίτης της γης''.

H UNESCO ενόψει του τελευταίου έτους της διεθνούς δεκαετίας Εκπαίδευσης και Βιώσιμης ανάπτυξης(2005-2014) διοργανώνει διαγωνισμό δοκιμίου με θέμα ''Ο ρόλος μου ως πολίτης της γης''. Νέοι και νέες μέχρι 25 ετών καλούνται να στείλουν τα δοκίμια τους μέχρι τις 15 Ιουνίου. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της UNESCO για τους όρους του διαγωνισμού και περισσότερες πληροφορίες!

Εκδήλωση με αφορμή την Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Εκδήλωση με αφορμή την Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο 
Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014
«Η πρόληψη του εκφοβισμού και της βίας, για ένα σύγχρονο, ανθρώπινο και δημοκρατικό σχολείο»
Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων (ΚΕ.Δ.Ε.Α) ΑΠΘ - Παιδαγωγική Σχολή ΑΠΘ