Τα άτομα με Νοητική Καθυστέρηση επωφελούνται από τις ίδιες διδακτικές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται και για τη διδασκαλία των παιδιών με δυσκολίες στη μάθηση (πχ με ΔΕΠΥ, Δυσλεξία, Αυτισμό).
Μια τέτοια στρατηγική είναι το σπάσιμο της εργασίας / της δεξιότητας σε μικρότερα βήματα. Κάθε φορά διδάσκουμε ένα βήμα στο παιδί. Μόλις κατακτηθεί, περνάμε στο επόμενο βήμα. Έτσι, δεν φορτώνεται υπερβολικά ο μαθητής. Πρόκειται για μια προοδευτική/ σταδιακή διδασκαλία με βήματα, που χαρακτηρίζει πολλά διδακτικά μοντέλα. Η μόνη διαφορά που παρουσιάζουν είναι ο αριθμός και το μέγεθος των διαδοχικών βημάτων.