Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023

Φτιάχνουμε χριστουγεννιάτικα δεντράκια-στολίδια

 

Οικογένεια: Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να περνάτε στη φύση;

Οι άνθρωποι που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση είναι πιο υγιείς, πιο δραστήριοι και πιο παραγωγικοί.

Μάλιστα, πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ότι όσοι περνούσαν 20 ή περισσότερες ώρες την εβδομάδα σε έναν πράσινο ή φυσικό περιβάλλον ήταν κατά 41% πιο παραγωγικοί από εκείνους που περνούσαν λιγότερα από 30 λεπτά την εβδομάδα έξω.

Τι είναι το ακραίο άγχος και πώς να το αντιμετωπίσετε

Το άγχος είναι ένα φυσιολογικό κομμάτι της ζωής μας, αφού όλοι μπορεί να νιώσουμε κάποιου βαθμού ανησυχία ή αγωνία κατά καιρούς. Εάν όμως βιώνετε ακραίο άγχος, που σας κατακλύζει και αισθάνεστε ότι δεν είστε λειτουργικοί, τότε ίσως είναι σημάδι ψυχικής διαταραχής. Ωστόσο, τα ζητήματα ψυχικής υγείας που αφορούν στο άγχος θεραπεύονται σε μεγάλο βαθμό.

Τα επιτραπέζια παιχνίδια μεγαλώνουν γερά παιδιά

Ο Γ, 5 χρόνων, πέταξε το κουτί του επιτραπέζιου στον αέρα: «Δεν θέλω να παίξω άλλο, με κλέβεις!» φώναξε στην επτάχρονη αδελφή του. «Όχι, εσύ με έκλεψες» του φώναξε εκείνη και συνέχισε «δεν ξέρεις να χάνεις!». Αυτή ήταν μια φράση που της είχε πει η ξαδέλφη της, 2 χρόνια μεγαλύτερη, όταν πριν κάποιες ημέρες έπαιζαν το ίδιο παιχνίδι.

Οργάνωση τοπικών ομάδων υποστήριξης από την ΕΔΟ (Ελληνική Διπολική Οργάνωση)

Η Ελληνική Διπολική Οργάνωση ξεκινάει για πρώτη φορά την οργάνωση τοπικών ομάδων υποστήριξης Διπολικών ασθενών σε διάφορα μέρη στην Ελλάδα με το νέο έτος, αρχίζοντας από τον Βόλο, την Καβάλα,  τη Φλώρινα, την Κέρκυρα και την Αθήνα. 

Σποτ του υπουργείου Πολιτικής Προστασίας στα αγγλικά και τη νοηματική για τις συνέπειες των καταστροφών

Ένα νέο, πλήρως προσβάσιμο ενημερωτικό spot, με βασικά βήματα προετοιμασίας που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να μειώσουμε τις συνέπειες μιας φυσικής ή τεχνολογικής καταστροφής παρουσιάζει το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας παρουσιάζει με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.

«Διαβάζοντας» το μυαλό της γενιάς Ζ: Οι μαθητές προτιμούν τη συζήτηση, όχι την κατάληψη

Ασφυκτιούν από το απαιτητικό πρόγραμμα προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, επιζητούν περισσότερες ευκαιρίες για συζήτηση με τους καθηγητές τους και προβληματίζονται για την έλλειψη επαγγελματικών προοπτικών στην πατρίδα τους. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα εντυπωσιακά ευρήματα της μελέτης που διεξήγαγε το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) για λογαριασμό της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας του υπουργείου Παιδείας. «Η έρευνά μας εστιάζει στις δημοκρατικές αντιλήψεις των μαθητών της Β΄ και Γ΄ Λυκείου των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ όλης της χώρας, καθώς πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έτους νεολαίας 2022 που αφορούσε τους νέους και τη δημοκρατία», εξηγεί στην «Κ» η κ. Κατερίνα Ηλιού, κύρια ερευνήτρια στο ΕΚΚΕ και επιστημονικά υπεύθυνη του έργου, που ξεκίνησε το 2022 και ολοκληρώθηκε το 2023. Τα ερωτηματολόγια συμπλήρωσαν ψηφιακά 4.818 μαθητές από 122 σχολικές μονάδες όλης της χώρας.

Εκδρομές «εφιάλτης» για καθηγητές – Ιστορίες τρέλας σε σχολεία της Πελοποννήσου

Ελλείψεις στο θεσμικό πλαίσιο για τις σχολικές εκδρομές καταγγέλλουν καθηγητές, παραθέτοντας μια σειρά από ιστορίες… τρέλας! Χαρακτηριστική η περίπτωση σε σχολείο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, όπου ο κηδεμόνας μαθητή μήνυσε ολόκληρο τον Σύλλογο Διδασκόντων, διότι απέκλεισαν τον εν λόγω μαθητή από πολυήμερη εκδρομή για λόγους ασφαλείας, επειδή εκείνος είχε επιδείξει συνεχή παραβατική συμπεριφορά. Μάλιστα ο Διευθυντής της συγκεκριμένης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρέπεμψε όλον τον Σύλλογο Καθηγητών στο Πειθαρχικό Συμβούλιο.