Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Pokémon GO: Τι πρέπει να καταλάβουν οι γονείς των ατόμων στο φάσμα του Αυτισμού.

To Pokémon GO είναι η νέα μανία. Ακόμα και αν δεν είστε λάτρης του ή το βρίσκετε πολύ παιδικό, ή αν δεν μπορείτε να πιστέψετε την τόσο δυναμική επιστροφή του, τα GPS- παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας- είναι γεγονός ότι θα μπορούσαν να είναι ένας πολλά υποσχόμενος τρόπος παρέμβασης για τα νεαρά άτομα με Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος.

Λιγότερα παιχνίδια = περισσότερο παιχνίδι;

Πόσα παιχνίδια έχουν τα παιδιά σας; Ένα κουτί; Δύο; Ένα ολόκληρο δωμάτιο μήπως; Οι περισσότεροι γονείς θέλουμε να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο στα παιδιά μας, κι αυτή η φιλοσοφία συμπεριλαμβάνει και τα παιχνίδια. Μήπως όμως, γεμίζοντας τα σπίτια μας με παιχνίδια, τελικά κλέβουμε από τα παιδιά μας τη δυνατότητα να παίζουν;

Αφυδάτωση στα παιδιά

Το υδάτινο στοιχείο κυριαρχεί το καλοκαίρι. Μας αγκαλιάζει, ξεκουράζει το βλέμμα μας, μας διασκεδάζει, μας δροσίζει. Ανάμεσα όμως σε βουτιές, μπουγέλα και παιχνίδια, μην ξεχνάμε να πιούμε και να κεράσουμε και τα παιδιά μας μπόλικα ποτηράκια νερό…

Πολύτιμη και αδιαμφισβήτητη η αξία του νερού στη ζωή μας, «επικαιροποιείται» λόγω εποχής. Στα νερά της θάλασσας ή της πισίνας δροσιζόμαστε, με το νερό ξεδιψάμε και τονώνουμε τον οργανισμό μας για να αντιμετωπίσει τη ζέστη και την υγρασία. Μην περιμένουμε λοιπόν να ακούσουμε «μαμά, διψάω» για να τρέξουμε στη βρύση ή στην πλησιέστερη καντίνα.

Στα σχολεία όλα τα βιβλία έως τέλος Ιουλίου

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η διαδικασία διανομής βιβλίων στα σχολεία, εξασφαλίζοντας της ομαλότητα έναρξης της επερχόμενης σχολικής χρονιάς.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Εκδόσεων του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) - Διόφαντος και του υπουργείου Παιδείας, η συσκευασία και διανομή των διδακτικών βιβλίων του Γυμνασίου, ξεκίνησε στις αρχές της εβδομάδας και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του μήνα, ενώ έχει ήδη ολοκληρωθεί η διανομή των σχολικών βιβλίων σε γενικά λύκεια και δημοτικά σχολεία.

Ο πατέρας παίζει ρόλο-«κλειδί» στην ανάπτυξη των παιδιών του

Ο πατέρας παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο στην ανάπτυξη του παιδιού του από ό,τι φανταζόμασταν - από τη γλώσσα και τη γνωστική ανάπτυξη κατά τη βρεφική ηλικία ως τις κοινωνικές δεξιότητες στο δημοτικό σχολείο -, σύμφωνα με νέα ευρήματα ειδικών του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν (MSU).

Από το Ω στο Α: Υποβαθμισμένα σχολεία που κατέκτησαν την κορυφή

Τι κάνει ένα σχολείο καλό ή κακό; Μια θετική αξιολόγηση με βάση τα αποτελέσματα των εξετάσεων είναι αξιόπιστη; Και πως μπορεί ένα σχολείο να βελτιώσει τις επιδόσεις του;

Σε πολλά μέρη του κόσμου, οι αξιολογήσεις των σχολείων στηρίζονται στα αποτελέσματα των γενικών εξετάσεων. Όμως πολλοί άνθρωποι επικρίνουν αυτό το σύστημα, αφού τα ιδιωτικά σχολεία πετυχαίνουν την υψηλότερη βαθμολογία. Ταξιδέψαμε στην Πορτογαλία για να δούμε, αν αυτή η προσέγγιση είναι πραγματικά δίκαια.

Νέες επιτυχίες Ελλήνων μαθητών στην 27η Διεθνή Ολυμπιάδα Βιολογίας

Νέα σημαντική επιτυχία για την Ελλάδα στην 27η Διεθνή Ολυμπιάδα Βιολογίας (ΙΒΟ) που διεξήχθη από 17 έως 23 Ιουλίου 2016 στο Ανόι του Βιετνάμ. Η Ελληνική αποστολή επιστρέφει με δύο χάλκινα μετάλλια που κατέκτησαν ο Τηλέμαχος Κουτουράτσας του 4ου ΓΕΛ Χανίων και ο Αχιλλέας Λασκαράτος του Π.Π. ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής και μία εύφημο μνεία που κατέκτησε ο Θεόδωρος Τσάμπρας του Π.Π. ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής. Συνοδοί τους ήταν η Ελευθερία Κραββαρίτη, μέλος ΕΔΙΠ του Τμήματος Βιολογίας του Ε.Κ.Π.Α. και ο Ασημάκης Ταλαμάγκας, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Θερινά σχολεία εξωστρέφειας και καινοτομίας

Μια νέα, ιδιότυπη, αρχή συνιστά το φετινό καλοκαίρι για τα θερινά σχολεία στην Ελλάδα. Εχοντας καθιερωθεί ως θεσμός, πέρυσι «δεινοπάθησαν» από τις πολιτικοοικονομικές εξελίξεις με το δημοψήφισμα και τα τραπεζικά capital controls. Συνέπεια ήταν να υπάρξουν ακυρώσεις συμμετοχών έως και 25% αλλά και ολόκληρων σχολείων, ενώ οι διοργανωτές και οι χορηγοί τους αντιμετώπισαν προβλήματα ρευστότητας. Φέτος, τα θερινά σχολεία απέκτησαν τη γνωστή δυναμική τους, με αποτέλεσμα ο αριθμός τους να προσεγγίσει τα εκατό σε όλη τη χώρα και οι συμμετέχοντες να ξεπεράσουν τους 2.000 από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Μάλιστα, ήδη τα ελληνικά ΑΕΙ προσανατολίζονται στη δημιουργία δομών που θα ασχολούνται με αυτού του είδους την εκπαίδευση.