Πολλά παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες δυσκολεύονται κατά την παραγωγή γραπτού λόγου. Τα κείμενά τους, μεταξύ των άλλων, είναι ιδιαίτερα δυσανάγνωστα, καθώς εκτός από τον άσχημο γραφικό χαρακτήρα, τα διαστήματα ανάμεσα στις λέξεις είναι πολύ μεγάλα, πολύ μικρά ή ακόμα και ανύπαρκτα. Το αποτέλεσμα είναι η παραγωγή κειμένων που δεν μπορούν να διαβαστούν ούτε από τα ίδια τα παιδιά.
Τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε τους μαθητές αυτούς; Πώς μπορούμε να τους μάθουμε να αφήνουν σωστές απόστάσεις ανάμεσα στις λέξεις που γράφουν; Δείτε μερικές απλές ιδέες.