Απλές στρατηγικές που μπορούν να εξασφαλίσουν την συμμετοχή όλων των μαθητών στο μάθημα, ειδικά των παιδιών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με και χωρίς υπερκινητικότητα.
Τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν συμμετέχουν στις συζητήσεις στο μάθημα. Ωστόσο, υπάρχουν παιδιά που δεν παίρνουν το λόγο για να απαντήσουν μια ερώτηση ή να εκφράσουν την άποψή τους, είτε επειδή είναι πολύ ντροπαλά, είτε επειδή δυσκολεύονται να οργανώσουν τις σκέψεις τους και τις απαντήσεις τους στο λιγοστό χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους. Από την άλλη, υπάρχουν παιδιά που πετάγονται συνέχεια, απαντώντας ακόμα και σε ερωτήσεις που απευθύνονται σε άλλους μαθητές.
Πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε την σωστή συμμετοχή όλων των παιδιών μέσα στην τάξη; Να μερικές ιδέες....
Τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν συμμετέχουν στις συζητήσεις στο μάθημα. Ωστόσο, υπάρχουν παιδιά που δεν παίρνουν το λόγο για να απαντήσουν μια ερώτηση ή να εκφράσουν την άποψή τους, είτε επειδή είναι πολύ ντροπαλά, είτε επειδή δυσκολεύονται να οργανώσουν τις σκέψεις τους και τις απαντήσεις τους στο λιγοστό χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους. Από την άλλη, υπάρχουν παιδιά που πετάγονται συνέχεια, απαντώντας ακόμα και σε ερωτήσεις που απευθύνονται σε άλλους μαθητές.
Πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε την σωστή συμμετοχή όλων των παιδιών μέσα στην τάξη; Να μερικές ιδέες....