Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022

Τι πρέπει να προσέχετε, όταν το παιδί λέει αρνητικά πράγματα για τον εαυτό του.

«Είμαι χαζός»
«Κανείς δεν με συμπαθεί»
«Είμαι κακός στο σχολείο»

Είναι οδυνηρό να ακούει κανείς τα παιδιά να λένε αρνητικά πράγματα για τον εαυτό τους. Αλλά τι σημαίνει αυτή η συμπεριφορά; Είναι κάτι που πρέπει να μας ανησυχεί; Πώς πρέπει να αντιδράμε σε αυτές τις περιπτώσεις; Διαβάστε γιατί τα παιδιά μιλούν αρνητικά για τον εαυτό τους και τι πρέπει να προσέχετε.

Δημήτρης Παπανικολάου: «Μπερδεύουμε το "κακομαθημένος" με το φάσμα του αυτισμού»

Μετά τη θαρραλέα ανακοίνωση που έκανε το περασμένο καλοκαίρι στα social media ότι έχει στοιχεία του συνδρόμου Άσπεργκερ, ο πρώην μπασκετμπολίστας Δημήτρης Παπανικολάου συνεχίζει να εμπνέει και να εκπαιδεύει για θέματα που αφορούν τον αυτισμό.

MasterChef: H τυφλή σεφ που σάρωσε στο διαγωνισμό

Στο MasterChef συνήθως γίνονται viral διαγωνιζόμενοι που μιλάνε προκλητικά και τσακώνονται με τους υπόλοιπους μέσα στο σπίτι, άλλοι που έχουν να διηγηθούν συγκινητικές ιστορίες για το πως έκαναν μια «νέα αρχή» στη ζωή τους, αλλάζοντας δουλειά, ακόμα παιδιά που έχουν μια ελκυστική εμφάνιση, αλλά θέλουν να κριθούν για τις μαγειρικές τους ικανότητες.

Τι κερδίζουν τα παιδιά που παίζουν με κούκλες

Το παιχνίδι με τις κούκλες βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση και δεξιότητες επεξεργασίας κοινωνικών πληροφοριών σύμφωνα με νεότερα δεδομένα

Oμάδα νευροεπιστημόνων από το πανεπιστήμιο του Cardiff σε συνεργασία με γνωστή εταιρία παιχνιδιών παρουσιάζουν τα νεότερα ευρήματα μιας πολυετούς επιστημονικής μελέτης, η οποία διερευνά τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες θετικές επιδράσεις που μπορεί να επιφέρει το παιχνίδι με κούκλες στην ανάπτυξη των παιδιών.

Μαρία Καρακασίδου - Αισθητηριακή προσβασιμότητα

Τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού συχνά αποκλείονται από τις καθημερινές δραστηριότητες λόγω του σχεδιασμού του δομημένου περιβάλλοντος. Η Μαρία Καρακασίδου, συνιδρύτρια του The Happy Act , μας εξηγεί πώς μπορούμε να αλλάξουμε τον αρχιτεκτονικό χώρο ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι ανάγκες των ατόμων στο φάσμα του αυτισμού και εκείνων με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.

Μήνυμα του Πρύτανη του ΑΠΘ για τη Διεθνή Ημέρα για τις Γυναίκες και τα Κορίτσια στην Επιστήμη

Η Διεθνής Ημέρα Γυναικών και Κοριτσιών στην Επιστήμη, η οποία ανακηρύχθηκε από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών το 2015, εορτάζεται κάθε χρόνο στις 11 Φεβρουαρίου, για να μας υπενθυμίζει την ανάγκη προώθησης της πλήρους και ισότιμης πρόσβασης και συμμετοχής στην επιστήμη για γυναίκες και κορίτσια.

Κύπρος: Ισότητα στην εκπαίδευση των τομέων STEM για όλα τα παιδιά

Η δίκαιη πρόσβαση όλων των παιδιών στους τομείς STEM (Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά) βρίσκεται στο επίκεντρο του Έργου Fairness In Teaching (FIT), στο οποίο συμμετέχει το Πανεπιστήμιο Frederick με άλλους τέσσερις φορείς σε Λουξεμβούργο, Ιταλία και Γαλλία. Στόχος του Έργου είναι να προσφέρει το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό που χρειάζονται οι δάσκαλοι/ες στα Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να προωθούν τη διαφορετικότητα στις τάξεις τους και να προσφέρουν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως φύλου και υπόβαθρου, σε παιδιά που έχουν λιγότερες ευκαιρίες, σε παιδιά πρόσφυγες, μετανάστες/τριες κ.ά.

15η Φεβρουαρίου – Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου: 4 παιδιά επιζώντες μας μιλούν για το ΜΕΛΛΟΝ!

Το 2021 από τις 230 ευχές που εκπληρώσαμε, 137 ήταν τα όνειρα παιδιών με κάποια μορφή παιδικού καρκίνου.

Ο Αλέξανδρος έγινε ο ράπερ που πάντα ονειρευόταν παρά τη σπάνια μορφή σαρκώματος που τον ταλαιπωρούσε πολύ, η Ειρήνη έζησε το παραμύθι της στο μαγεμένο κάστρο ενώ βρισκόταν σε θεραπείες για νευροβλάστωμα, ο Νικόλας πήγε στην Κρήτη με την οικογένειά του για πρώτη φορά και αφού ολοκλήρωσε τις θεραπείες του για το λέμφωμα Non-Hodgkin, η Κωνσταντίνα κοιμήθηκε αγκαλιά με τους μονόκερους στο νέο της δωμάτιο κατά τη διάρκεια των θεραπειών για τη λευχαιμία που της εμφανίστηκε ξαφνικά, ενώ ο Βασίλης, απέκτησε το κινητό που πάντα ήθελε, με την έξοδό του από το νοσοκομείο όπου νίκησε το νευροβλάστωμα που του αναστάτωσε τη ζωή.

Μπάιντεν: Γεμάτο μίσος για τους ΛΟΑΤΚΙ μαθητές νομοσχέδιο στη Φλόριντα Πηγή: Protagon.gr

Η Φλόριντα ετοιμάζεται να ψηφίσει ένα νομοσχέδιο που θα απαγορεύει τη συζήτηση για τον σεξουαλικό προσανατολισμό στα σχολεία, το οποίο έχει τη στήριξη των Ρεπουμπλικανών βουλευτών και του κυβερνήτη Ρον ΝτεΣάντις. 

Οι ακτιβιστές το έχουν βαφτίσει «το νομοσχέδιο “μην λες τη λέξη γκέι”» και ο Τζο Μπάιντεν δήλωσε ότι ενθαρρύνει το μίσος κατά των μαθητών ΛΟΑΤΚΙ. 

Οι ΧΟΠΑ Ήρωες 112 σώζουν ζωές

Οι «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διδάσκει στα μικρά παιδιά και τις οικογένειές τους πώς να σώζουν ζωές, συνεχίζεται και εφαρμόζεται και φέτος σε σχολεία σε όλην την Ελλάδα, με την έγκριση πλέον και από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2021-2022, την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης και την υποστήριξη της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος.

Ίδρυμα Ωνάση: Εκπαιδευτικά προγράμματα για σχολεία και εκπαιδευτικούς

Το Ίδρυμα Ωνάση συνεχίζει τα εκπαιδευτικά του εργαστήρια για σχολεία και εκπαιδευτικούς, με webinars, διαδικτυακές παρουσιάσεις και μαθητικούς διαγωνισμούς, με ένα πρόγραμμα γεμάτο εκπλήξεις. Ταξιδεύει στον Όλυμπο, μας μαθαίνει τα πάντα για τη δωρεά οργάνων, μας βοηθάει να «χακάρουμε» ψηφιακά χάρτες, μας κάνει σύγχρονους εγκυκλοπαιδιστές.

Δήμος Θεσσαλονίκης: Σχολεία φιλικά στα άτομα με αναπηρίες

Ένα καλύτερο, φιλικότερο και ασφαλέστερο εκπαιδευτικό περιβάλλον για τα άτομα με αναπηρίες διαμορφώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προχωρώντας στην υλοποίηση σειράς παρεμβάσεων για τη διασφάλιση της προσβασιμότητας δεκάδων σχολικών κτηρίων.

Η διαμόρφωση των υποδομών πρόκειται να ξεκινήσει πολύ άμεσα, καθώς σήμερα (10/02) ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας, Εφραίμ Κυριζίδης, υπέγραψε την σύμβαση για την ανάθεση του έργου “Κατασκευή ραμπών και χώρων υγιεινής για την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση ΑμεΑ σε σχολικές μονάδες του Δήμου Θεσσαλονίκης”.

Οι δέκα χώρες με τους πιο καλοπληρωμένους δασκάλους


Έχει περάσει ενάμιση χρόνο από τότε που η πανδημία της COVID-19 ανάγκασε τα σχολεία να κλείσουν και οι δάσκαλοι να αρχίσουν να κάνουν μαθήματα διαδικτυακά, σχεδόν εν μία νυκτί.

Καθώς τα σχολεία άνοιξαν ξανά σε χώρες όπου τα μέτρα έχουν χαλαρώσει, τα υψηλά επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους μαθητές συνεχίζουν να θέτουν τους εκπαιδευτικούς σε κίνδυνο έκθεσης στην COVID-19.