Η διάταξη των θρανίων σε ομάδες σχήματος L έχει πλεονεκτήματα τόσο για τους μαθητές όσο και για τον/την εκπαιδευτικό.
Όποιαν εκπαιδευτικό και αν ρωτήσετε «Ποια είναι η καλύτερη διάταξη καθισμάτων για μάθηση;» θα σας απαντήσει «Εξαρτάται…» και θα έχει δίκιο. Εξαρτάται από το τι και πώς μαθαίνουν οι μαθητές, πώς αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και την δασκάλα τους, τα πραγματικά έπιπλα και τον διαθέσιμο χώρο και την ποικιλία των διαπροσωπικών δεξιοτήτων που διαθέτουν οι μαθήτριες/τες όταν περνούν από την πόρτα της τάξης.