Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Ποιες είναι οι βασικές κοινωνικές δεξιότητες που χρειάζεται να έχουν τα παιδιά μας;

 Η διδασκαλία των κοινωνικών δεξιοτήτων είναι το ίδιο σημαντική με τη διδασκαλία των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων αν όχι σημαντικότερη. Δυστυχώς, τις περισσότερες φορές οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς δεν δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις συγκεκριμένες δεξιότητες, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πάρα πολλά προβλήματα που επηρεάζουν αρνητικά όχι μόνο την κοινωνική και συναισθηματική κατάσταση των παιδιών, αλλά και την ακαδημαϊκή τους πορεία, αφού ένας μαθητής που δεν αισθάνεται ασφάλεια, αποδοχή, αγάπη και χαρά στο σχολείο δεν μπορεί να μάθει.

Πότε θα τελειώσει η ταλαιπωρία στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.;

Ένα αγοράκι 7-8 ετών κάθεται σε μία άβολη καρέκλα, στο στενό διαδρομάκι, έξω από τον 1ο όροφο, όπου στεγάζεται το 1ο Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Α΄ Αθήνας. Ουσιαστικά περιμένει στις…σκάλες μαζί με τη μητέρα του. Πότε παίζει κάποια παιχνίδια με τα χέρια του, πότε τραγουδάει και η μαμά του το σταματάει κάθε τόσο γιατί θεωρεί ότι κάνει φασαρία. Ο μικρούλης βαριέται. Λογικό. Αυτός δεν είναι ένας χώρος αναμονής για παιδιά. Αυτός δεν είναι ένας χώρος αναμονής ούτε για μεγάλους. Αυτός δεν είναι ένας χώρος υποδοχής για παιδιά. Αυτός δεν είναι ένας χώρος υποδοχής ούτε για μεγάλους.

Μελέτη δείχνει: Δύο προτάσεις αρκούν για να ενισχυθεί η σκέψη των παιδιών

Τα παιδιά εκτίθενται καθημερινά σε έναν καταιγισμό νέων πληροφοριών, αλλά ταυτόχρονα και παραπληροφόρησης.

Επομένως, ένα βασικό ζήτημα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι γονείς είναι τα παιδιά τους να μπορούν να έχουν μια κριτική ματιά και σκέψη και να αξιολογούν οτιδήποτε είναι στο περιβάλλον τους.

Τα 9 σημάδια που δείχνουν ότι ίσως είστε κακοί γονείς – Πώς να βελτιωθείτε

Ανησυχείτε μήπως η συμπεριφορά σας ως γονείς δεν είναι κατάλληλη; Η ανατροφή των παιδιών είναι δύσκολη και μερικές φορές υιοθετούμε ασυνείδητα συνήθειες που μπορεί να βλάψουν την συναισθηματική και την ψυχολογική τους ανάπτυξη. Ποια είναι τα βασικά σημάδια προβληματικής γονεϊκής συμπεριφοράς και πώς μπορούμε να βελτιωθούμε;

Ωνάσεια Σχολεία: Κατ’ εξαίρεση εισαγωγή μαθητών στην Α Λυκείου

Με απόφαση της Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων εγκρίθηκε η κατ’ εξαίρεση εισαγωγή μαθητών στην εισαγωγική τάξη των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων για το σχολικό έτος 2025-26.

Σε ποια σχολεία ιδρύονται Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ) για το σχολικό έτος 2025-2026

Την ίδρυση Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ). Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2025- 2026, εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ), προβλέπει απόφαση της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Χαλκιδική: Το πρώτο διαγενεακό πρόγραμμα υπαίθριας εκπαίδευσης στην Ελλάδα

Φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια που να μην περιορίζουν την κίνησή τους. Παρατηρούν, συζητούν, αλλάζουν γνώμες και προσπαθούν να βρουν λύση στο πρόβλημα που προέκυψε. Τι κι αν τους χωρίζει περισσότερος από μισός αιώνας... Η μεταξύ τους συνεργασία είναι στενή, η κάθε πλευρά καταθέτει το δικό της πλεονέκτημα και το αποτέλεσμα ικανοποιεί τους πάντες.

Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων και επιλογής υποψηφίων για την πρόσληψη ωρομίσθιου προσωπικού, εξειδικευμένου στα αντικείμενα των κατευθύνσεων Θεάτρου - Κινηματογράφου και Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, για το σχολικό έτος 2025-2026

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με την αριθμ. 76779/Ε1/25-6-2025 (ΑΔΑ: Ψ30Ρ46ΝΚΠΔ-ΞΟΡ) Πρόσκληση, καλεί τους ενδιαφερόμενους, εφόσον επιθυμούν να προσληφθούν με ωριαία αντιμισθία στα Καλλιτεχνικά Γυμνάσια με Λ.Τ. Αθηνών, Περιστερίου, Γέρακα, Μεσολογγίου, Αργολίδας, Ηρακλείου Κρήτης, Αμπελοκήπων – Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Κερατσινίου-Δραπετσώνας και Κομοτηνής για το σχολικό έτος 2025-2026, να υποβάλουν αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την πρόσληψή τους στα παραπάνω Σχολεία, ως εξειδικευμένοι στα αντικείμενα των κατευθύνσεων Θεάτρου – Κινηματογράφου και Χορού,

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2025: Τα στατιστικά και οι βαθμολογίες

Το πρωί της Πέμπτης 26 Ιουνίου ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για τις Πανελλήνιες 2025. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, συμμετείχαν συνολικά 88.637 υποψήφιοι για 68.788 θέσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Από αυτούς, 73.941 προέρχονταν από τα ΓΕΛ και 14.696 από τα ΕΠΑΛ.

Άνοιξαν οι υποψηφιότητες για το Βραβείο Προσβάσιμης Πόλης 2026

Οι πόλεις καλούνται πλέον να υποβάλουν υποψηφιότητες για το Βραβείο Προσβάσιμης Πόλης 2026, το οποίο απονέμεται στις πόλεις που έχουν σημειώσει εξαιρετικά βήματα ώστε να γίνουν πιο προσβάσιμες για τα άτομα με αναπηρία.