Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2012

Παραμύθι και παιδί

Παντελής Μακρής, Εκπαιδευτικός 15 Ιούλ. 2012

Μόνο με παραμύθια κατακτώνται οι άνθρωποι (Γ. Τσαρούχης),
Η Κοκκινοσκουφίτσα ήταν η πρώτη μου αγάπη (Ντίκενς).

Εισαγωγή
Το κείμενο αυτό αποτελεί μια αναφορά στη γοητεία του παραμυθιού και στην αξία του σαν εργαλείο μάθησης και αγωγής.

Κατασκευή: Ολυμπιακό μετάλλιο (βίντεο)



Κάμπια Ντομάτας

Σας αρέσει η κάμπια ντομάτας της φωτογραφίας; Για να δείτε τι χρειάζεστε και πώς θα την κάνετε, κάντε μια βολτίτσα από το kidsfun. Συνοδεύστε το με κολοκυθένια ποντικάκια ή άλλα τροφοζουζούνια που θα βρείτε εκεί. Η φωτογραφία προέρχεται επίσης από το kidsfun.gr

Εκδηλώσεις Μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης

Δείτε αναλυτικά τις εκδηλώσεις του Μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης για το διάστημα Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2012.

Επιστημονικό διήμερο Ιστορίας της Εκπαίδευσης στο Ρέθυμνο

Τα Τμήματα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών (Φ.Κ.Σ.) και Προσχολικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Π.Ε.) του Πανεπιστημίου Κρήτης, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Ιστορικών της Εκπαίδευσης (ΕΛ.Ε.Ι.Ε.) και με την υποστήριξη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Φ.Κ.Σ. "Εκπαιδευτική θεωρία, Ιστορία και Πολιτική" και του Διδασκαλείου Νηπιαγωγών του Π.Τ.Π.Ε.ανακοινώνουν τη διοργάνωση επιστημονικού διήμερου Ιστορίας της Εκπαίδευσης στο Ρέθυμνο, στις 2 και 3 Νοεμβρίου 2012, με θέμα "Ιστοριογραφία της Ελληνικής Εκπαίδευσης: Επανεκτιμήσεις και Προοπτικές".

«Νηπιαγωγεία» με πληκτρολόγιο και ποντίκι

To 2001 ο αμερικανός ειδικός σε θέματα εκπαίδευσης Μαρκ Πρένσκι επινόησε τους όρους «ψηφιακοί αυτόχθονες» και «ψηφιακοί μετανάστες». Με τον πρώτο εννοούσε όσους ανθρώπους γεννήθηκαν στις ΗΠΑ μετά το 1980 και είχαν επαφή με την ψηφιακή τεχνολογία από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους. Ως εκ τούτου απέκτησαν διαφορετική σχέση με τη γνώση και την αναζήτηση της πληροφορίας σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές οι οποίες ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή με τους Η/Υ και άλλες ψηφιακές συσκευές ως έφηβοι ή ακόμη και ως ενήλικοι.