Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Γιατί πρέπει οι μαθητές με οπτική αναπηρία να ζωγραφίζουν;

Το συγκεκριμένο άρθρο έχει στόχο να πείσει τον αναγνώστη ότι αξίζει η προσπάθεια και ο χρόνος για να εισάγουν ένα μαθητή με οπτική αναπηρία στην τέχνη της ζωγραφικής με τη βοήθεια ειδικά κατασκευασμένων εργαλείων. 

Γιατί ζωγραφική;

Άποψη: Λ. Παπαδημητρίου "H ζωή που δεν έζησαν"

Καταλαβαίνεις αµέσως ότι κάτι δεν πάει καλά όταν ακούς από αμετροεπώς χαμογελαστά ζευγάρια σχόλια του τύπου: «Πήγαμε ένα υπέροχο φθινοπωρινό διήμερο στο εξοχικό μας στη Χ. Από τη χαρά του ο (σ.σ. τρίχρονος) Γιάννης δεν κοιμόταν πριν από τις 12 το βράδυ», «Ηταν πολύ ωραία στα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής του Χ. Εδωσα στη μικρή τη φρουτόκρεμα από νωρίς και κάθισε ήσυχη στο καρότσι. Οταν άρχισε τα ουρλιαχτά, φύγαμε» ή «Εχουμε σχεδόν μισό χρόνο να βγούμε οι δυο μας. Αλλά είναι τόσο χαριτωμένα όταν τα παρατηρείς να φτιάχνουν τα πρώτα τους σκραμπλ». Κάτι πολύ σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της τέλειας πυρηνικής οικογένειας.

Γιατί πρέπει να Αποτραπεί η Σχολική Αποτυχία για τα παιδιά των Μεταναστών

Ο κύριος σκελετός της ρητορικής γύρω από την οποία διαρθρώνονται οι μεταρρυθμίσεις της οικονομίας στο αγοραίο εκπαιδευτικό σύστημα του νεοφιλελεύθερου μοντέλου αποτελείται από υψηλούς στόχους αναφορικά με τις ακαδημαϊκές επιδόσεις. Με βάση τον απώτερο σκοπό της εκπαιδευτικής πολιτικής που πρεσβεύουν οι διεθνείς οργανισμοί, προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στο γεφύρωμα του χάσματος μεταξύ της σχολικής επίδοσης των μαθητών/τριων(δηλαδή της μετρήσιμης απόδοσής τους σε συνάρτηση με την εκπαιδευτική διαδικασία και τους επιδιωκόμενους μαθησιακούς στόχους ) που προέρχονται από την κυρίαρχη εθνοφυλετική ομάδα και εκείνων που προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά και εθνικά περιβάλλοντα.

Τους έδιναν 24 ώρες ζωής. Μετά από 11 χρόνια έχουν φτάσει πλέον να συνομιλούν μέσα στα κεφάλια τους

Η σπάνια αυτή περίπτωση των συζευγμένων διδύμων κοριτσιών που έχει προκαλέσει φιλοσοφικό και επιστημονικό ενδιαφέρον και είναι μια από τις πιο σύνθετες που έχουν ποτέ καταγραφεί. 

«Όταν είχαν φτάσει σε ηλικία ενάμιση έτους, μας είπαν ότι ήταν αδύνατο να γίνει διαχωρισμός τους χωρίς να κινδυνέψει σοβαρά η υγεία τους ή να δημιουργηθούν επιπλοκές και να πεθάνει η μία», λέει η μητέρα της Krista και της Tatiana που ζουν με τα κρανία τους ενωμένα. 

Διάσημο μοντέλο μας συστήνει τον γιο της με σύνδρομο Down

Το διάσημο μοντέλο Amanda Booth ελπίζει να δώσει με το μήνυμά της να γκρεμίσει τα στερεότυπα που υπάρχουν γύρω από τα άτομα μεσύνδρομο Down. 

«Ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί θεωρείται δεδομένο πως θα γεννήσουμε ένα υγιές μωρό. Κι εγώ το έκανα και μου πήρε αρκετό καιρό μέχρι να καταφέρω να απαλλαγώ από τις ενοχές που υπήρξα τόσο εγωίστρια και αφελής. Όταν γεννήθηκε ο γιος μου, ο Micah, υπήρξαν τόσες επιπλοκές και δυσκολίες. Και μέσω αυτών των στιγμών ανακάλυψα την δύναμή του και έμαθα να βλέπω την δική μου, επίσης. Εξακολουθώ να γνωρίζω ελάχιστα για το σύνδρομο Down, παρόλα αυτά γνωρίζω πάρα πολλά για τον Micah». 

Yπουργείο Παιδείας: Νόμιμο το Π.Δ για την κλήρωση των σημαιοφόρων

Απάντηση στους γονείς που προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας σχετικά με το Π.Δ που αφορά στην κλήρωση των σημαιοφόρων για τις παρελάσεις έδωσε το υπουργείο Παιδείας, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι έχουν ενσωματωθεί σε αυτό παρατηρήσεις του Ανωτάτου Δικαστηρίου.

H εκκλησία της Αγγλίας αποφάσισε να πατάξει τον ομοφοβικό εκφοβισμό. Και πολύ καλά έκανε

Τα αγόρια είναι ελεύθερα να φορούν τιάρα στα μαλλιά και φούστες μπαλέτου ενώ τα κορίτσια θα μπορούν επίσης να παίζουν με όπλα και να ντύνονται με στολές υπερηρώων. Με αυτή την ανακοίνωση η Εκκλησία της Αγγλίας παίρνει θέση ενάντια στο ομοφοβικό bullying που λαμβάνει χώρα σε σχολεία και εκπαιδευτικά ιδρύματα.