Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022
Πανδημία – Παιδιά: Αντίδοτο η ενίσχυση κοινωνικοποίησης με συνομηλίκους
Στο παιδικό πάρτι, πριν από λίγες ημέρες, ο ανιματέρ δυσκολευόταν να βάλει σε τάξη τα παιδιά. Τεσσάρων-πέντε ετών τα περισσότερα, έφευγε το ένα από τη μία, το άλλο από την άλλη, άλλο ζητούσε επιτακτικά ένα τραγούδι, άλλο να ζωγραφίσει, άλλο να παίξει με την μπάλα. Η απόγνωση στο πρόσωπο του επαγγελματία ήταν φανερή ακόμα και κάτω από το πολύχρωμο μακιγιάζ. Ηταν σαφές, τα παιδιά δεν γνώριζαν πώς να συμπεριφερθούν, τους κώδικες του πάρτι. Τα τελευταία δύο χρόνια η πανδημία τούς είχε στερήσει αυτού του είδους την κοινωνικοποίηση. Αραγε αναπληρώνεται το χαμένο έδαφος ή το ίχνος της πανδημίας είναι ανεξίτηλο;
ΟΠΕΚΑ: Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για το επίδομα παιδιού
Ανοιξε και λειτουργεί από 31 Μαΐου 2022 η ηλεκτρονική πλατφόρμα Α21 Επίδομα Παιδιού, προκειμένου οι δικαιούχοι του επιδόματος να υποβάλουν την αίτησή τους, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).
Η αίτηση υποβάλλεται στην πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ (idika.gr) ή μέσω του διαδικτυακού τόπου opeka.gr, με τη χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης του δικαιούχου στο TAXISnet.
Τα παιδιά που θήλασαν για τουλάχιστον έξι μήνες, μετά έχουν καλύτερες γνωστικές επιδόσεις ως μαθητές
Ο θηλασμός βελτιώνει τις γνωστικές-νοητικές επιδόσεις ενός παιδιού, όπως επιβεβαιώνει μία νέα βρετανική επιστημονική έρευνα. Τα μωρά που θήλασαν για τουλάχιστον έξι μήνες, εμφανίζουν ελαφρώς υψηλότερες επιδόσεις στα διαδοχικά τεστ που κάνουν έως την ηλικία των 14 ετών, σε σύγκριση με τα παιδιά που ποτέ δεν θήλασαν οι μητέρες τους όταν ήταν μωρά.
Ειδικά Νηπιαγωγεία και Δημοτικά: Εγκύκλιος για τη λειτουργία τους το έτος 2022-23
Δημοσιεύτηκε η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023, καθώς και για τον προγραμματισμό λειτουργίας του ολοήμερου προγράμματος.
Πιο συγκεκριμένα, το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, εξέδωσε την εγκύκλιο με θέμα «Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023 – Προγραμματισμός λειτουργίας ολοήμερου προγράμματος».
Διεθνές συνέδριο: Διπλή Σταδιοδρομία Αθλητών με αναπηρίες
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: Διπλή Σταδιοδρομία Αθλητών με αναπηρίες
2/6/2022, 19.00, Μουσείο Βυζαντινού Πολιτιμού. Αμφιθέατρο «Στέφανος Δραγούμης»
Το συνέδριο πραγματοποιείται στα πλαίσια του έργου PARAdig του προγράμματος Erasmus+ στο οποίο συμμετέχουν 9 ευρωπαϊκοί οργανισμοί, ανάμεσά τους η Ευρωπαϊκή Παραολυμπιακή Επιτροπή η Σερβική Παραολυμπιακή Επιτροπή και η Κροατική Παραολυμπιακή Επιτροπή. Το έργο αφορά στη διπλή σταδιοδρομία αθλητών με αναπηρίες και στο συνέδριο θα γίνει η παρουσίαση της πλατφόρμας που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου αυτού. Θα μιλήσουν σημαντικές προσωπικότητες από τον χώρο του αναπηρικού αθλητισμού αλλά και αθλητές με αναπηρίες για το πώς βιώνουν τη δική τους διπλή σταδιοδρομία.
Σε δημόσια διαβούλευση το νέο σχέδιο νόμου-πλαισίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε το νέο σχέδιο νόμου-πλαισίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο: «Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις», που παρουσίασε σε συνέντευξη τύπου η Υπουργός Νίκη Κεραμέως.
Το εν λόγω νομοθέτημα περιλαμβάνει τέσσερις άξονες:
Μια αγκαλιά για τα παιδιά της Ουκρανίας
Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της Μεγάλης Παρασκευής, ο Ηρακλής Μοσκώφ, ειδικός γραμματέας προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, τηλεφώνησε στη Σοφία Κουβελάκη, γενική διευθύντρια του «Home Project», της οργάνωσης που στηρίζει ασυνόδευτα προσφυγόπουλα, για να της ανακοινώσει τα καλά νέα: «Τα παιδιά μόλις πέρασαν τα σύνορα στον Προμαχώνα», της είπε ανακουφισμένος. Εκλεισαν το τηλέφωνο και προσπάθησαν να κοιμηθούν έστω για λίγες ώρες πριν τα υποδεχθούν. Ο κ. Μοσκώφ όμως δεν τα κατάφερε γιατί ανά μια ώρα ο επικεφαλής αστυνομικός κάθε περιφέρειας που συνόδευε το πούλμαν του τηλεφωνούσε για να τον ενημερώσει για την πορεία της πομπής.
«Μαθήματα» ανανεώσιμης ενέργειας σε μαθητές της Κομοτηνής από κινεζικό όμιλο
Με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της πράσινης και καθαρής ενέργειας από τους νέους στην Ελλάδα και να τους ευαισθητοποιήσει σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, στις 24 Μαΐου η εταιρεία «China Energy Europe Renewable Energy» και το 8ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής πραγματοποίησαν από κοινού εκπαιδευτικές δραστηριότητες με θέμα «Νέα ενέργεια, νέα ελπίδα και νέο μέλλον».
To Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών πρωτοπορεί με τη νέα Εφαρμογή Εικονικής Περιήγησης, το πρώτο Virtual Walkthrough Ελληνικού Πανεπιστημίου
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, πιστό στις αξίες της κοινωνικής ευθύνης, της εξωστρέφειας και της καινοτομίας, έχοντας ως στρατηγική προτεραιότητα την αναβάθμιση των υπηρεσιών του, ανέπτυξε την πρώτη - σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο - εφαρμογή Eικονικής Περιήγησης (Virtual Walkthrough).
Η νέα εφαρμογή, που σχεδιάστηκε με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και της προσβασιμότητας στο Πανεπιστήμιο, περιλαμβάνει ειδική σήμανση των χώρων του για ΑμEΑ, στο πλαίσιο των ενεργειών Κοινωνικής Ευθύνης του ΟΠΑ.
Ένα βίντεο με την ιστορία της οικογένειάς της ήταν το εισιτήριο για αμερικανικό πανεπιστήμιο
Ένα βίντεο, digital story, (https://youtu.be/0uSKboTgY2I) που δημιούργησε η 18χρονη Μαρία Γαβριηλίδου από τη Θεσσαλονίκη και περιγράφει την ιστορία της προσφυγικής οικογένειάς της, από τον προπάππου της που ήρθε από τον Πόντο και για να ζήσει την οικογένεια του πουλώντας πάγο και κάρβουνο, τη δυναμική γιαγιά της που εργαζόταν στο βενζινάδικο της οικογένειας , αποτέλεσε το εισιτήριο, για την εισαγωγή της με υποτροφία στο Bridgewater College των ΗΠΑ και συγκεκριμένα στη σχολή Communication, Technology and Culture.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)