Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

Στρατηγικές για να μάθουν μαθηματικά τα παιδιά με τύφλωση.

Όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν την εμπειρία του να μετρούν συγκεκριμένα (πραγματικά) αντικείμενα στην καθημερινή τους ζωή. Αυτές οι εμπειρίες είναι η βάση για την ανάπτυξη των αριθμητικών/μαθηματικών δεξιοτήτων. Δηλαδή τα παιδιά θα πρέπει να εκτίθενται στους αριθμούς, ακριβώς όπως είναι αναγκαία η έκθεσή τους στο αλφάβητο, σε όποια μορφή είναι προσβάσιμοι σε αυτά (γραπτός λόγο ή braille, προφορικός λόγος ή νοηματική). 

Τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε ένα παιδί με προβλήματα όρασης να αναπτύξει μαθηματικές δεξιότητες:

Δύο μαθητές του 3ου Γυμν. Κερατσινίου δημιούργησαν ένα καινότομο σύστημα διασφάλισης parking για ΑμΕΑ

Οι νέες τεχνολογίες είναι το μέλλον και χαιρόμαστε να αναδεικνύουμε πρωτοβουλίες μαθητών από όλη την Ελλάδα που εκμεταλλεύονται τη δύναμη της τεχνολογίας για να δημιουργήσουν καινοτόμα projects που δίνουν λύση σε σημαντικά προβλήματα της καθημερινότητας, παρέχουν μια χείρα βοηθείας σε συνανθρώπους μας που ταλαιπωρούνται λόγω αντικειμενικών συνθηκών και βάζουν το δικό τους λιθαράκι στην προσπάθεια να φτιάξουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους.

«Κινηματογραφικές» εικόνες από απολύμανση σε σχολεία

Την Καθαρά Δευτερά, η Εθνική Επιτροπή Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κοροναιού COVID-19 εισηγήθηκε την αναστολή της λειτουργίας 28 σχολείων που έχουν ομάδες μαθητών που επέστρεψαν από οργανωμένες σχολικές εκδρομές σε περιοχές με τοπική μετάδοση της νόσου στην Ιταλία ή που ενδέχεται να ήρθαν σε επαφή με επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού, προκειμένου οι μονάδες να απολυμανθούν προληπτικά. 

Ο κοροναϊός βάζει λουκέτο στην εκπαίδευση - Σε ποιες χώρες κλείνουν σχολεία

Η επιδημία του κοροναϊού έχει προκαλέσει τον θάνατο 3.100 ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, προκαλώντας διεθνή ανησυχία για την εξέλιξή του. Και, μπορεί στην Κίνα να μειώνονται σημαντικά τα νέα κρούσματα, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο με άλλες χώρες του πλανήτη, με αποτέλεσμα να λαμβάνονται έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπισή του. Μεταξύ αυτών, είναι και το προληπτικό κλείσιμο σχολείων. 

Άποψη: Ρ. Βιτάλη "Μα εργαλείο τα παιδιά;"

Σε κάθε γωνιά του δρόμου ένα τέτοιο παιδί. Στην αρχή προσπερνούσα: «Κοιμάται». Από ένα σημείο και μετά γέμισα υποψίες, ριπές καχυποψίας. Πόσο βαθιά κοιμάται; Πώς γίνεται και όλα αυτά τα παιδιά κοιμούνται; Γιατί κανένα παιδί μας δεν κοιμόταν εξίσου βαθιά; Πόσες ώρες κοιμούνται; Το βράδυ δεν κοιμούνται; Μήπως τους δίνουν κάτι για να κοιμούνται; Τα παιδιά είναι σαν… Δεν βγαίνει η λέξη. Δεν αρθρώνεται. Μια μάνα ή ένας πατέρας… Ωπ! Ωπ! Είναι όντως η μάνα; Είναι όντως ο πατέρας; Τα κρατάει αγκαλιά και ζητιανεύει. Οσο και να κινούνται για να λάβουν φιλοδώρημα, το παιδί είναι ακίνητο. Για την ακρίβεια, είναι φρικτά ακίνητο. Κάθε φορά που προσπερνάω, πλημμυρίζω ένα σωρό που με γδέρνουν. Γιατί δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό που εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μου; Κάθε φορά υπόσχομαι ότι θα είμαι πιο πιεστική με την Αστυνομία, που έχω επισκεφτεί κατ’ επανάληψη. Κάθε φορά υπόσχομαι ότι αυτό δεν γίνεται να το αφήσουμε να περνάει έτσι και πρέπει κάτι, πιο δυνατό, να κάνω. Για τα μαρμαρωμένα παιδιά, ως αξεσουάρ ζητιανιάς. 

Παιδί: Δυσκολία συγκέντρωσης στην εκμάθηση από το σπίτι



Τα παιδιά δεν μπορούν να συγκεντρωθούν στην εκμάθηση στο σπίτι μετά την αναστολή της λειτουργίας των σχολείων στην Κίνα, σύμφωνα με έρευνα.

Έρευνα του Πανεπιστημίου Εκπαίδευσης έδειξε ότι πολλά παιδιά περνούν μία έως τέσσερις ώρες σε ηλεκτρονικές συσκευές, δεν αναπτύσσουν ενδιαφέροντα και διαταράσσονται εύκολα από άλλα μέλη της οικογένειας.

Δήμος Αθηναίων: Ανακαινίζονται πλήρως 19 παιδικές χαρές -Προσβάσιμες σε παιδιά με κινητικές δυσκολίες

Με στόχο να μετατρέψει τις παιδικές χαρές της πόλης σε έναν όμορφο, ασφαλή και λειτουργικό προορισμό για τα παιδιά αλλά και όλη την οικογένεια ο Δήμος Αθηναίων προχωρά σε ανακαινίσεις.

Ανακατασκευασμένες εκ βάθρων παιδικές χαρές με τα πιο σύγχρονα πρότυπα ασφαλείας, κατάλληλες και απολύτως προσβάσιμες σε παιδιά με κινητικές δυσκολίες.

Τα παραμύθια μικρών μαθητών που έγιναν βιβλίο

Τα δικά τους παραμύθια εμπνεύστηκαν και αποτύπωσαν σ' ένα ξεχωριστό εικονογραφημένο βιβλίο με τίτλο «Αληθινά παραμύθια καμωμένα από… ψέματα», οι μαθητές του 23ου Δημοτικού Σχολείου Νίκαιας.

Πρόκειται για τη συγγραφική δημιουργία 200 μαθητών, που μέσα από τα «παιχνίδια δημιουργικής φαντασίας» και με καθοδηγητή τον διευθυντή του σχολείου Βασίλη Γεργατσούλη, έφτιαξαν τα δικά τους παραμύθια πολλά από τα οποία διαδραματίζονται στο σχολικό περιβάλλον και είναι γραμμένα με φαντασία και χιούμορ. Σημειώνεται πως το βιβλίο αυτό αποτελεί το 5ο σε σειρά συλλογή παραμυθιών από μαθητές του σχολείου.

Πώς δεν θα χάσω την ψυχραιμία μου με το παιδί;

Σε κανέναν άνθρωπο δεν αρέσει όταν χάνει την ψυχραιμία του, πόσο μάλλον σε έναν γονιό και ειδικά μπροστά στο παιδί του. Μια άσχημη μέρα στην δουλειά σε συνδυασμό με την άσχημη διάθεση του μικρού σας μπορεί να σας βγάλει εκτός ορίων μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα κι αυτό είναι κάτι που σίγουρα δεν συμβαίνει μόνο σε εσάς. Παράλληλα, ακόμα και αν έχετε την καλύτερη διάθεση, μια άσχημη συμπεριφορά από το μικρό σας είναι αρκετή για να σας επηρεάσει και να σας προκαλέσει ένταση, πράγμα εξίσου φυσιολογικό.

Προτεραιότητα στην ιατρική περίθαλψη των προσφύγων

Ανάμεσα στους χιλιάδες πρόσφυγες που βρίσκονται στην Ελλάδα είναι πολλοί ασθενείς ή Άτομα με Αναπηρίες. Η περίθαλψη αυτών είναι πολύ δύσκολη λόγω των λίγων γιατρών και νοσηλευτών στα κέντρα υποδοχής και τα νοσοκομεία των νησιών.

Την ίδια στιγμή, χιλιάδες άλλοι πρόσφυγες που συνωστίζονται στα σύνορα Ελλάδας - Τουρκίας στον Έβρο βρίσκονται αντιμέτωποι με το κρύο και τις αντίξοες συνθήκες. Το πρόβλημα δε μεγαλώνει από την στιγμή που η υπόλοιπη Ευρώπη δεν φαίνεται να θέλει να δεχθεί άλλους πρόσφυγες.

Επικίνδυνα φαινόμενα: Μαθητές κάνουν αποχή με σύνθημα «Σύνορα κλειστά, έλεος σε κανέναν»

Με φιλοϊμπερεαλιστικά και ρατσιστικά συνθήματα αποφάσισαν να προβούν σε αποχή μαθητές του 1ου Γυμνασίου Μαλακοπής στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας seleo.gr «σε ένδειξη συμπαράστασης για τα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας και των Ενόπλων Δυνάμεων που βρίσκονται στον Έβρο για τη φύλαξη των συνόρων, μαθητές σχολείου της Θεσσαλονίκης, πραγματοποιούν αποχή. Πρόκειται για τους μαθητές του πρώτου σχολείου Μαλακοπής, οι οποίοι τις πρώτες τρεις σχολικές ώρες πραγματοποιούν αποχή από τα μαθήματα τους ως συμπαράσταση στους στρατιώτες που φυλάνε τα σύνορα στον Έβρο».