Το Υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με πληροφορίες απέστειλε οδηγίες προς τους Προέδρους των Βαθμολογικών Κέντρων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β και τους Διευθυντές Δ/νσεων Δ.Ε. για την διακίνηση της βαθμολογίας την παραλαβή των αποκομμάτων των γραπτών και τα αποτελέσματα απόλυσης όπως και την χορήγηση της βεβαίωσης πρόσβασης.
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014
Απεχθάνεστε τα μαθηματικά; Ισως φταίνε (και) τα γονίδιά σας
Γιατί κάποιοι άνθρωποι λατρεύουν να λύνουν μαθηματικά προβλήματα ενώ κάποιοι άλλοι αγχώνονται μπροστά ακόμη και σε μια απλή πρόσθεση; Ισως η απάντηση να είναι (και) γενετική, αναφέρουν ερευνητές από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Οχάιο. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα γονίδια μπορούν να προκαλέσουν μεγαλύτερο στρες σε παιδιά που ήδη «πνίγονται» όταν έρχονται αντιμέτωπα με τους αριθμούς. Συγκεκριμένα, όπως είδαν, παρότι η γενετική προδιάθεση ήταν σημαντική σε ό,τι αφορούσε τις επιδόσεις στα μαθηματικά, μόνο το 40% του προβλήματος μπορούσε να εξηγηθεί αποκλειστικώς μέσω γενετικών παραγόντων. Το μεγαλύτερο ποσοστό των κακών επιδόσεων αποδιδόταν στο περιβάλλον (στο σχολείο, στο σπίτι, στις παρέες).
Ας κάνουμε το σχολείο μουσείο!
Του Μιχάλη Γουδή στο parallaximag.gr
Ποιος είπε πως το σχολείο πρέπει να είναι ένας αυστηρός, βαρετός χώρος που απλώς φιλοξενεί τα παιδιά για μερικές ώρες για τους σκοπούς του μαθήματος; Η δασκάλα εικαστικών στο 6ο δημοτικό σχολείο Σταυρούπολης στη Θεσσαλονίκη, Δήμητρα Ντζάνη δε συμμερίζεται καθόλου την παραπάνω άποψη και αποφάσισε μαζί με τους μαθητές της να δράσουν, αλλάζοντας ριζικά την όψη των τάξεων, τις οποίες επισκέπτονται καθημερινά. Η ιδέα ήταν οι πόρτες των τάξεων αποτελέσουν τον καμβά για την αναπαραγωγή και ταυτόχρονα το χώρο έκθεσης διάσημων έργων τέχνης των σημαντικότερων καλλιτεχνών παγκοσμίως. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές θα μπορούσαν να διασκεδάσουν, να μάθουν περισσότερα για την τέχνη αλλά και να ομορφύνουν το διδακτικό τους περιβάλλον.
Ξέρετε τι παιδί...μεγαλώνετε;
Γύρω στα τρίτα με τέταρτα γενέθλιά τους εκδηλώνεται ο τύπος του χαρακτήρα τους. Αν δεν είστε σίγουροι για τον τύπο του παιδιού σας, τότε διαβάστε το άρθρο που ακολουθεί.
Συνήθως καταλύτης είναι ο παιδικός σταθμός. Είναι η πιο χαρακτηριστική τομή στη ζωή των τρίχρονων. Χωρίς τη μαμά και την καθοδήγησή της, σε ξένο περιβάλλον, για πρώτη φορά χρειάζεται να σταθούν μόνα τους. Αυτό είναι πιεστικό - και προωθεί την προ πολλού γενετικά καθορισμένη εξέλιξη της προσωπικότητας: οι ήσυχοι και αμίλητοι εξελίσσονται τώρα σε τολμηρούς λάτρες της περιπέτειας, τα ντροπαλά ποντικάκια ανακαλύπτουν το ρόλο τους ως χρήσιμοι βοηθοί στο καθάρισμα ή στο στρώσιμο του τραπεζιού.
Προσοχή στις μπαταρίες-κουμπιά - χιλιάδες τραυματισμοί ηλικιωμένων και παιδιών
Χιλιάδες παιδιά και ηλικιωμένοι σε όλο τον κόσμο υπέστησαν φρικτούς εσωτερικούς τραυματισμούς όταν κατάπιαν στρογγυλές μπαταρίες μεγέθους κέρματος, γνωστές ως «μπαταρίες-κουμπιά», προειδοποιεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Το θέμα συζητήθηκε στο πλαίσιο της Διεθνούς Εβδομάδας για την Ασφάλεια των Προϊόντων, το οποίο πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στις Βρυξέλλες με τη συμμετοχή, μεταξύ άλλων, της Ευρωπαϊκής Ενωσης και του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Απάτη με την Τράπεζα Θεμάτων σε ιδιωτικό σχολείο
Καταγγελία για απάτη με την Τράπεζα Θεμάτων από ιδιωτικό σχολείο δημοσιεύει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας.
Ειδικότερα η ΟΙΕΛΕ, που επικαλείται δημοσίευμα του i-school, αναφέρει πως ιδιωτικό σχολείο της Αθήνας προέβη σε ευθεία παραχάραξη ενδοσχολικών διαδικασιών (και πιο συγκεκριμένα της Τράπεζας Θεμάτων για τις εξετάσεις της Α’ Λυκείου) δηλώνοντας πλαστό πρόγραμμα εξετάσεων στο Υπουργείο, ενώ έδιναν άλλο στους μαθητές.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)