Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2015

Βρες τα πομ πομ μέσα στο ρύζι: Δραστηριότητα για μικρά παιδιά ή για παιδιά με μεγάλες κινητικές ή/και γνωστικές δυσκολίες (DIY: Sensory Bin)

Βάλτε μέσα σε ένα τάπερ πολύ ρύζι (ή κριθαράκι, φακές, άμμο) και τέσσερα μεγάλα χρωματιστά μπαλάκια (πομ πομ). Κρύψτε τα μέσα στο ρύζι (τελείως ή αφήστε ένα μέρος τους ακάλυπτο ώστε να φαίνονται) και ζητήστε από το παιδί να τα βρει και να σας τα δώσει. Στα μεγαλύτερα παιδιά μπορείτε να ζητήσετε να τα βρει μέσα σε ένα μεγαλύτερο δοχείο (λεκάνη), με κλειστά τα μάτια ή να τα πιάσει με μια μεγάλη λαβίδα. 

Όρια και πειθαρχία: Το μεγαλύτερο δώρο, μετά την αγάπη μας

Μπορεί οι λέξεις «όρια» και «πειθαρχία» να παραπέμπουν σε παλιότερες και αυστηρότερες εποχές, αλλά όλοι οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι επιβάλλοντας ήρεμα και σταθερά την πειθαρχία, ουσιαστικά προστατεύουμε το παιδί μας.
Οι περισσότεροι γονείς συμφωνούν ότι τα όρια είναι σημαντικά, αλλά δυσκολεύονται πραγματικά στο να τα θέσουν και να τα τηρήσουν γιατί:
-Φοβούνται μη «χάσουν» την αγάπη του παιδιού τους.
-Ανησυχούν μην περιορίσουν την ελευθερία έκφρασης και το πνεύμα του.
-Δεν θέλουν να εφαρμόσουν τους κανόνες πειθαρχίας που δέχτηκαν οι ίδιοι ως παιδιά από τους γονείς τους.
-Απουσιάζουν πολλές ώρες από το σπίτι και τις ελάχιστες ώρες που περνούν μαζί τους δεν θέλουν να βάζουν κανόνες πειθαρχίας. 
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να χάνουν τη σταθερότητά τους στο μεγάλωμα του παιδιού και εκείνο να καταλήγει εκτός από ανεξέλεγκτο και συγχυσμένο. 

Είσαι ΛΟΑΤ; Βοήθησε τους εκπαιδευτικούς να γίνουν καλύτεροι στη δουλειά τους

Πρόσκληση προς LGBTQI νέες και νέους ηλικίας 18 έως 25 ετών για συμμετοχή σε Προγράμματα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών σε θέματα Σεξουαλικού Προσανατολισμού και Ταυτότητας Φύλου.

Η Ομάδα "Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην Εκπαίδευση" βοηθά στον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, σε συνεργασία με Συλλόγους Διδασκόντων και Συμβούλους Εκπαίδευσης.

Ευαγ. Παπανούτσος: Ο δάσκαλος συνθλίβει το χρόνο μέσα του και παραμένει παιδί...

Ο αείμνηστος Δάσκαλος Ευάγγελος Παπανούτσος είχε δώσει στο βιβλίο του “Δρόμοι ζωής “ την ουσία του δασκάλου...

“Δάσκαλος δεν είναι αυτός που μαθαίνει στα παιδιά μας τα σχολικά γράμματα, μουσική ,καλούς τρόπους… Αυτά τα μαθήματα είναι εξωτερικά. Μένουν στην επιφάνεια σαν τα ρούχα που φορούμε. Δεν εισχωρούν παράμεσα στην ψυχή μας, δεν μας πλάθουν, δεν διαμορφώνουν αυτό που λέμε προσωπικότητα: Πνεύμα, ήθος, χαρακτήρα. Εκτός αν εκείνοι που τα προσφέρουν δεν περιορίζονται στην απλή μετάδοση γνώσεων αλλά τα χρησιμοποιούν ως μέσα να για να πετύχουν το στόχο της διαμόρφωσης της προσωπικότητας.

Δημοσιογράφος πατέρας αυτιστικού παιδιού, ο Αλέκος Μαρκελλος, συγκινεί μιλώντας για τον γιο του & πως η Αυστραλία τους "έσωσε"

Αναζητάς το βλέμμα. Κενό. Υπάρχεις, αλλά «δεν υπάρχεις». Είσαι αόρατος. Μιλάς, απάντηση δεν παίρνεις. Πονάς; Αδιαφορία, παρηγοριά καμία. Δακρύζεις; Σιωπή. Μοιράζεσαι, χαμογελάς, προτρέπεις, σχολιάζεις, αγκαλιάζεις, φιλάς: Τείχος.