Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Υποτροφίες από το ίδρυμα CANON στην Ευρώπη

Το Ίδρυμα CANON στην Ευρώπη ανακοίνωσε ότι προσφέρει υποτροφίες γα έρευνα σε Ευρωπαίους και Ιάπωνες διακεκριμένους διπλωματούχους ερευνητές με διδακτορικό τίτλο ή τουλάχιστον Master's degree, σε όλους τους κλάδους της επιστήμης.

Συνέδριο “Ο κήπος μου-Συνδυάζουμε το χόμπι με τη γνώση” τον Οκτώβριο στην Αθήνα

To 1ο συνέδριο-σεμινάριο “Ο ΚΗΠΟΣ ΜΟΥ-Συνδυάζουμε το χόμπι με την γνώση” επιχειρεί να καλύψει το κενό της ενημέρωσης από εμπείρους επαγγελματίες κατευθείαν στο καταναλωτικό κοινό.

9ο πανελλήνιο θεατρικό θερινό σεμινάριο-κατασκήνωση: "δρυάδες

Το ‘τέχνης παίδευσις’ Θεατρικό Εργαστήριο Καρδίτσας διοργανώνει από 10 έως 15 Ιουλίου 2012 το 9ο Πανελλήνιο Θεατρικό Θερινό Σεμινάριο-Κατασκήνωση στο Δήμο Λ. Πλαστήρα, στη λίμνη Ν. Πλαστήρα.

Εγκύκλιος ΕΟΠΥΥ σχετικά με τη διαδικασία παραπεμπτικών για Φυσικοθεραπευτικές πράξεις

Το κάπνισμα επιβραδύνει την ανάπτυξη του εμβρύου

Νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε γαλλικές κλινικές γονιμότητας απέδειξε ότι το κάπνισμα επιβραδύνει την ανάπτυξη ενός εμβρύου. Οι ερευνητές κρατούσαν φωτογραφικό αρχείο της ανάπτυξης του εμβρύου για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα.

Εργαστήρι δραματουργίας

Σε συνεργασία με το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας διοργανώνουμε και σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε ένα ενδιαφέρον εργαστήρι δραματουργίας που παρουσιάζει η γνωστή δραματουργός, συγγραφέας και καθηγήτρια Λου Κόουπ.

Αποκωδικοποίηση εμβρυϊκού γονιδιώματος χωρίς πατρικό DNA

Ο μπαμπάς δεν είναι πλέον απαραίτητος…τουλάχιστον για τους ειδικούς που ελέγχουν τα έμβρυα σχετικά με την ύπαρξη γενετικών ασθενειών, χάρη σε μια νέα μέθοδο που αποκαλύπτει την αλληλουχία του γονιδιώματος του εμβρύου με χρήση μόνο δείγματος αίματος της εγκύου.

Δάσκαλος - φάρος για μαθητές και δασκάλους

Ανοιξε ο ίδιος την πόρτα, κομψός, ευθυτενής, ευγενής. Ο εκπαιδευτικός Κώστας Χάρης έχει συμπληρώσει 92 χρόνια ζωής και τα περισσότερα από αυτά τα έχει περάσει είτε ως απλός δάσκαλος σε σχολεία της ορεινής Ελλάδας, είτε ως καθηγητής των παλιών διετών Παιδαγωγικών Ακαδημιών, είτε ως σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, είτε ως εκπαιδευτής δασκάλων, είτε ως συγγραφέας βιβλίων για την παιδαγωγική θεωρία και τη σχολική πράξη.