Χαρτόνια, μπουκάλια, καπάκια, ντενεκεδάκια, σύρματα – υλικά που δεν περιμένει κανείς να βρει την ώρα των Μαθηματικών. Εξίσου απρόσμενα αντικείμενα: η κερήθρα της μέλισσας – επειδή η εξαγωνική διάταξη αποδεικνύει πως σε μικρότερο χώρο αποθηκεύεται περισσότερο μέλι, με βάση τα εμβαδά και τους όγκους. Αλλά και ένα καύκαλο από χελώνα, καθώς και μια παλιά τσάντα από κροκόδειλο που έχει περάσει σε αχρησία λόγω οικολογικής συνείδησης επιστρατεύονται για να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά τις πλακοστρώσεις – κάτι που έχουν ήδη διδαχθεί και μέσα από τα χαρακτηριστικά έργα του Εσερ. «Το ίδιο μαθαίνουν βλέποντας και το καλαμπόκι…», αναφέρει η Γεωργία Μαραγκού, μαθηματικός στο 1ο Γυμνάσιο Σκάλας Ωρωπού Αττικής. Η ίδια εφαρμόζει εδώ και χρόνια μια εναλλακτική μεθοδολογία στη διδακτική των Μαθηματικών, αφιερώνοντας εθελοντικά πολλές ώρες για να βοηθήσει τους μαθητές της να τα πλησιάσουν και να τα κατανοήσουν.