Στο πέρασμα του χρόνου οι προσωπικές αξίες των μαθητών γίνονται παρόμοιες με αυτές του διευθυντή του σχολείου τους, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Psychological Science, ένα περιοδικό της Association for Psychological Science. Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι αξίες των διευθυντών συνδέονται με πλευρές του σχολικού κλίματος που με την σειρά του συνδέονται με τις αξίες των μαθητών.
«Αν αναλογιστεί κανείς τον χρόνο που περνούν τα παιδιά στο σχολείο, είναι σημαντικό να αξιολογήσουμε τον αντίκτυπο που έχουν τα σχολεία στα παιδιά μας και όχι μόνο όσο αφορά τις ακαδημαϊκές δεξιότητες» αναφέρουν οι ερευνητές Yair Berson (New York University και Barllan University) και Shaul Oreg (Cornell University και The Hebrew University of Jerusalem). «Τα ευρήματα μας δείχνουν ότι τα σχολεία συμμετέχουν στη διαμόρφωση των αξιών του παιδιού».