Η ταινία μικρού μήκους Mical είναι βασισμένη στην πραγματική ιστορία των Pat και Mike Jones. Σε ηλικία επτά ετών έγινε αντιληπτό μέσα από τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε ο Mike ότι είναι δυσλεκτικός. Επειδή στο σχολείο οι δάσκαλοι δεν τον υποστήριζαν όπως έπρεπε, η μητέρα του Pat ανέλαβε να τον βοηθήσει, δημιουργώντας τεχνικές για να μάθει ο Mike να γράφει και να διαβάζει.
Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021
Πώς μπορούν να προστατευθούν οι παιδικές φιλίες εν μέσω πανδημίας;
Αποκτούμε τους πρώτους μας φίλους περίπου στην ηλικία των τριών ετών και έκτοτε δεν σταματάμε να επιλέγουμε ανθρώπους για να μοιραζόμαστε τα όσα προκύπτουν στη ζωή μας ακόμα και μέχρι τα βαθιά μας γεράματα. Άλλωστε, οι φιλίες είναι απαραίτητες και τελικά αναντικατάστατες σε κάθε ηλικία.
Η παρουσία των φίλων στη ζωή του παιδιού είναι τόσο σημαντική για την ψυχική του ισορροπία και την ολοκλήρωσή του, ώστε, σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή όταν δεν έχει φίλους, δημιουργείται ένα κενό που δύσκολα μπορεί να αναπληρωθεί.
SNFCC Class: Μία εκπαιδευτική πλατφόρμα «αναζωογονεί» τα μαθήματα εξ αποστάσεως
Η πανδημία «δοκιμάζει» μεταξύ άλλων και την εκπαιδευτική διαδικασία, με τους εκπαιδευτικούς να «σηκώνουν το βάρος» της τηλε-εκπαίδευσης, αναζητώντας παράλληλα τρόπους να διευρύνουν τις δυνατότητες που αυτή προσφέρει, μέσα στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών.
Απαντώντας σε αυτή την ανάγκη, μια εκπαιδευτική πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να «αναζωογονήσουν» το μάθημά τους, επιλέγοντας ολοκληρωμένα σχολικά προγράμματα σε ψηφιακή μορφή, προκειμένου να τα υλοποιήσουν μέσα στην τάξη τους, είτε εκείνη είναι φυσική, είτε διαδικτυακή.
Άποψη: Λ. Σταμπούλογλου "Απόκριες: Ντύνοντας το παιδί σου… στερεότυπα"
Ο σεξισμός ξεκινάει από τα μικρά της καθημερινότητας. Από εκείνα που μοιάζουν αθώα και τα προσπερνάμε, από εκείνα που φαίνονται φυσιολογικά και τα υιοθετούμε. Και τελικά τα κάνουμε όλοι, ή έστω σχεδόν όλοι, πανομοιότυπα. Οπως το πώς θα ντύσουμε τα παιδιά μας τις Απόκριες, τα αγόρια μας και τα κορίτσια μας.
Πρακτικά του Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου "Προτάσεις Τέχνης και Πολιτισμού στην Εκπαίδευση"
Δημοσιεύτηκαν τα Πρακτικά του Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου "Προτάσεις Τέχνης και Πολιτισμού στην Εκπαίδευση" που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη 22-24 Νοεμβρίου 2019.
Γρόσδος, Σταύρος & Χρυσή, Πρασσά (επιμ.). (2021). Προτάσεις Τέχνης και Πολιτισμού στην Εκπαίδευση, 1300 σελίδες με δημιουργικές πρακτικές συνάντησης πολύτεχνης έκφρασης και συνέργειας των τεχνών (Εικαστικές Τέχνες, Μουσική, Χορός - Κίνηση, Θέατρο, Κινηματογράφος, Οπτικοακουστική Έκφραση, Λογοτεχνία, Ποίηση, Δημιουργική Γραφή κ.λπ.) στην εκπαιδευτική διαδικασία. https://synart.sites.sch.gr/?p=676&fbclid=IwAR1y9Hl0U8qbVCWet42eAoJ-JVdlvSpWLCfdlYf-mui5ph82ZBHNc5xNXDU
Αυτή είναι η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ φέτος
Από 0,8 έως 1,20 είναι το εύρος μέσα στο οποίο μπορούν να κινηθούν τα Τμήματα για να ορίσουν την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) των υποψηφίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό προβλέπει υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πρόσφατη ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας (στο νόμο 4777/2021), καθιερώνεται Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ ανά επιστημονικό πεδίο. Η ΕΒΕ θα προκύπτει από τον μέσο όρο των επιδόσεων των υποψηφίων σε καθένα από τα τέσσερα επιστημονικά πεδία. Κατόπιν κάθε Τμήμα ΑΕΙ θα μπορεί να προσαρμόζει τον μέσο όρο μειώνοντας τον κατά 0,8 ή αυξάνοντας τον στο 1,2.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Προτύπων ή Πειραματικών Σχολείων
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων ως Προτύπων ή Πειραματικών Σχολείων, σε συνέχεια του καθορισμού των κριτηρίων με Υπουργική Απόφαση, εξέδωσε σήμερα το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Υλοποιώντας το όραμα αλλά και τη δέσμευση της ηγεσίας του Υπουργείου για διεύρυνση του δικτύου των Προτύπων (Π.Σ.) και των Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.), ιδρύονται και λειτουργούν ολοένα περισσότερα, με σκοπό να συμβάλλουν στον καλύτερο εκπαιδευτικό σχεδιασμό και την πιλοτική εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής, ώστε να καλλιεργηθούν και διαχυθούν οι βέλτιστες εκπαιδευτικές μέθοδοι, πρακτικές και εργαλεία σε ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα. Κατ’ εφαρμογή του νόμου 4692/2020, καλούνται τώρα δημόσια σχολεία της χώρας να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για να αποκτήσουν έναν εκ των δύο χαρακτηρισμών.
Μοναχοπαίδι: Τι να προσέξετε στην ανατροφή του
Μέχρι και πριν μερικές δεκαετίες το να έχει μια οικογένεια μόνο ένα παιδί θεωρείτο περίεργο και ασυνήθιστο. Παράλληλα, τα μοναχοπαίδια θεωρούνταν μοναχικά, κακομαθημένα και εγωκεντρικά. Ωστόσο, τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει, αφού ολοένα και περισσότερες οικογένειες αποτελούνται από ένα μόνο παιδί. Στην πραγματικότητα, ένα μοναχοπαίδι είναι πιο πιθανό να είναι ώριμο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ανατροφή του είναι εύκολη. Ορίστε λοιπόν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου όταν μεγαλώνετε μοναχοπαίδι.
Οι ανισότητες μεγαλώνουν τη θλίψη στους ασθενείς με σπάνιες παθήσεις
Τις ανισότητες στην πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη και τις κοινωνικές ευκαιρίες των ασθενών με κάποια σπάνια πάθηση, σηματοδοτεί η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Σπάνιων Παθήσεων στις 28 Φεβρουαρίου, με στόχο την κινητοποίηση για εξομάλυνση αυτών των διακρίσεων.
Την ίδια στιγμή, εκτός από τα καθημερινά πρακτικά προβλήματα, οι σπάνιες παθήσεις έχουν τεράστιο αντίκτυπο και στην ψυχική υγεία των ασθενών. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σπάνιων Παθήσεων (EURORDIS), συνολικά, το 37% των συμμετεχόντων ασθενών δηλώνουν ότι αισθάνονται συχνά (19%) ή πολύ συχνά (18%) δυστυχείς και θλιμμένοι. Για την επιτυχή ανταπόκριση στις ειδικές ανάγκες των ατόμων που πάσχουν από σπάνιες παθήσεις και των οικογενειών τους, απαιτείται ολιστική προσέγγιση και συντονισμένη δράση όλων των εμπλεκόμενων μερών.
Νιγηρία : Ένοπλοι απήγαγαν 317 μαθήτριες από σχολείο
Δεύτερο περιστατικό απαγωγής μαθητριών μέσα σε μία εβδομάδα στη Νιγηρία.
Άγνωστοι ένοπλοι απήγαγαν σήμερα 317 μαθήτριες από σχολείο της πόλης Ζανγκέμπε της βορειοδυτικής Νιγηρίας, ανακοίνωσε η αστυνομία για τη δεύτερη τέτοια απαγωγή που σημειώνεται μέσα σε λίγο περισσότερο από μία εβδομάδα στην περιοχή αυτή.
Μαθητής έβαλε καπέλο επειδή ντρεπόταν για τα μαλλιά του και τον (ξανα)κούρεψε ο διευθυντής
Ο Τζέισον Σμιθ, διευθυντής του Stonybrook Intermediate & Middle School στην Ιντιάνα αποφάσισε να βοηθήσει έμπρακτα έναν μαθητή, που ντρεπόταν για το κούρεμά του.
Ο Άντονι Σμιθ φορούσε καπέλο, κάτι που είναι ενάντια στους κανόνες ένδυσης του σχολείου, και αφού μίλησε σχετικά με ένα καθηγητή για περίπου 30 λεπτά, επενέβη ο διευθυντής.
«Κάθισα απέναντί του και τον ρώτησα, "Τι συμβαίνει; Γιατί είσαι ανυπάκουος και αρνείσαι να βγάλεις το καπέλο σου; Είναι απλή ερώτηση"», είπε ο Σμιθ. «Και μου εξήγησε ότι οι γονείς του τον είχαν πάει για κούρεμα αλλά δεν του άρεσε το αποτέλεσμα», προσθέτει.
Νικηφόρος Κοτρίδης: Special Needs International στην Ελλάδα με πολιτιστικό χαρακτήρα
Μία συζήτηση της κοινωνιολόγου Στεφανίας Βενιέρη με το Νικηφόρο Κοτρίδη για το πώς αποφάσισε να δημιουργήσει το Taekwondo Hellas.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)