Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010

Λίγα λεπτά από τη ζωή ενός διερμηνέα νοηματικής γλώσσας...

Τα παρακάτω βίντεο, όσο υπερβολικά και να φαίνεται, αποτελούν δυστυχώς μια σκληρή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν (ίσως με λιγότερο καυστικό χιούμορ και περισσότερη κατανόηση) πολλοί επαγγελματίες και υποψήφιοι/ασκούμενοι διερμηνείς στα ελληνικά νοσοκομεία, στα αμφιθέατρα των πανεπιστημίων στην Ελλάδα, κ.α.


Πληροφορίες & αιτήσεις για το 7o Schoolwave (2011)


Κεν Λόουτς: Για τα κωφά παιδιά

Σημείωση: δεν συμφωνούμε με την αντιμετώπιση της κώφωσης μέσα από το ιατρικό μοντέλο, αλλά υποστηρίζουμε ότι οι κωφοί είναι γλωσσική και πολιτισμική μειονότητα. Παρόλα αυτά, στα πλαίσια της πολύπλευρης ενημέρωσης, παραθέτουμε το άρθρο, όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Τα Νέα

«Η ανακάλυψη της κώφωσης ενός παιδιού είναι ένα τραύµα για όλη την οικογένεια. Η διάγνωση µπορεί να σµπαραλιάσει τις οικογενειακές σχέσεις», λέει ο βρετανός σκηνοθέτης Κεν Λόουτς.

Πρόσκληση υποβολής προτάσεων του Erasmus Mundus για το 2011

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την πρόσκληση υποβολής προτάσεων — EACEA/41/10 για την υλοποίηση του προγράμματος Erasmus Mundus 2009-2013 το 2011

Ο γενικός στόχος του προγράμματος Erasmus Mundus είναι να προωθήσει την ευρωπαϊκή τριτοβάθμια εκπαίδευση, να συμβάλει στη βελτίωση και ανάδειξη των προοπτικών σταδιοδρομίας των φοιτητών και να προαγάγει τη διαπολιτισμική κατανόηση μέσω της συνεργασίας με τρίτες χώρες, σύμφωνα με τους στόχους της εξωτερικής πολιτικής της ΕΕ που αποσκοπούν στη βιώσιμη ανάπτυξη τρίτων χωρών στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Το Schoolwave επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη

Η γραµµατέας του Αϊ-Βασίλη

Στο πρόσωπό της τα παιδιά βλέπουν τη βοηθό του Αϊ-Βασίλη. Για τους µεγάλους είναι απλά η υπεύθυνη δηµοσίων σχέσεων των Ελληνικών Ταχυδροµείων. Παρ’όλα αυτά, το γραφείο της Ελένης Κοντού πλησιάζοντας οι γιορτές των Χριστουγέννων γεµίζει από εκατοντάδες γράµµατα µικρών και µεγάλων. Ο παραλήπτης κοινός: ο ηλικιωµένος µε τη µακριά, άσπρη γενειάδα, τη µεγάλη κοιλιά και την κόκκινη στολή 

Ημερίδα: «Η φύση στην πόλη ως εργαλείο εκπαίδευσης»

«Η Φύση στην πόλη ως πλαίσιο και εργαλείο εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία» είναι το θέμα της Ημερίδας που διοργανώνει η Παιδαγωγική Σχολή του Α.Π.Θ.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, η φύση κατέχει διαχρονικά ιδιαίτερη θέση ως πηγή μάθησης και ως εργαλείο ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σήμερα, κάτω από την πίεση των περιβαλλοντικών προβλημάτων, η μελέτη της φύσης στοχεύει στην καλλιέργεια αξιών και στην υιοθέτηση συμπεριφοράς που συμβάλλει στην αρμονική ζωή του παιδιού με το φυσικό περιβάλλον.

Street event στην Κ. Ντηλ με Π. Κορομηλά

Dear Εconomist...

Απαντήσεις στα διλήμματα των αναγνωστών με τα εργαλεία της οικονομικής επιστήμης

Αυτά τα Χριστούγεννα ζήτησα από τα τρία παιδιά μου, 19, 18 και 16 ετών, να μου κάνουν το εξής δώρο: να διαβάσουν το βιβλίο «Νotte Νebbia», μια πραγματική ιστορία που διαδραματίζεται στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Μαουτχάουζεν Γκούζεν προκειμένου να μάθουν την αξία της υπομονής, της ελευθερίας και της δικαιοσύνης. Ηταν επίσης ο όρος που έθεσα ώστε να λάβουν τα δώρα τους, τρία για το καθένα. Τα κορίτσια το διάβασαν και πήραν δώρα. Ο 18χρονος γιος μου δεν το τελείωσε. Δεν μπορούσε, λέει, να διαβάσει μια θλιβερή ιστορία μέσα στις γιορτές. Ετσι, πήρε μόνο δύο δώρα. Τι να κάνω; Να κρύψω το τρίτο μέχρι τα επόμενα Χριστούγεννα; Να του ζητήσω να τελειώσει το βιβλίο και να διαβάσει κι ένα ακόμη ως τιμωρία; Ή να βρω κάποιον άλλον τρόπο; Μήπως παραλογίζομαι;
Φρανσουάζ Ζιλί

Κάλεσμα στη δράση «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ»

Το δίκτυο καινοτόμων εκπαιδευτικών «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ» αποσκοπεί στην προώθηση, στην εφαρμογή και στη διάδοση πιλοτικών δράσεων σχετικών με τη χρήση φορητών υπολογιστών σε τάξεις ελληνικών σχολείων καθώς επίσης και διαδραστικών συστημάτων, εκπαιδευτικού λογισμικού και ηλεκτρονικών υπηρεσιών συμμετοχικού διαδικτύου με στόχο την καινοτόμα χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το δίκτυο «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ» φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοικτό χώρο κατάθεσης προτάσεων και ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών μεταξύ εκπαιδευτικών, αλλά και να συμβάλλει στη διάδοση νέων δράσεων για τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

Προσοχή στην αίτηση για παράλληλη στήριξη!

Διαβάζοντας στο noesi τις περιπέτειες που ζουν καθημερινά γονείς σχετικά με τις αιτήσεις τους για παράλληλη στήριξη, επισημαίνουμε την αλλαγή στη νομοθεσία, σύμφωνα με την οποία γίνονται δεκτές μόνο εισηγήσεις από ΚΕΔΔΥ! Το μέλος του noesi dmarliza γράφει:

Καλλιτεχνούπολη: Χριστουγεννιάτικα Εργαστήρια/ Παιδικές Εκδηλώσεις 2010

Σεμινάριο από το συμβούλιο της Ευρώπης για εκπαιδευτικούς ΠΕ02

Το Συμβούλιο της Ευρώπης προκηρύσσει το παρακάτω σεμινάριο του προγράμματος Pestalozzi.

“CoE 2011 0228-0304 United Kingdom - History and cultural heritage - understanding identity and the modern world”

ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ, από 28/02/2011 εως 04/03/2011.

Σχετικό Πρόγραμμα του Συμβουλίου της Ευρώπης

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εισαγωγή καταρτιζομένων στη Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Αθήνας για το σχολικό έτος 2010-2011

Το ΔΣ του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού, με την υπ΄ αριθμ. 4874/48/14-12-2010 απόφασή του, προχώρησε στον καθορισμό Τμημάτων/Ειδικοτήτων στη Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Αθήνας για το σχολικό έτος 2010-2011, ως εξής:

Διάλεξη: «Το κοσμοείδωλο του παιδιού και η πραγματικότητα»

Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων σε συνεργασία με την διοίκηση του «Ασύλου του Παιδιού», το 44ο και 45ο Νηπιαγωγείο, το 33ο Δημοτικό Σχολείο και την Παιδική Εστία, διοργανώνει διάλεξη για τη «Σχολή Γονέων» με θέμα «Το κοσμοείδωλο του παιδιού και η πραγματικότητα, από την αλάνα στους υπολογιστές».

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου στις 18:00.
Κέντρο Μόρφωσης και ψυχαγωγίας ΅Καθηγητής Γιάννης Τριανταφυλλίδης».
Θα υπάρξει φύλαξη παιδιών άνω των 4 ετών.
Πηγή: cityportal

Με δανεικά λειτουργεί το ΚΑΠΠΑ 2000

Στις 21 Ιουνίου 2008 εγκαινιάστηκαν από τον τότε Υφυπουργό Πολιτισμού Γιάννη Ιωαννίδη οι εγκαταστάσεις του Κέντρου Ανάπτυξης Πολιτισμού – Προσαρμοσμένου Αθλητισμού στην Περαία Θεσσαλονίκης. Το «ΚΑΠΠΑ 2000» είναι ένας οργανισμός που δημιουργήθηκε από γονείς, συγγενείς και φίλους ατόμων με αναπηρία. Θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως το αθλητικό σπίτι των συλλόγων ΑμεΑ καθώς είναι απόλυτα προσβάσιμο παρά το γεγονός πως οι εργασίες ολοκλήρωσης έχουν κολλήσει εδώ και αρκετό καιρό.

Χριστουγεννιάτικη γιορτή Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Μυρτιάς

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Μυρτιάς σας προσκαλούν να έρθετε στη χριστουγεννιάτικη γιορτή τους, να μπερδέψετε τον Άγιο Βασίλη με... την Κοκκινοσκουφίτσα(!) και να τραγουδήσετε τα κάλαντα με μία ποικιλία από ασυνήθιστα μουσικά όργανα!
Την Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου στις 8 το βράδυ, στην αίθουσα του Δημοτικού Σχολείου.