Οι γονείς που έχουν ένα παιδί στο φάσμα του Αυτισμού είναι πιο πιθανό να δουν στο μέλλον και άλλο παιδί τους να διαγνώσκεται με Αυτισμό (σε σύγκριση με τους γονείς νευροτυπικών παιδιών). Σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Harvard η πιθανότητα είναι πολύ μεγαλύτερη όταν το πρώτο παιδί είναι κορίτσι. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι σίγουρα και το δεύτερο παιδί θα διαγνωστεί με Αυτισμό. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ακόμα και όταν ένας μεγαλύτερος σε ηλικία αδερφός ή αδερφή διαγνώσκονται με Αυτισμό, περισσότερο από το 80% των μελλοντικών παιδιών της οικογένειας δεν ανήκε στο Φάσμα του Αυτισμού.
Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017
Εφαρμογή για παιδιά από το Facebook
Το Facebook παρουσίασε το Messenger Kids, μια ξεχωριστή δωρεάν εφαρμογή για παιδιά έως 13 ετών, που θα μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα κειμένου, βίντεο και φωτογραφίες.
Η εφαρμογή -μια απλοποιημένη εκδοχή του κανονικού Messenger- ενσωματώνει τη δυνατότητα αυστηρού ελέγχου από τους γονείς των επαφών του παιδιού τους, καθώς και τα κατάλληλα «φίλτρα», ώστε τα παιδιά να μην εκτίθενται σε ακατάλληλο περιεχόμενο, που περιέχει βία, γυμνές εικόνες, σεξ κ.α.
Αιτήσεις εκπαιδευτικών για προσλήψεις στην ενισχυτική διδασκαλία
Ηλεκτρονικές αιτήσεις καλούνται να υποβάλλουν έως τις 8 Δεκεμβρίου, εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να προσληφθούν στο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας του υπουργείου Παιδείας.
Το υπουργείο Παιδείας, καλεί τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ12.08, ΠΕ12.10 και ΠΕ06 οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στους κυρωμένους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ) από 5 Δεκεμβρίου 2017 έως και 8 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 15:00.
Μια τυφλή φωτογράφος βγάζει τις πιο όμορφες φωτογραφίες
Η 16χρονη Roesie Percy από το Bristol του Ηνωμένου Βασιλείου βλέπει τον κόσμο διαφορετικά από ότι οι περισσότεροι φωτογράφοι.
Η Percy είναι τυφλή, δεν έχει κεντρική όραση αλλά περιορισμένη περιφερειακή όραση και περιορισμένη αντίληψη και περιορισμένο δείκτη βάθους. «Μπορώ να δω σε απόσταση τριών μέτρων ότι ένας άνθρωπος μπορεί να δει στα 60 μέτρα με το αριστερό μου μάτι και με το δεξί στο ένα μέτρο», είπε η Percy.
ΟΑΣΘ: Επιτρέπεται πλέον η επιβίβαση σκύλων – συνοδών - Διπλασιάζονται οι "έξυπνες στάσεις"
Η βελτίωση της ποιότητας των μετακινήσεων ατόμων με προβλήματα όρασης βρέθηκε στο επίκεντρο συνάντησης που είχε σήμερα η διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ. με εκπροσώπους συλλόγων ατόμων με προβλήματα όρασης.
Εθνικό Ίδρυμα Κωφών 1937 – 2017: 80 χρόνια προσφοράς (Διημερίδα 8-9.12.2017)
Το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών, με αφορμή τον εορτασμό των 80 χρόνων λειτουργίας του διοργανώνει διημερίδα την Παρασκευή 8 (από τις 17.30-20.30) και Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017 (από 9.30-20.30) στις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος Ζαχάρωφ 1, Αμπελόκηποι.
Στην έναρξη της διημερίδας την Παρασκευή 08.12.2017 και ώρα 17.30 θα παρουσιαστούν οι σύγχρονες τάσεις της εκπαίδευσης των κωφών και βαρήκοων παιδιών και θα συζητηθούν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς. Εισηγητές θα είναι ειδικοί εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης , γονείς κωφών μαθητών και κωφοί μαθητές ή απόφοιτοι .
Τουρκία: Παιδιά δουλεύουν μέχρι και 12 ώρες για να στηρίξουν την οικογένειά τους
Οκτώ η ώρα το πρωί. Η Αράς πιάνει δουλειά. Είναι μόλις 11 ετών και εργάζεται σε μια βιοτεχνία στην Κωνσταντινούπολη. Μαζί με πολλά άλλα παιδιά φροντίζει να έχουν οι μοδίστρες αρκετά υφάσματα. Με ένα ψαλίδι κόβει το ύφασμα, το διπλώνει και το αφήνει έτοιμο δίπλα στις ραπτομηχανές που δουλεύουν με θόρυβο. Από τα κομμάτια υφάσματος οι γυναίκες ράβουν γυναικεία εσώρουχα.
Πάτρα: Εκδήλωση για την ανακύκλωση χαρτιού στα σχολεία
Εκδήλωση για την ανακύκλωση χαρτιού στα σχολεία πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα, παρουσία του υφυπουργού Παιδείας Δημήτρη Μπαξεβανάκη.
Ήδη τα πρώτα αποτελέσματα πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος με την αρχική εμπλοκή 85 σχολικών μονάδων στο Ν. Αχαΐας και τη διευρυμένη συμμετοχή πλήθους σχολείων όλης της χώρας κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, αποδεικνύουν ότι οι εκπαιδευτικές καθημερινές πρακτικές μπορούν να προάγουν βιώσιμες λύσεις σε επίπεδο σχολικής μονάδας και κατ’ επέκταση να συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων της αειφόρου ανάπτυξης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)