Μία νέα μελέτη κατέληξε στο γεγονός ότι οι νεαρές μετανάστριες εξαιρούνται από τις πολιτικές που αποσκοπούν στην ένταξη των παιδιών των μεταναστών στα σχολεία. Το βιβλίο αυτό είναι το αποτέλεσμα ενός 18μηνου ερευνητικού προγράμματος με τίτλο " “Integration of Young Migrant Women in the Secondary Education: Promoting Integration and Mutual Understanding through Dialogue and Exchange”, και συγκεντρώνει τα αποτελέσματα ποιοτικής έρευνας που διεξήχθη σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμναία, Ισπανία, Κύπρος, Μάλτα και Ελλάδα).
Μπορείτε να μεταφορτώσετε το βιβλίο από εδώ.