Γράφει η Μαρία Μαυροματίδου στο infotainmentwise
«Όλα τα μέλη μιας κοινωνίας είναι παίκτες στο παιχνίδι του στίγματος. Καθένας μας έχει το δικό του στίγμα και το μόνο που τον διαφοροποιεί από κάποιον άλλο είναι το είδος του στίγματος που έχει βιώσει προσωπικά. Όλοι, ακόμα και οι πιο τυχεροί φυσιολογικοί, έχουν βρεθεί σε κοινωνικές περιστάσεις αλληλεπίδρασης όπου δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν ικανοποιητικά στα ισχύοντα κανονιστικά πρότυπα, με αποτέλεσμα να νιώθουν περιθωριοποιημένοι και στιγματισμένοι». (Goffman, 1963)
Στα πλαίσια της προσπάθειας της Britney Spears να απελευθερωθεί από τα δεσμά της εποπτείας/κηδεμονίας του πατέρα της, παρακολουθούμε την υφήλιο να φωνάζει
#FreeBritney. Διάσημες και μη προσωπικότητες, είτε αναρτούν μηνύματα στήριξης υπέρ της τραγουδίστριας στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε βγαίνουν στους κεντρικούς δρόμους των Η.Π.Α και διαδηλώνουν για την ανάγκη του τερματισμού αιχμαλωσίας της Spears. Παράλληλα, ειδησεογραφικές πηγές και ειδήμονες των νομικών και ψυχολογικών ζητημάτων μελετούν με ενδιαφέρον και συνέπεια στην επιστήμη την υπόθεση της Spears, παρουσιάζοντας λεπτομερώς την έννοια “conservatorship” και τις περιπτώσεις όπου χρειάζεται να εφαρμοστεί. Εμείς ρίχνουμε μία πιο ενδελεχή ματιά στην ιστορία της Spears, παρατηρώντας τον τρόπο με τον οποίο η ίδια έχει απεικονιστεί στα Μ.Μ.Ε, γεγονός το οποίο έχει συμβάλλει σημαντικά στον σχηματισμό μίας συγκεκριμένης εικόνας για την τραγουδίστρια. Άραγε, οδήγησαν οι ψυχολογικές καταρρεύσεις της Spears στον κοινωνικό στιγματισμό της;