Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014

Δήμος Καλαμαριάς: Αιτήσεις για τις κατασκηνώσεις ΑμΕΑ

Στο Δήμο Καλαμαριάς έχει αρχίσει η υποβολή αιτήσεων για τη συμμετοχή στις κατασκηνώσεις Α.μ.Ε.Α κατά τη θερινή περίοδο από 24 Αυγούστου έως 7 Σεπτεμβρίου.

Ξεκινούν οι αιτήσεις για το οικογενειακό επίδομα του ΟΑΕΔ

Από σήμερα, 14 Ιουλίου ξεκινά η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων χορήγησης του οικογενειακού επιδόματος του ΟΑΕΔ.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται σταδιακά ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών των δικαιούχων.

Ένας στους τρεις Έλληνες δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ υπολογιστή

Περίπου ένας στους τρεις Έλληνες δηλώνει, ότι δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στη ζωή του ηλεκτρονικό υπολογιστή (ποσοστό 34,4%), ούτε το διαδίκτυο (ποσοστό 36,3%). Περισσότερες γυναίκες (40,8%) από ό,τι άνδρες (35,9%) δεν έχουν ποτέ χρησιμοποιήσει internet.

Η ενδοοικογενειακή βία και οι επιπτώσεις από έναν Έλληνα δημιουργό animation

Το εκπληκτικό video είναι προϊόν εργασίας του Άγγελου Ροδιτάκη, ενός νέου Έλληνα σπουδαστή στην Αθήνα, ο οποίος κατάφερε μέσα σε δύο λεπτά να αποδείξει τόσο το ταλέντο όσο και την ευαισθητοποίησή του στη μάστιγα της ενδοοικογενειακής βίας.

Νέα ρύθμιση για να μειωθούν οι μεταξεταστέοι της Α' Λυκείου

Νέα βελτιωτική ρύθμιση για την προαγωγή των μαθητών της Α' Λυκείου κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, με την οποία μειώνονται ακόμη περισσότερο οι μαθητές που μένουν μετεξεταστέοι για τον Σεπτέμβριο. Με την προηγούμενη ρύθμιση απαιτείτο η επίτευξη μέσου όρου ετήσιας επίδοσης στους κλάδους μαθημάτων της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών τουλάχιστον δέκα (10).

Άποψη: Οι κατατακτήριες εξετάσεις στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία

Το κείμενο που ακολουθεί αποτελεί καταγραφή των προβληματισμών των Παδουβά Μαρία, Κουφοπούλου Πηνελόπη και Νιάρχου Νικήτα.

Οι κατατακτήριες εξετάσεις στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία:

Οι παρενέργειες της προετοιμασίας των μαθητών και η φενάκη της εκλεκτικής Αρίστευσης.

Η φετινή εμπειρία της προετοιμασίας και η πραγματοποίηση των κατατακτηρίων εξετάσεων στα σχολεία μας, αποτέλεσε πηγή έντονου προβληματισμού για τους καθηγητές που τις αντιμετώπισαν και τις υπηρέτησαν ως θεσμό. Θεωρήσαμε -μερικοί από μας- απαραίτητο να δημοσιοποιήσουμε τις πρώτες σκέψεις μας. Ελπίζουμε έτσι να αρχίσει μια συζήτηση που να αφορά το θεσμό των εξετάσεων στα Π.Π σχολεία, όχι μόνο σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής τους, την επιλογή των θεμάτων, την έκδοση των αποτελεμάτων αλλά και τη γενικότερη στόχευση και φιλοσοφία τους. Το κείμενο αυτό περιλαμβάνει απόψεις και άλλων συναδέλφων -εκτός των υπογραφόντων- που προφανώς συμφώνησαν με το περιεχόμενό του και συμμερίζονται την αγωνία μας αλλά προτίμησαν να μην δημοσιοποιηθεί η ταυτότητά τους...